دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


کاش..

کاش بودی کنارم..

تا بغلت کنم..

تا ببوسمت..

نوازشت کنم..

سرمو بذارم رو شونه هات..

اشک بریزم..

دردهامو بهت بگم..

کاش بودی کنارم..

تا سرمو میذاشتم روپاهات..

همونجا خوابم میبرد..

با عطر تنت..

کاش بودی کنارم..

عاشقم؟

اره عاشقم..ولی..نه برا کسی که بخوام اسمش توی شناشنامه ام باشه..

هرچند اگه میشد انتخابم بود..ولی..

عاشق شدم..

داداشم..

تک داداشم..فقط داداشم..

هرچی میخواین فکرکنین..

من یه داداش دارم..عاشقانه دوسش دارم.. براش هرکاری میکنم..

برای یه لحظه لبخندش..

 

خوش ب حال داداشت^-^

♛لینـ בا♛
عشق ابجی اشه خو^^






فک نکن نمیدونم میخوای بری:/

از کجا فهمیدی؟

هکره گفت؟

♛لینـ בا♛
اولا هکره نه داداشم
دوما تو وب ماریا نویسنده بودما مث اینکه
دوتا گوش ندارما بالاسرم
میمونی تامام

اوووو

ببخشید منظورم برادرتون بود

خب نباید میخوندی

♛لینـ בا♛
خوب رو برچسب بود
منم نویسنده

تو بودی هم میخوندی^^

ببین من برا خودت میگم میدونم دلت تنگ میشه
تمام حواست اینجا میمونه
وبت حذف شه عم با اکانت اینجا پلاسی

ولی وبت بمونه حداقل برا خودت میتونی یجای شخصی داشته باشی
همین
وگرنه خودتم میدونی برا کسی مهم نیس کسی بره دت بعد فراموش میشه
حتی من خودم
باور میکنی یه هفته نبودم برگشتنی کسی یه کامنتم نداده بود
احوالپرسی هم نکردن 
حتی بعضیا گفتن اصل میدی..فرلموشم کرده بودت
بهمین راحتی

خوس به حال دادشت...

خوس به حال تو ته همتین داداسی دالی .‌.

ملدم داداش دالن ماعم داداش داریم ...😔

من با داداسم سله اینته تودوممون بیستل نت مفصل تلدیم دعوا موتونیم 🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
ککککک یس یس داداش منه^^
کنچانا این دعواها بعدا شیرین میشه^^

یعنی نرم؟

♛لینـ בا♛
دقیقا^^

سوماها از این دعواها ندالین تو خونه ؟؟؟

کجا شیرینه ؟؟؟

برا تو از تو حساب میبرن برما فرق موتونه😔😭😭😭

♛لینـ בا♛
وات ده هل
ازمن حساب میبرن 
اصلا باو
دعوای شما خوبه دعوای ما فیزیکیه جیگر

دعواهای ماعم فیزیکیه🤣🤣🤣

های فایوو ..🤣🤣

خسته شدم از دستش ...

هرجور شده میخوام از شرش خلاااص شممم🤣🤣

♛لینـ בا♛
عجب:\
ینی مث من میخوابونط تو گوشش^^
فیزیکی منظورم مث کشتی کجه ها

بلی ...تو مایه هاشع ۰..

اععع چه جالب ...روشاعم یکیهه🤣🤣

♛لینـ בا♛
عجب
بازم تشابه
من تو دعوای یه هفته پیش میز پرت کردم طرفش 
اونم لیوان پرت کرد که رو سرم شکست o_O

🤣🤣🤣🤣

من کریستالای مامانمو پرت کردم🤣🤣🤣

مامانم خودشو اون وسط جر داد 🤣🤣

♛لینـ בا♛
وای نگو
من لوح تقدیر مامانمو پرت کردم مامانم بیهوش شد اصلا
XD XD
صد روزگیت مبارک
♛لینـ בا♛
سلام
چه عجب
غیبت میزنه نمیای
ممنون
سلام علیکم...رفتم آروم شی...الان آرومی؟
♛لینـ בا♛
اوره چخبر؟

مامان میگف لعنتییییی اینا الان پیدااا نمیشههه ...🤣🤣

♛لینـ בا♛
کککک اره اره دیالوگ همیشگیه

۱۰۰ روزگیت مبارک ددی 💋🥳🌹🍓

♛لینـ בا♛
گوماو دخترم^^

🤣🤣

خوهااش

♛لینـ בا♛
^3^
همه جا امن و امانه کلاسامم شرکت کردم منتها چیزی نفهمیدم که اونم مهم نیس
♛لینـ בا♛
اوکی
اونم برا نمره قبولی بخونی کافیه باو XD
دارم فکر میکنم امتحانا رم مجازی میگیرن؟...
♛لینـ בا♛
فک نکنم
میگن زوج و فرد کنن بیان امتحان بدن همه
خدا کنه!فقط...دانشگاه ما خیلی شلوغه...خیلییییی....فقط ده تا کد از یه درس داریم...نمد میخوان چیکارش کنن فقط تستی نگیرن!
♛لینـ בا♛
تستی ک راحت تره
خیلی سخت میشه ینی؟
قرار شده یا حضوری امتحان بگیرن یا هیچی^^
♛لینـ בا♛
به گزینه دوم رای بدین XD 
در اون صورت به فعالیت کلاسی نمره میدن ک اونم......
♛لینـ בا♛
کشکه درسته؟؟
کاری نکردی ینی؟!XD
تازه بعد عید شرکت کردم:'''
♛لینـ בا♛
عجب ...
پس مجبوری امتحان بدی :/
عررررررر کمکککککککک
♛لینـ בا♛
چیشد بیبی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ