دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


یه سوال :/

یع سوال ازتون میپرسم مثل آدم جوابمو بدین :|

من چرا باید سرصبحی دالتون و مایکل فارادی و تالس و ارسطو(پایتخت نه ها!)

و رابرت بویل و دموکریت و تامسون(پرتقال تامسون نه ها!) و رابرت میلیکان رووووو

بشناسمممممممم؟!؟!؟!؟!

اصلا به من چه هرغلطی کردنننننننننن؟!؟؟؟!!

من و سننه باهاشون..کشف کردن دست و پنجولشون درد نکنه

ولی غلط کردنننن بیکاریودن اخههههه

الان به من چیه ایناااااا؟!؟!؟!؟

*وی از عصبانیت رد دادددددد*

😂😂😂😂😂👍🏻👍🏻👍🏻

منم دقیقا همین سوالو دارم

انقدر که از جد اندر جد اینا خبر داریم جد خودمونو نمیشناسیم😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
وای اره راس میگی
من تازه دیشب فهمیدم بابابزرگم تو روسیه بچه داشته
ینی الان من عمه هموی روسیه ای دارمممممم
بیشورا مرا دریابید

این مشکل همس

ک چرا اول صب باید کلی چیز بدونن

وقتی ک حتی نمیدونن امروز چن شنبس😂😂🤦🏻‍♀️😂😂😂

♛لینـ בا♛
اخ اخ دقیقا
من میدونم چن شنبه است XD XD

ولی من نمیدونم😐😂

♛لینـ בا♛
خسته نباشی XD XD

😂😂😂aroom bash qurboonet beram

😂😂😂nafas bekesh

♛لینـ בا♛
نمیذارن کهههههه
XD XD XD

man lazemet daramm

♛لینـ בا♛
جونننن چرا؟

سلامت باشی😂😂😂

 

 

حالا چرا ملکه جهنمی؟؟؟😂😐

♛لینـ בا♛
نمد
بدوستمش^^

😈😈bemanad hala

😈😈jelo jam ke nemishe

♛لینـ בا♛
اوکی اوکی

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

منم تازه دارم جدمو میشناسم😂😂😂😅

♛لینـ בا♛
افرین بشناس برا منم تعریف کن XD XD

😂😂😂😂😂

اگه تونستم بشناسمشون چشمXD

♛لینـ בا♛
تو میتونی
گر سعی کنی زگوره جدواباد سازی 
XD XD XD

امیدوارم😂😂😂😂😂😂😂

خخخخخخخخخ دقیقاااااا😂😂😂😂

الان من تازه دارم میفهمم که مامانم چقدر دختر عمه داره😂😂😂😂

و پدر پدربزرگم کى بوده😂😂😂😂

XD

♛لینـ בا♛
وای خدا دخترعمه
منم دارم ولی بیشتر پسر عمه دارم
فکن پنج تا عمه هرکدوم کم کمش چهارتا پسر :/

اوووووووو

چقدر پسرررررر عمههههه دارییییییى://///

😂😂

 

♛لینـ בا♛
یس یس
همه اشونم بدرد نخور و علاف :/
XD XD XD

خخخخخخخخخخخخ

مثل پسر عمه هاى من😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
بعله بعله
همه اشون سروته یه کرباسن کککک

😂😂😂😂👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

 

♛لینـ בا♛
^-^

🤣

♛لینـ בا♛
استیکرت نمیاد :/

T-T

خنده بود ...

♛لینـ בا♛
^-^

امتحان داریم چه امتحااانی T-T

♛لینـ בا♛
چ امتحانی؟

🤣🤣🤣

ادبیاات ...

چیزی که ازش متنفرمممممم ...

♛لینـ בا♛
من یکم میدوستمش فقط
عب نداره خوب بخون خوب جواب بدی^^

خیلی سختهههه از کل کتابهههه...

منم که هیییچ نخوندم تا به حاال 😭😭😭

♛لینـ בا♛
اروم اروم بشین بخون عزیزم^^

میتونی یه برنامه برام بریزی ؟؟؟

البته اگه کار نداری ...

♛لینـ בا♛
چه برنامه ای عزیزم؟

برا درس 😔

♛لینـ בا♛
خوب برا یه هفته امتحانی میریزم برات
فقط وقت دقیق وعده های غذایی ات رو بگو
و اینکه اگ برنامه دادن برا هرروز ک چ درسی دارین اونم بگو بهم
رو برچسب بنویس ببینم چی میشه^^

اوکی 😚

مرسییییییی ...

عااشقتتمممم

من تو درس خوندن ریده مانم راستش 😂

♛لینـ בا♛
بچه به باباش کشیده دیگه o_O
XD XD XD
فقط باید طبق برنامه بریا^^
واینکه بگو تا چند ساعت میتونی یه درس رو بکوب بخونی^^

من تا ۱۰ دقه میتونم 😂😂😂

بیشتر کشش ندارم 😂😂

خودت حساب کن تا الان چه جوری با کارنامه ۸۹/ ۱۹ اومدم بالا 😂😂

البته من وااقعااا جرعت نمیکنم تو مدرسه تقلب کنم 😂😂

♛لینـ בا♛
خوب پس فهمیدم چطوری برات برنامه بنویسم
فقط با برنامه پیش برو
نگران نباش سخت گیر نیستم فقط باید حرف گوش کنی همین^^

جدی ؟؟؟😂😂

اوکی ...

چشی چشی ..

♛لینـ בا♛
بی بلا جیگرم^^

😊💋

♛لینـ בا♛
^3^

ددی پلوفت جیگلهههه🥰

♛لینـ בا♛
مودونم
عکس تاجه آتشیه دیگه اره؟
اگه پدر یه علمو نشناسی انگار سیلی زدی تو صورت معلم اون درس
♛لینـ בا♛
ککککک عجب
من پدر خودمو نمیشناسم چه برسه ب پدر علم :|
.....خب انگار چیز کردی تو خودت:'
♛لینـ בا♛
وات؟
چرا؟0-0
چون باباتو نمیشناسی دیگه:'
♛لینـ בا♛
دلیلش اینه باهام غریبه شده :|
میدونم بیب...حق داری...پدر و مادرا مث قصه ها خوب و مهربون نیستن...
♛لینـ בا♛
Im not babe
Im daddy^^

I know this 
:/
بیبی ینی عزیزم...و تو ددی من نیستی خودم یکی دارم
♛لینـ בا♛
مودونم بیبی
ولی بهم بیبی نگو اوکی بیبی^^

اری ..

♛لینـ בا♛
بعله
خانم هنو ییداره بعد میگ من قبل ده پا نمیشم :|

😂

خو خوابم نمیبره ...

چه کنم خو؟؟

♛لینـ בا♛
مث من صبح زود پاشو تا الان خوابت ببره عزیزم^^

ددی ...

به خدا من اصلا اینجوری نبودممم ...

دو هفته رفتم خونه خالم موندم اینجوری برنامه ام بهم ریخ 😂😂

♛لینـ בا♛
نباید میذاشتی بهم بریزه دیگهXD

😂😂

دست من نبود دیگهه ...

بخشید ..

من تازه الان دارم پایین میارمش ..

وگرنه هفته اول که برگشتم خونمون ساعت ۲ پامیشدم صبونه میخوردم 😂😂

 

مامانم داش شاخ در میاورد ..😂

♛لینـ בا♛
عجب
پس درستش کن که درسا فشرده بشن مجبور میشی زودتر پاشی^^
نمیخوام اذیت شی پس خودت یکاریش بکن^^

بله ..🙂

جدی ؟؟؟

اوکی سعی موتونم ..

میشی 💋

♛لینـ בا♛
افرین عزیزم
اره دیگه باید برا امتحانات اماده باشی
چه برگزار بشن چ نشن^^

باشی ...

چشیییی

شبت بخیر ددی ...💋

یه عاالمه ستاره دار ..⭐⭐⭐

راستی تو که به من میگی زود بخواب چرا خودت نمیخوابی ؟؟

♛لینـ בا♛
من برنامه ام تموم نشده جیگرم^^
شبت اکلیلی گلم^^
......
♛لینـ בا♛
^-^
هنوز کادوی تولدشو سفارش ندادم!این تعطیلیا کمرمو شکستن دیگه:(یه گردنبند پیدا کردم سر و گردن ببره توی یه دایره همشم سنگای کوچولو و ریز داره چشمشم یه سنگ سبزه!
♛لینـ בا♛
برا ددی ات؟

تعطیلیا که منو ***
نه ددیم نع عشقم...تولد ددیم اصلا نمیدونم کی هست...وای یادم باشه بپرسم!
آره آره تعطیلیا کلا همه رو **** جررررر
♛لینـ בا♛
پس برا کی؟؟
نکنه؟

Sob bekhir daddy

♛لینـ בا♛
sob bekheir babe^^

man beram kkk

♛لینـ בا♛
برچسب رو بخون بعد^^

salam

 

♛لینـ בا♛
salam^^

من برگشتمممممممممممممممممممممممم XD

♛لینـ בا♛
ککک دیدم عزیزممممممم^^

بلی بلی ...^^

♛لینـ בا♛
خسته نباشی^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ