دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


تک داداشم..

امروز برا تک داداشم مینویسم..

داداشی که درکم کرد..

هنوزم درکم میکنه..

مثل بقیه نگفت گریه نکن..

برعکس.. گفت گریه کن خالی بشی..

من پیشتم.. و هست..

خودشم میگه و خواهم بود..

مثل بقیه نگفت بچه نیستی..

اداهای بچگونه درنیاد..

برعکس.. به اداهام خندید و گفت نی نی کی بودی..

مقل بقیه نگفت تحمل کن درداتو..

گفت من پیشتم به من بگو و خودتو خالی کن..

هرچند میدونم غم هاش از منم زیادتره..

ولی منو درک کرد..

پیشم موند..آرومم کرد..کمکم کرد..

بهتون برنخوره..تک داداشمه..

ازش طرفداری میکنم و دوسش دارم..

هیچ کسی بهتر از اون دیگه برام داداش نمیشه..

سارانگهه^-^

کاشی همه مث برادرت بودن...

 

 

همه اینطوری رفتار میکردن...

♛لینـ בا♛
اهم..
واسه همین میگم تکه^^

هعییی ...

همون قضیه اس دیگههه .‌

موقعی که شانس پخش میکردن ما دسشویی بودیم 😂

بعد ‌...

ما با داداشمون الان سره شارژ دعوا کردیم ...

داداش جناب عالی ...😑

♛لینـ בا♛
ککککک میخواستی ازقبل خالی میکردی خو XD XD

ماهم دعوا داشتیم و یه طرف کوتاه اومد و آشتی کردیم^^

یاد حرف معلما افتادم که میگن چرا موقع زنگ تفریح نرفتین دسشویی😂😂😂

 

خو اون موقع دسشویی داشتم 😅😅

چه کنم؟؟؟

♛لینـ בا♛
دیگه نومودونم XD XD

یاد حرف معلما افتادم که میگن چرا موقع زنگ تفریح نرفتین دسشویی😂😂😂

 

خو اون موقع دسشویی داشتم 😅😅

چه کنم؟؟؟

♛لینـ בا♛
XD XD

ارع خب

اینجور افراد تکن ولی کمن😂

♛لینـ בا♛
دقیقا
و من خیلی خوش شانسم^^

ایشالا همیشه شانس باهات یار باشه عزیزدلم^~^

♛لینـ בا♛
در مورد هیچی دیگه نمیخوام
فقط درمورد کنکور یار باشه واسه هفت پشتم بسه :|
XD XD XD

خوشبحالت داداش داری  ^.^

من هیچکدومشو ندارم نه داداش نه  خواهر.....:/

♛لینـ בا♛
مجازیه.. واقعی سه تا دارم..
البته الان دیه داداشم نیس.. 

 اهاا

^.^

♛لینـ בا♛
آره 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ