دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


سوال مهم ^^

یه سوال دارم ازتون..

همینجوری اومد به ذهنم پس مخاطب نداره..

میخواستم ببینم کسی رو که خیلی دوستش دارین از ته قلبتون باعث بشه

دلتون خیلی شدید بگیره چیکارش میکنین؟

چه رفتاری میکنین باهاش؟

چه جوری باهاش برخورد میکنین؟

چه جوری باهاش حرف میزنین؟

همین ^^

اممم ...

خو باهاش حرف نمیزنم و قهر میکنم 😔

واقعااا انتظار داری باهاش چه کنم ؟؟؟😂

حرف نمیزنم 🙂

♛لینـ בا♛
اوکی XD XD
نمیدونم گفتم شاید پدافندی داشته باشی براش   XD XD

جوری ک حال بدمو نشون ندم....

چون ک دوسش دارم و نمیخام ناراحت شه...

♛لینـ בا♛
اینم یه حرفیه ^^
خوشم اومد ازش^-^

جوری ک حال بدمو نشون ندم....

چون ک دوسش دارم و نمیخام ناراحت شه...

♛لینـ בا♛
^-^

چون ک دلم گرفته دلیل نمیشه کاری کنم دل کسی رو ک دوی دارم هم گرفته بشه...

♛لینـ בا♛
هممم.
ممنون از جواب خوشگلت عزیزم^^

نشون میدم که از رفتارش ناراحت شدم و سکوت میکنم

♛لینـ בا♛
اینم یه راه خوبیه^^
ممنون ^^

باشه اگه دم دسترسم باشه دمپاییمو میگیرم دستم میوفتم دنبالش تا میخوره میزنمش ..😂

از اون دمپاییای که لژ داره ...

اگرم دور باشه که ...

تو دلم انقد فوشش میدم تا خالی شم ...🙂

این نوع پدافند خوبه ؟؟؟😂😂

♛لینـ בا♛
دومی بهتر بود XD XD XD
اولیم میشه انجام داد XD XD

والا ..

😂😂

من برم ؟؟

بااای 🙂

♛لینـ בا♛
برو برو عزیزم^^

اولی آدم خودشم خالی میشه چه برسه به غم و اندوهش 😂😂

♛لینـ בا♛
اخ اخ راس میگی امتحان کردم قبلا کلی دلم خنک باو XD XD

صی میکنم نشون ندم بهش

چون دوصش دارمو نمیخام ناراحتش کنم^-^

♛لینـ בا♛
اهمم^^
ولی تو اگ از دستم ناراحت شدی باید نشون بدی
تا باهم حلش کنیم^^

باوشع قوبونت برمم

♛لینـ בا♛
خدانکنه عه ^^

ازش عصبی میشم تا چند روز هی میگم ازش متنفرم اما یکمک گذشت بازم میفهمم خیلی دوسش دارم و همچی رو فراموش میکنم

♛لینـ בا♛
پس عین خودمی^^

یه خورده سر سنگین میشم^^

♛لینـ בا♛
اینم جواب خوبی بید^^
یه جا گم و گور میشم تا آروم شم
♛لینـ בا♛
اینم ایده ی خوییه بیبی^^

بزار ببینم...

ینی ناراحتیم بخاطره اونه؟؟

اگه عاره که خب خودمو میشناسم..ناخوداگاه سرد میشم باهاش...تاوقتی که از دلم دربیاره یا بدونم واقعا پشیمونه

اگرم که نه بخاطره اون نیست پس اصصلللااااا به روی خودم نمیارم ک ناراحتم

♛لینـ בا♛
راه حل خوبیه
فقط این وسط اون راه حل اول با اون راه حل دوم 
چه تفاوتی داره؟! o_O

جرررر لینداااااا😂

عزیزم اگه ناراحتیم بخاطره عشقم باشه به روش میارم که ناراحتم از دستش.ولی اگه از کسه دیگه ای ناراحتم یا موضوعه دیگه ای ناراحتم کرده که هیچ ربطی ب عشقم نداره به روی خودم نمیارم که ناراحتمو باهاش میخندم.دلم نمیخواد ناراحتش کنم وقتی هیچ ربطی به اون مسئله نداره

 

خدا دوتا چشمه بینا بهم بده-__-دیشب توخوابو بیداری پستتو خوندم ندیدم گفتی فرض کن از عشقت ناراحت شدی..بهرحال من از دو وجه بهش نگاه کردم😂

توروخدا تعارف نکن😂اگ جایه دیگه ایش هست که نامفهومه بگو تابگم

♛لینـ בا♛
کککک خوب بود وجه هات XD XD XD

نه دیگه چیز نامفهومی نداره   XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ