دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


راضیم به خنگ بودنم🙈

پاتریک: چرا ما خنیگم؟!!

باب: چون آدمای باهوش همیشه غمگینن🙈

دروغههههههههههه دروغهههههههههههه😂😂😂

ثابت شده نیستتتتتتتت

من اعتراض دارممممممممممممم😂😂😂😅

atseh .r
نخیرررر
من همیشه راس میگمممم
حرف نباشههههه😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چراااااااا

نخیرررررررررررر

دروغههههههههههههه😂😂😂😂

باور *کنینننننننننننن😂😂😅😅😅

 

atseh .r
میزنمتاااا😂😂
راستهههههه

ولى اگه خنگ باشى و خودتم بدونى... -_-...... 

 

atseh .r
نچ اینجوری نیس
همه ارزوشونه خنگ باشننن

عهههههههه

دلت میاد؟؟؟؟:((((

نهههههههههههههههه

 

atseh .r
ایندفه رو اره
راس میگمممممم

خب من که حنگم چى شدم؟ 😑😑😑😒

همه هم همین میشن اگه ارزوشونه

atseh .r
اگه غمگینی پس خنگ واقعی نیستی باهوشی
خنگا همیشه راضین به خودشونم میبالن😂😂

نهههههههههههه

نیستنننننننننننن

من میدونممممممممممم-__________-

atseh .r
عه همه میدونن من راس میگممممم
هستنننننن

😂😂😂😂من از خنگ بودنم ناراضى ام-______-

atseh .r
خب پس تو استثنایی😂

شاید--______--

atseh .r
راضی باش... خیلیا هستن میخوان خنگ باشن

نخیررررررر

مشکل اینجاس که نمیدوننننننننننن

من اعتراض دارممممممم-______-

atseh .r
هر چی میخوای بگو من کوتا نمیاممممممم
اعتراضم جایز نیس*-*
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۱:۵۳ مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ

خنگم نشدبم..

atseh .r
باهوش که خوبه
این فقط دلداری به خودم بود😂
پنجشنبه ۲۸ فروردين ۹۹ , ۲۱:۵۸ مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ

کککک عجب خنگ باهوشی هستی افرین برتو

XD XD XD

من باب اسفنجیم توهم پاتریک

خوبه؟

XD XD

atseh .r
اینو دیگه نشنیده بودم😂😂😂
اوهوم قبول پاتریک خنگه دوسش دارم😂😂

معمولا اعتراض وارد نىت نه جایز... 

atseh .r
عه ایراد نگیر گفتم حرف بی ربط زیاد میزنم😂😂

منم خنگم پس

atseh .r
خوبه پس میتونم باهت کنار بیام😂
به جمعمون خوش اومدی

عهههههههه

-____________-

نخیر خیلى هم جایزه:///

 

atseh .r
اصن من حرفی ندارم
منظورش از خنگ همون ک*خل خودمونه
♛لینـ בا♛
احتمالا همین تو نظرش بوده بیبی گرل XD
با تو قهرم بم نگو بیبی گرل ایش...
♛لینـ בا♛
ککک برا چی خو؟
مگه چی گفتم بهت بیبی گرل؟
با تو قهرم بم نگو بیبی گرل ایش...
♛لینـ בا♛
Why?
قهر:(
♛لینـ בا♛
الان انتظار داری من نازتو بکشم بیبی گرل؟
من ددی ات نیستم بیب..
بیشهور-.-بی تربیت بی ادب-.-گمشو قهرم-.-
♛لینـ בا♛
عجب..
به چپم..
-.-
♛لینـ בا♛
چیه خو؟
ازم انتظار چیو داشتی که قهر کردی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ