دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چالش >.<

تو معلوم هست کجایی لیندا؟؟

خوبییییی؟؟

بعد بگو حواست نیست که من نیستم-___-...بیشور

بزار فعلا چالشتو بشرکتم...

♛لینـ בا♛
هستم باو..
فقط مامانم گوشیمو گرفته کمتر میام^^

1)ندارم.. 😐😐😐ولى خواهرم بعضى وقتا بهم میگه کلوچه

2)سینگول 

3)167

4)هشت بهمن

5)تو دنیاى واقعى ندارم ولى مجازى هام همشون خوبن

6)سد سانگ از نمدونم کى کى (یادم نى) 

7)دیشب

8)چن دیقه پیش

9)ندارم ولى فاخ، ایش

10)😐😐😐😐فوش تو دلم مى دم و همشونو زیاد مى گم

لیموشو بگم هلوشو بگم کدومو بگم؟ 

♛لینـ בا♛
همه اشو بگو ککککک
ممنان عزیزم بابت شرکتت^^
لقب زیاد دارم ولی اصلش اونیه ک عشقم بم میگع:هانه 2-خوبه سلام میرسونه...تازه فندوق دارم شدیم@_@ میام بت میکم قضیه رو 3-166 4-11/11/85 5-اونیام...دو عدد حنان گوزو 6-همین الانم دارم آهنگ گوش میدم 7- چهار یا پنج روز پیش(چراشو نپرس خودمم یادم نمیاد!) 8- یک ساعت پیش...الان پوکرم 9- عنونه...ب کون خر...ایت مای پوپ^_^.. و مهمتر از همه وچه 10- عنونه..گیسوله...برو تا بخوری ب کیر ددیت....عنتر گوه سگ....احمق بی خاصیت...کون نشور^_^
♛لینـ בا♛
فحش هایت مرا درید اصن ککککک
میسی دونگ سنگی من^^

1_همین ک اسممو صدا بزنن خودش خیلیه:-\....ولی بین دوستام بهم میگن استاد😂چون جذبم بالاست

2_هان؟؟؟داری درمورده چی حرف میزنی؟؟😐..فک کنم هنوز تو مرتبه لاو مای سلفم بزور موندم

3_169_168

4_28اسفند1380

5_اینجارو میگی؟؟..اینجا که خیلیان ولی با ویس و پری حرف زیاد میزنم.ددی و لیندا و نورا و بیب وبرو تااخر

تو واقعیتم۴تان

6_عررررر اسمشو یادم نیستT_T...مال benjamin بود..یه Karmaداشت اسمه اهنگش

7_دوروز پیش

8_دیروز...یه ساعت پا بی تی اس ران خندیدم😂..یه ساعتونیمم بادوستم چرتوپرت گفتم😂😂قشنگ ب زندگی برگشتم

9_ایگو داره میوفته تو دهنم:-\

10_بیشور-____-

♛لینـ בا♛
عجبببب ککککک
خوشمان امد از جوابات^^
ایگوووو گوماویو^^

1) والا هر کی منو می بینه یه لقب روم میزاره میره XD ... 

2) آ ام سینگر XD

3) 155 -_-

4) میدونی دیگههههههه ...

5) زیااااادن ...

پپر - مبل راحتی - ملین و شماها :)

6) decalcomania

7) دیشب^^

8) یادم نومویاد ^^

9) ندارم فک کنم .... داشتم اطلاع بدین XD

10)  :) **moth** fu 

 

تا دیدار بعدی درووود :)

♛لینـ בا♛
کککک افنر دخملم
میسی بابت شرکتت جیگر^^

1.نمد ولی بیشتر کوتوله:(

2.عالی/^0^\

3. 155

4. 83/12/8

5.اصم ببرم؟؟زیادن اخه

6.are you ready for it

7.دیشب

8.دیروز

9.عنونه😂😂😂

10.بی ناموصص😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
چرا دیشب؟
ممنون شرکتیدی خانومم^^

1.رقاص:/

2.هی...

169 یا 170

4.دوازده مرداد

5.نگار

6.اهنگ وی دونت تاک انی مور

7.چن روز پیش

8.من همش میخندم

9.قدیما فش بود اما از وقتی توبه کردم هی میگم خوبه...

10.همه چی البته بستگی ب مکان و طرف داره

♛لینـ בا♛
عجبببب
توبه ات پذیرفته است فکنم ککککک

1-وى:))))))

2-دقیقا منظورت چه رابطه ایه؟؟؟؟؟!!!

167-3

1384/10/26-4

5-کل بچه هاى بیان و دوستاى واقعیم:))))

6-یادم نیس:////

7-اینم یادم نیس:|||||

8-دیروز^~^

9-چیییشششش(خییییلییییى ازش استفاده میکنم:)))

10-بى شعور:////

 

 

تامام^^

♛لینـ בا♛
چیییییییششش کککک
مرسی بابت شرکتت جیگورم^^

1. اونی 

2. خخخ مادرم 😂😂 ولی بچم پدر نداره 

3. 169

4. 1 دی 

5. مجازی یا واقعی؟ 

6. اخرین آهنگ؟؟ اوم on یا باترپوف بود 

7. دیروز😂😂😂 

8. امروز صبح 😂😂😂 

9. ایگو,بلی,بسی , اری

10. دهنت سرویس,اشغال ,عوضی 😅😅 

 

 

مرسی از چالشت دختریممم 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

♛لینـ בا♛
^^

1. اونی 

2. خخخ مادرم 😂😂 ولی بچم پدر نداره 

3. 169

4. 1 دی 

5. مجازی یا واقعی؟ 

6. اخرین آهنگ؟؟ اوم on یا باترپوف بود 

7. دیروز😂😂😂 

8. امروز صبح 😂😂😂 

9. ایگو,بلی,بسی , اری

10. دهنت سرویس,اشغال ,عوضی 😅😅 

 

 

مرسی از چالشت دختریممم 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

♛لینـ בا♛
عجببب کککک
مرسی اونییییییییی بابت شرکتت^^
هرکدوم ازدوستات اونی
چه مجازی چه واقعی^^

۱. چوخ بیلمیش

۲. سینگل

۳. ۱۶۷

۴. ۳۰ مهر

۵. ندارم

۶. ایزی ایزی تامام تامام

۷. سه روز پیش

۸. امروز صبح

۹. الفرااااارررر ، عججججببببب

۱۰. اشح 😂

♛لینـ בا♛
عجبببب :)
با شماره 10 تو موافقم کککک

😅😅😅😅😅

خواهش میکنم عزیزم^.^

♛لینـ בا♛
میسی میسی^^

بابایی هستی ؟؟

♛لینـ בا♛
^^

قوربونت برم^-^

♛لینـ בا♛
خدانکنه^^
برای مطلع شدن از فحش های چاگ داده (شرمنده اینا خیلی ناجورن) عدد یک را به اون کسی که تو گوشیت یه خر سیو کردی و هیچ وقتم نفهمیدی کیه بفرس... فایتینگ...ان شالله جوابتوهم میده.کککک
♛لینـ בا♛
هیشکی ککککک

:/ خب واقعی تا چند سال پیش صدام میزدن یوز ایمی (صد و بیست اخه تو مسابقات دوندگی همشونو میزاتم جیب پشتم خخخ )​ تو مجازی هم میگن لضا خخخ مخفف اسمم

99 درصد سینگل

 

اخرین بار 183 بودش العان دیگه خدا میدونه خخخ

 

یه مهر ماهی

 

بهریتن دوست !؟ خب هرچی فکر کردم فقط یه اسمم به ذهنم اومد اونم کسی نیست جز خودم

 

اخرین اهنگی که دانلود کردم و گوش دادم اهنگ عاشق کش ارون افشار هستش اما اخرین اهنگی که گوش دادم اهنگ و دارم هنوزم گوش میدم  اهنگ ققنوس مهــراب هستش

 

وقتی کلاس هفتم بودم گوشم درد میکرد

 

همین العانشم دارم میخندم خخخ

 

کچل / حاجی

 

فحش :/ چند صد مورد هست که همیشه مورد استفاده قرار میگیرن کدومو تقدیم کنم !؟

♛لینـ בا♛
همه اشو بگو یادبگیریم برادر کککک
99درصد سینگل؟؟ یه درصدش براچیه؟؟
مهراب بهترینه :)
راستی ترکی؟

بلی ^^

♛لینـ בا♛
>.<

خخخ بچه نشسته بد اموزی داره خخخ

یه درصد همیشه احتمال خطا هست گاهی وقتا خودتم از خودت خبر نداری هیچ چیز قطعی نیست

خسته صدا شاه شطرنج !​

اذربایجانیام :)

♛لینـ בا♛
نه باو
همین بچه ها ازمنم بدترشو بلدن :/
اونو راستی میگی ^^
خسته صدا..بخصوص اهنگ دیونه بازی :)
منم آذربایجانیم :)

😂

یاد شیبیلای دلبه اوفتادم ته ..XD

♛لینـ בا♛
کککک قفانت
برو درستو بخون عهههه
مگه برنامه اروندیدی؟؟

:/ بدتراشو بلدن موافقم :/ دهه نودی یه چیزایی میگه پدر بزرگم هنو یاد نگرفته :/

خب من بیشتر طرفدار اهنگ na و اهنگ ایهلناس هستم

اذربایجانان هایاسنداسان ؟!

♛لینـ בا♛
دقیقا :/
تا ته ادم میسوزه :/
اونارم امتحان میکنم :)
سراب لیام داداش
سن هارالیسان؟

تیلا دیدم ...

تتابمو دوزاستم لو پام دالم موخونم ...

ایندا ام هشتم ...

♛لینـ בا♛
دقیق بخون باشه^^

چشی ^^

♛لینـ בا♛
افرین^^

خخخ نه خب بعدش یکی میزنی زیر گوششون خنگ میشی خخخ

 

:/ وآ  تصورشم سخته یکی که اهنگ های مهراب و میگوشه اهنگ ان آ هیچ اهنگ ایهلناس نشنیده باشه خخخ خیلی اهنگ خوبی هستش حتما بگوش

من مردی یم

♛لینـ בا♛
دقیقا کککک
خوب نگوشیدم..ینی وقت نکردم همه ارو بگوشم
تونستی تو وبت بذار بگوشمش
چون شدیدا تنبلم

هارالیسان؟؟ بولمدیم :/
نچه یاشین وار؟

خوهاش ^^

مامانم اومد خونه ^^

 

♛لینـ בا♛
خداروشکر^^

هوم سه روز تنها بودن سخت بود ...XD

الان میفهمم که وجودش چقد مهمه ..

 

♛لینـ בا♛
خیلی مهمه^^

خیلی بیشتر از اونی که فکرشو میکردم 😂😂

کم کمش امروز یه ناهار درست حسابی داریم .‌‌.😂

مجبور نیستم پفک و چیپس یا تخم مرغ بخورم😂😂

ولی خو خیلی ازت متشکرم که دیروز آشه به کارم اومد 😂😂

♛لینـ בا♛
مگه اش پختی؟؟

:/ اهنگ های مهراب و ت وب نمیشه گوش داد که یعنی میشه ها اما مثلا اب پرتقال میخری اب کرفس تحویل میگیری :/ باید بری با کیفیت اصلی بگوشیش همچنین اهنگ های ادم و حوا !​ رگ ! مفت بری ! ققنوس !

بانو ! برهنه ! حقم نیست (با این اهنگ با مهراب اشنا شدم )​ !​ عاشق ( یکی از بهترین اهنگ ها ) ! گرگ پدر

و صد البته اهنگ کاسه خوووووون ! و چون هم زبون خودمی اهنگ گرگ پدر 2

 

 

من احل مرند هستم

♛لینـ בا♛
واو پسرررر کلی اهنگ که من ازش غافل بودممم

دمت گرم واقعا ساغول
مطمئن باش میگوشمون ^^

خوشوقتم حاجی XD XD

با اجازتون ...😂😂

خسته شدم از آت و آشعال خوردن به عنوان ناهار مجبور شدم 😂😂

♛لینـ בا♛
افرین افرین
دیدی گفتم بلدباشی بکارت میاد خیلی^^

بله بله خیلی به کار اومد ...دستت دردنکنهه^3^

ولی خو پدرم در اومد :)

مث دفعه اول سخ بووود ..

 

♛لینـ בا♛
عب نداره یاد که گرفتی دیگهه دفعات بعد برات
خیلی اسونتر میشع^^

تازه کلی اهنگ دیگه هم بودش نخواستم سرتو به درد بیارم خخخ

 

اگه بخوام الویت بندی کنم خخخ اهنگ عاشق و ایهلناس و کاسه خون و بنداز جلو خخخ

 

البته بماند بعد از مهراب اهنگ های مرتضی رنجر (میشناسش دیگه نه !؟​-_-)  و زیاد دوست دارم و میگوشم و بعدش اهنگ های قدیمی (این قدیمیش مهمه )​ میلاد راستاد

 

خخخ اشح خخخ (خخخ چون فعلا نمیشناسمت اون فحش های اصل نصب دار و گذاشتم کنار خخخ )

♛لینـ בا♛
عجب .. پس بشناسی فحش هات رنگ و رو میگیرن XD XD XD
اوکی الان دان میکنم :)
اره یکمی میشناسم(اخه اکثرا اهنگ های لایت و خارجی میگوشم واسه همین :/ )

بلی ^^

وویی امروز فسنجون داریمممم ..

*وی اشک هایش را پاک میکند *

واقعا حقم بود امروز فسنجون داشته باشیم نع ؟؟؟

 

شما چی دارین ؟؟

راستیییی .‌..

ماه رمضون داره میاد ‌....

مشاوره موخوام ازت :)

♛لینـ בا♛
ابگوشت :/

بگو..

دوس نداری ؟؟

امسال به نظرت روزه بگیرم ؟؟؟

تاحالا امتحان نکردم بعد نمیدونم که ممکنه حالم بد شه یا نه ..

نظرت ؟؟؟

بگیرم ؟؟؟

نگیرم؟؟

♛لینـ בا♛
خوب به سن تگلیف رسیدی باید بگیری^^
ولی اولاش دوسه روز کله گنجشکی بگیر
بعدش یه روز رو کامل بگیر..استراحت کن اونروزو تا بتونی تحمل کنی
اگ دیدی تونستی فرداشم کامل بگیر

اها چشی ^^

ممنون بابت مشاوره ...

چقد تقدیمتون کنم ؟؟😂

♛لینـ בا♛
نمد کککک

خب همین بگم از دنیای اهنگ های #دیسلاو داخلی یکم عقبی خخخخ تو دیسلاو اولین نفر میلاد راستاد سر از خاک بیرون اورد و مثل بمب ترکید شدت انفجار به قدری بود که باعث شد اهنگ هایی مثل سلول هشت (دیوونه این اهنگم) و اهنگ شاه بانو به وجود بیان بعدش اتفاقی بمب دیگه ای تو اژآک رکورد پیدا شد و وقتی این بمب و ترکوندن شدت انفجار کل ایران و زیر رو کرد باعث شد مهراب خسته صدا شاه شطرنج به وجود بیاد موج انفجار کل ایران و از یه شاه خبر دار کرد البته بماند خیلی شورش ها روبروی این شاه به وجود اومد خخخ حتی میگفتن هرکی اهنگ های مهراب به گوشه بدون شک خودکوشی میکنه البته بماند خیلی ها هم رفتن زیر تیخ و زیر تایر اما حکومت پا برجا بود بعد یه خبری رسید میلاد راستاد که همچنان نام اور سبک دیسلاو بود از دیسلاو کناره گیری کردش :/ نمیدونم چطوری مجوز گرفت و العان اهنگ هایی همچون ترافیک و پررو رو داره میخونه و البته گه گاهی کنسرت هم میزاره اما مهراب همچنان به حکومت ادامه داد خخخ بعد از مدتی مهراب و چند تن دیگر به فکر یه خونه تکونی افتادن و از آژآک رکورد بیرون اومدن و رفتن خودشون پوک بند رو ساختن پوک بندی که جدیدا به ازای هر اهنگ مشترک 600 الی 800 تومن پول یه حساب پوک بند میریزه خخخ یعنی به حساب مهراب میریزه تازه بماند خدمات دیگه ای که میدن خخخ جدیدا هم سر صدا هایی شنیده میشه از ارشاد و ایمان نولاو که با مهراب همکاری کردن و میکنن اونا هم این روزا شنیده میشن از اهنگ ارشاد میتونم به همین  اهنگ عاشق مهراب اشاره کنم

 

تامام خخخ نقطه سر خط .

♛لینـ בا♛
O-o
پاچوندی منو به دیوار که کککک
تاریخ مهراب شناسی یا رپ شناسی بود ؟
دمت گرم بااین اطلاعات ککککک
شورش هات منو کشت فقط کککککک

من ته پول ندالم ... :(

نیدا دیبامو ○○

پود تو دیبی ته این ماه موخواشتی بهم بدی مال خودت :)

♛لینـ בا♛
ککککک جوجه کوشولو^^

دونم ؟؟

ندالم خو تیتال تونم ؟؟؟:(

♛لینـ בا♛
هیشی^^

بلو ناهال بوخول :)

 

♛لینـ בا♛
باوشه
من برم کلا دیگه
مراقب خودت باش^^

باسی بلو ...^^

من هستم توعم  باش ^^

♛لینـ בا♛
^-^

:)

♛لینـ בا♛
^-^

خخخ چ کنم سعی کردم یکم به روزت کنم

تاریخ مهراب شناسی بود میلاد راستاد هم چون یه زمانی قبل کله پاچه شدنش رقیب به حساب میومد گفتم

خخخ البته بماند اگه بخوام واست مهراب شناسی رو کامل بگم رکورد طولانی ترین کامنت بیان که به دست منه دوباره به دست خودم شکسته میشه

کککککک !؟​چرا خخخخخخخخخخ ن !؟ یا قققققققققققق یا هههههههههههههه معلولا ک رو برای گریه استفاده میکنیم

خخخ پس شهیدی شهید

♛لینـ בا♛
کککک برا کره ایاست^^
اره اونا برا گریه ولی معمولا اینو برا گریه میذاریم هق هق
واقعا به روز شدم البته باید دوباره مرور کنم که از یادم نره کککک
افرین افرین تو گینس ثبتش کن خو ککککک

شلام شلام ^^

♛لینـ בا♛
سلام دخترم^^

خوبی ؟؟

♛لینـ בا♛
جاست برچسب^^

باشی ^^

♛لینـ בا♛
^-^

1اصلا هر کی روم اسم بزاره خفش میکنم

2شده از کسی خوشم بیاد اما اسکشوالم

171

3/3/82

اجتماعی اصلا نیستم دوست هم ندارم باشم . اکثرا دوست مجازین و یکیشون و که خعلی دوست دارم اسمش لینداعه^*^ لاو

ادام لامبرت همونی که کاورش کرده بودی با صدا خودت

صبح

پریروز

ندارم

نمیدم فحش بیشتر رو حالت سایلن

 

♛لینـ בا♛
آیگووووووووو دونگ سنگممممممممم
گوماویووووووو چینجااااااااااااااا
لطفا داری بهم دیگه دراین حد صدام خوب نیست باووو
خجالتم ندهههه

سایت خودتهههههه؟
چینجایووووووو؟؟بلخره زدییییی؟
فالووش کردم^^

گیرم

♛لینـ בا♛
0-0

آیدا

سینگل

۱۵۵

۱۵ فروردین

رفیق صمیمی ندارم

یادم نیس

۵ روز پیش

دیروز

خیلی کصخلی

کصخل و اسکول

 

 

 

♛لینـ בا♛
احسنت
مرسی بابت شرکت کردنت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ