دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


شاید باورتون نشه..

من باورش دارمheart

واووووووووووووووووو^-^

♛لینـ בا♛
یس یس^^
خیلی قشنگه^^

XD

اوکی ^^

♛لینـ בا♛
نخند عههه XD XD

تو میخندی من نخندم ؟؟XDدوس دااارممم بخندم اصن ... نیگاا

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

DX

XD

XD

XD

XD

DX

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

هوووووووووف خستیدمممم

♛لینـ בا♛
0-0

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD


منم بلدما ککککک

من بیشتر XD
XD
XD
XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

ککک

دیدی ؟؟

♛لینـ בا♛
بعله مشاهده گردید ککککک

ولی در هر ضورت مال من بیشتر بود XD

♛لینـ בا♛
بعله بعله صحیح

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

XD

آفرین دختر حرف گوش کن XD

♛لینـ בا♛
حالام شدم دختر کککک

خو چه کنممممممم ؟؟؟

در حال حاضر اصلااا حنسیتت مشخص نیس XD

♛لینـ בا♛
یااااااا میام قلقلکت میدمااااا
کککککک

ای بیب ... خو راسته دیگهه ..

الان جنسیتت مشخصه ؟؟

اگه دختری که چرا بابای منی ؟؟

اگه پسری چرا ادا دخترا رو در میاری و قبلش مامانم بودی ؟؟؟XD

♛لینـ בا♛
نمد ککککک
من باباتم تا اطلاع ثانوی ککککک

خو پس قلقلک نداره دیگههههههه XD
 

تو کیی باب خودتم نمیدونی کیی XD

 

کی گفت نیستی الان ؟؟

 

خودت دلت میخوادااا به من چه XD

♛لینـ בا♛
کککککک یاااااااااا
دیونه

بابام اینه از من انتظا چی داری ؟؟؟کککک

قلیااااااااان شماااا

♛لینـ בا♛
من قلیان نمیکشم کککک

چی میکشی پس که اینقد تو فضا سیر میکی ککک

♛لینـ בا♛
نمد ولی جنسش خوبه کککک

وااای ماماننننT_T

چقد سافت بودددد

♛لینـ בا♛
خیلیییی هق هققق

کار ازکشیدن گذشته فک کنم ...XD

♛لینـ בا♛
نه هنو میکشم XD

جدیی ؟؟

بده ماعم بکشم ... XD

فک کنمم باید برم کک

♛لینـ בا♛
اره برو دیگه داری بیشتر میخوای XD

چی بیشتر میخوام ؟؟😂😂

♛لینـ בا♛
بکشی XD XD

اها 😂😂

نه نظرم عوض شد اعتیاد اوره 😂😂

♛لینـ בا♛
افرین XD XD

قربانت 😂😂

♛لینـ בا♛
خدانکنه^^

😂

♛لینـ בا♛
XD
من باورم نمیشه چون زمانی بم میخنده ک یه سووووووتییییی فووووق بزرگ داده باشم و نگار از خنده زمینو گاز میزنه....سر جلسه امتحان آبرومو برد-.- منم همیشه این مواقع میزنمش...چطوری اونی؟؟
♛لینـ בا♛
برا شما نوبره دیگه XD
خوبم دونگ سنگم^^
تو چطوری؟

والا نفهمیدم چی شد :|

♛لینـ בا♛
دوباره بخون با عشق به کسی که دوسش داری^^
ممنانم عسیسم^^ یاااااا ما کجامون نوبره¿( خودم ج میدم همجامون!)
♛لینـ בا♛
جوووون یس یس همونجاتون XD XD
چقدرررررررر تو بی ادبی اونی-.- فک کردم فقط خودمم ک همه چیرو ب انحرافات جنسی میگیرم..خب اونی من الان میتونم دیواره منافذ داخلی راه بهشتی پسرای گیو بت بگم بگم؟؟؟؟ میدستی؟؟ یه تحقیق میدانی در این رابطه انجام دادم^_^
♛لینـ בا♛
بگو کککک
فقط خصوص

اتفاقا منم منحرفم بیشتر ازتو
پ چی زر میزنی¿ خودت مودونی دیه-.-
♛لینـ בا♛
گفتم شاید یکم بیشتر بودونی XD
مست سگ-.- خو حالا چ میکردی؟؟؟؟؟
♛لینـ בا♛
چیو چه میکردم؟
میگم چیکار میکردی؟! چه میکردی؟! وایسا ببینم اصن کیو میکردی؟؟ نورا اونی رو میکردی؟؟ااونم جلو بهی؟؟ زشت نی جلو بچ؟؟
♛لینـ בا♛
نه باو XD XD
درس میخوندم منحرف
رید میزنی اونی-.- خبریه؟؟؟
♛لینـ בا♛
هن؟
تو و درس؟؟ فک نکنم رابططون خوب پیش بره!! میره حالا؟؟ توزیری؟ اون روعه؟؟ هوم؟
♛لینـ בا♛
دقیقا من زیرم عوضی بیشعوووور XDXD
منظورم از رید میزنه اینه ک اسکول بازی در میاری^_^
♛لینـ בا♛
چه باادبی ماشالا XD XD
آهاااا بت فشار نمیاد؟؟ دردت نمیاره؟؟ فک کنم حرکت واسش سخت باشه نه؟؟ حالا رو تختی یا رو میز؟؟ رو میز سکسی تره...اگ رو تختی برو رو میز باحال تره (بی تربیت بیشعورم خودتی هفصد جدوآباد پدریت-.- عنونه-.-)
♛لینـ בا♛
کککککک رو میزم بیبی گرل ^^
از اونی جانم ب ارث بردم(بوخودا حلالت نمیکنم اگ ب خودت نگیری! منظورم دقییییقا با تو بود^_^)
♛لینـ בا♛
دقیقا بخودم افتخارم میکنم XD
آها پس حسابیییییی کیف میکنی نه؟؟ والا منم با درس رابطع دارم...اما باش نمیسازم چون خودم سگ هارم و اگ یچیزی رو یاد نگیرم تیکه پارش میکنم(در مراحل سکس) نخند جدی گفتم*-* میدونم داری پاره میشی ولی خودت جرررر بخور*-* آفلین^^
♛لینـ בا♛
خودت بخور XD XD
منم پاره اش میکنم
اکثر کتابام پاره پوره ان XD
اوووف چی؟؟ دستمو برید یا جرم داد؟؟؟
♛لینـ בا♛
گزینه دو XD
اوه ک اینطور..یبار میخواستیم از طرف مدرسه بریم اردو(ب اسم مدرسه ولی بدون یونیفرمو با گوشی و تجهیزات کامل) بعد اون سالن حمایش مکانش ار خونه من دور بود ولی ب خونه ی نگار نزدیک...اون تایمی ک مراسم تموم میشد مامانم نبود بیاد دنبالم...قشنگگگگ بم درخواست داد بیا خونم..منم از خدا خواسته قبول کردم ولی مامانم نزاشت برم ¡_¡ و اونجاست ک با خودم میگم ایزدی یه ضدحال به تمام معناس¡¡¡¡
♛لینـ בا♛
ای جان XD XD
عب نداره فرصت بعدی ایشالا XD
و اون زمان بود ک ب خودم لعنت فرستادم ک چرا همیشه در جواب خانوادم سکوت میکنم؟؟؟؟
♛لینـ בا♛
من چندباری سکوت ننمودم خیلی باحال شد
0-0
از بس شفتی-.-
♛لینـ בا♛
:||

والا بازم نگرفتم فک کنم مشکل از پست باشه :|

♛لینـ בا♛
نخیر پست درسته
محل درک شما خرابه :/

چی بیشتر میخوام ؟؟XD

♛لینـ בا♛
هیچی هیچی XD

اودی ^^

دلااام ^^

♛لینـ בا♛
دلام XD

اوپشتین ؟؟

♛لینـ בا♛
اوپیم XD

سلام من قاطی دارم 

ولی فک نکنم انقد باشه :|

به نظرم مشکل از پسته 😂😂😂

♛لینـ בا♛
سلام
یااااااا میام میکوبم رو سرت هاااا
پست من مشکلی نداره :|
XD XD

سعدیا پستا مشکلا     گفتا خوشا چه پستا باحالا

:|

تا همین قدر شعر میدونم اونم به افتخار پستت😂😂😂

♛لینـ בا♛
افرین افرین
دستت درد نکنه XD

سعدیا پستا مشکلا     گفتا خوشا چه پستا باحالا

:|

تا همین قدر شعر میدونم اونم به افتخار پستت😂😂😂

♛لینـ בا♛
یه کف مرتب به افتخار شاعر تازه به دوران رسیده امون XD

تی تبل ؟؟؟

♛لینـ בا♛
هیشی والا
بیتالی

مادههه منهههههه این دولی حفیدنننننننننن :(

♛لینـ בا♛
کککک باوشه بیبی^^

آبدین ^^

♛لینـ בا♛
^-^

XD

دوباده دالی اژ شلت وا موتونیاااااااا XD

♛لینـ בا♛
دارم اهنگ اپ میکنم

اییییی تی داااااالب ^^

 

تی آب موتونی ؟؟؟

♛لینـ בا♛
اپ کردم^^

دیدم دیدم ^^

♛لینـ בا♛
^3^

اره:)

♛لینـ בا♛
^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ