دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چرا عاخه؟!

😂😂😂

♛لینـ בا♛
XD XD
خدایا یه پولی ب ما بده یه عقلی ب اونیم-.- بچه دستی دستی شفت شد رف*-* خدایا ینی عاشق تقسیم عقلت بودم
♛لینـ בا♛
خدا به عطسه عقل بده
پست اونه کککک
ان شالله ب حق پنج تن^^ تو مگ داری¿¿ یجور میگی انگار خودت عاقل اندر عاقلون صفیحه ایo_O
♛لینـ בا♛
بعله که دارم ککککک
نه من ساکتم ب زور فحش و بلاک ازم حرف میکشن
♛لینـ בا♛
عجببب چه مقاوم کککک

اره😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
والا کککک

اره بابا😂😂😂

♛لینـ בا♛
یس یس^^

عطسه دوباره تو وب عکس نوشته ادم میکنی؟؟؟؟؟

atseh .r
مشترک موردنظر بعداز پست کردن غیب شده اند
لطفا بعدا دنبالش بگردید
*وی جو گرفته است*

اوکی میدونستم بر میگردی^-^
ن بابا؟؟ عه راس میگی؟؟ تو و عقل؟؟ رابطتون چجوریه؟؟ مگ با درس رابطه نداشتی؟؟؟ بش خیانت کردی؟؟ خاک تو سر-.- بزار دوروز بگذرهo_O
♛لینـ בا♛
نه دیگه تری سام میریم کککک
عه؟؟ خا خوش بگذره*-* مزاحم نمیشم...فقط سعی کن زیر نباشی پاره نشی^_*
♛لینـ בا♛
نوچ
رو هستم بیبی گرل^^
خا خیالم راحت شد*-* برو خدا به همرات:((((
♛لینـ בا♛
ککک حالا چرا ناراحت ؟

خب آخه میگن حرف بزن بعد حرف میزنم میگن کص نگو

atseh .r
اینو قبول دارممم

بدبختی ای داریما...

atseh .r
اوهوم

وییییییی من این جوریممممم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ