دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


یه پسر...

...یه پسر...

...وقتی عاشق دختری بشه...

...دیگه...

...از دستش نمیده...

-_-

♛لینـ בا♛
چیه؟

اعع اشتب شد بخشید 😂😂

میخواستم اینو یه جا دیگه بفرستم 😂😂

♛لینـ בا♛
عجب :|

قرارشد قیافتو اون جوری نکنی آقا اخموعه 

♛لینـ בا♛
اون قیافه ینی امیدمو بریدم ازت ککککک
والا من بجز داداش خودم هرچی پسر اطرافم بود آشغال ماشغال...حتی ارزش نگاه کردن هم نداشتن....اونا رقت انگیز بود...بدنشون بوی هزارتا دختر میداد....خودت میدونی چرا در ایییین حد از پسرا بدم میاد....با اینک میدونم همشونم اینطور نیستن ولی آدم باید نیمه پر لیوانو در نظر بگیره:))))))
♛لینـ בا♛
موافقم باهات :)

آقا اخموعههه دوووس داااشتممم اصن ‌..

ناامیدم بشی راه برگشتی نیس ...

پس سعی کن از داشتنم راضی باشی XD

♛لینـ בا♛
راضیم کامل^^
چرا همیشه من یه طومار مینویسم تو فقط با یه کلمه سروتهشو هم میاری؟؟ من دستم گوزپیچ میشه بعد تو تهش.......اوووووونییییییییی کاش کنارم بودی میزدمت-.-
♛لینـ בا♛
ککککک دیگه دیگه :)

XD

منم راضیم ...

♛لینـ בا♛
ناراضی خر است کککک

XD

ناراضی گوزو است

♛لینـ בا♛
بعله بعله ککک

XD

چقد هم عقیدهه 😂😂

♛لینـ בا♛
خیلی ^^


XD

♛لینـ בا♛
XD

از کجا میدونی اون وخ؟؟؟؟

♛لینـ בا♛
یکی نوشته بود منم خوشم اومد
بگذاشتم از طرف خودم 0-0
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ