دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چالش قاتل !!

سلام همگیsmiley

یه چالش دارم..yes

درمورد یه قاتل خوب و حرفه ای شدن..enlightened

1- مشخصاتش ؟laugh

2- توانایی هاش ؟yes

3- احساساتش ؟angry

4- ذهنش ؟enlightened

5- روش قتلش ؟devil

6- هرچی که نپرسیدم رو هم بگین بهم cool

سوالات رو پرسیدم که ببینم چطورمیشه یه قاتل حرفه ای و خوب شد..yes

ممنون میشم جدی باشین و جدی جواب بدینsmiley

تلشناته ؟؟؟@@

من نومودونم خو 

من فدد تشیدم همین ‌‌...

♛لینـ בا♛
جدی جواب بده باشه^^

اشن تیو موآی بوتوشکی ؟؟

♛لینـ בا♛
کثافتارو :/

۱. سیاهه ... تلشناته ... خفیشه ... سندله 

۲.توفند خوف تو دستس میدیله ... هدف دیلی خوفی داله... باهوسه ^^

۳.نالاحته و شیتسته ...

۴. ناموسخسه ...

۵. دور گلدنسون یه دونه طناب موندازه میتشتش موتوشتشون ....

۶. نمد :(

♛لینـ בا♛
خوب بود^^

:(

باعش سودی بلم ژیل پتو :(

دیده نژال اژ ایناااTT

♛لینـ בا♛
باشه عزیزم^^

آفلین ^^

♛لینـ בا♛
خوهش^^

1.بى احساسه به چیزى دلبستگى نداره

2.مى تونه دله هرکسى رو به اسونى بشکنه و براش مهم نباشه... مىتونه به هرکشى اسیب بزنه و براش مهم نباشه

3.احساسى نداره

4.ذهن کثیف و خشن

5.به هفت روش سامورایى جرشون میده بعد از انگشت وسطه پاى راستشون اویزونشون کنه

6.نمد.... چند؟ 

♛لینـ בا♛
یسسسس
عاشق روشت شدم من^^
دمت گرم^^

میخواى قاتل شى؟ 😂😓

با حضرته پشم.... 

چرا این همه خشم؟ 

اگه خواستى کسى رو بکشى اول بیا منو بکش^___^

قول میدم بزلرم راحت بکشیم.. 😒😒😂

♛لینـ בا♛
اره^^
باوشه رفتی تو لیست^^

یتیو بدم موتوسیس ؟؟

♛لینـ בا♛
داداشتو؟

نهه اول نفر خودمو بکش.... زود بیا منتظرتم 

البته ى جور بکش زیاد دردم نیاد*----*

 

 

چرا میخواى قاتل شى؟؟؟؟ T_Y

♛لینـ בا♛
چشم نفراولی اصن^^
تو خواب بمیری خوبه؟بدون دردوحس؟

دوسش دارم
کثافتارو بکشم^^

باهوس بخبخ 🖤

♛لینـ בا♛
^-^

عاره خوبه

گیر نیفتتى ى وخ 

فقط قبلش خبر بده ى وصیت نامه بنویسم

 

 

 

مثلا کیا؟! 

♛لینـ בا♛
تمرین میکنم کارها و روش هامو بیبی^^
باوشه میگم بهت^^

لاشیا و عوضیا
هوس بازا و اونایی که نبودشون لازمه

یتی دیدلم بتس ‌..

♛لینـ בا♛
کی؟

😓😓😓اینجورى که باید نود درصده ادما رو بکشى:)

♛لینـ בا♛
بهتر :|

سخته

دنیا هم بزرگه.. خیلى 

ولى اگه بدى ها نباشن خوبى ها که دیده نمیشن... 

♛لینـ בا♛
بدی باشه کاریش ندارم
ولی نه هربدی
بدی که خوباروازبین میبره نباید باشه

۱. قدش بلنده یا متوسط ولی کوتاه نیست. یا سفید و بوره یا سیاه و سبزه، حد وسط نیست. موسیقی متال گوش میده! رو یه سری چیزا به شدت متعصبه!  

۲. چندین زبان خارجی بلده و به شدت باهوشه. ریاضیشم خوبه. کاراته بلده! 

۳. احساساتیه ولی انقدر آسیب دیده که سنگ شده! مدت زیادی افسردگی رو تجربه کرده. معنوی نیست و خودخواهه. 

۴. پر از کینه و ترس در حالی که در تلاشه آروم و خونسرد به نظر برسه. 

۵. نمی دونم! دوست ندارم بهش فکر کنم... 

قاتل سینمایی منظورته یا قاتل سریالی؟! 😅

 

♛لینـ בا♛
واووووو خوشم اومد باو^^

خوب قاتل سریالی ک نمیشه زود گیرمیفته :/
قاتل پول بگیر برا هرقتلش :)

دوشتای عبضی مو ^^

♛لینـ בا♛
چشم
بوقتش ازت لیست میگیرم^^
پنهان کردن نیروی واقعیش...بیخیال بودن.. داشتن طعمه برای شکار...عاتو ندادن دست دشمنش... توانایی هاش:: معمولا حرفه ای هاش بدل کار یا یه همچین چیزی باشن...حد اقلش یک چاقو یا یه اسپری فلفل همراهش داشته باشه(آدم با اسپری فلفل کسیو نمیکشه ولی مجرم به حساب میاد مگر اینک بگ غیر عمد بوده ک عمرا قبول کنه پس تنها راهی ک میمونه اینه ک بگه برای دفاع از خودش اینکارو کردع) احساساتش:: معمولا نصبت ب همه چیز احساس خشم و آشفتگی داره...فقط در مواقع ضروری نگران میشه ذهنش:: نصبت ب اطرافیان و کسایی ک باهاش آشنا شده بدبینه(حقم داره) افکاراتش معمولا ب سمت خون و کشتار کشیده میشه و ممکنه دس ب کارهای غیر ارادی یا عصبی بزنه روش قتل:: هر قاتلی یک روش مورد پسندش هس...اگ من بودم زیباترین تابلوی خون ریزی و کشتار میتونه مغز متلاشی شده باشه( من اصن مهربون نیستم -.-) تو عقیده ها و چیز هایی ک دوس داشتی بدونیو پرسیدی و منم بش جواب دادم...سوال دیه؟؟
♛لینـ בا♛
چه باحالو قشنگ :)
سوال دیگه ای نیست بیبی گرل
همه اش عالی بود^^

میخای قاتل شی

هوومممممم اول منو بکوش:)

♛لینـ בا♛
نوچ نمیکشم
دلیلی ندارم :/

تلاااا همه تی بقت دالهههههههههههههههههههههه TT

تلا بقتاس نا موسخشهههههههههTT

♛لینـ בا♛
نمد :/

به نظرم قاتلا همشون زشتن چون اعتماد به نفسشون پایین بوده و حس کردن کسی دوسشون نداره قاتل شدن

هیچ توانایی خاصی نداره فقط رفته با پول تو جیبیش اصلحه خریده

احساساتی میتونه باشه افسردم میتونه باشه

اینکه ثابت کنه اونم یه چیزی شده بگه از اون خوشگلا قوی تره

بالش میذاره رو صورت خفشون میکنه اونم نصف شب

نه همینا بود فکر کنم چیز دیگه ندارم

♛لینـ בا♛
اووو
خیلی نرم و ساده بود
بالش که طرف بیدار میشه باسرنگ بهتره^^

تو تی مودونییییی ؟؟

♛لینـ בا♛
چیزای دیگ
غیر از زمان^^

حادت توبه ؟

♛لینـ בا♛
نه زیاد..
ذلم میپیچه :/

حدش ژدم ^^

اژ ادان دلت موپیته موتونی تامل تونی تا اجان ؟

♛لینـ בا♛
اره مجبورم^^

:(

بعس فت نتون خوف سه ^^

♛لینـ בا♛
امیدوارم خوب بشه^^

خوف موسه ^^

♛لینـ בا♛
^3^

^3^

بهس فت نتون باسی ؟؟

♛لینـ בا♛
باشه دخترم^^
من برم دیگ^^

بلو بای ^^

♛لینـ בا♛
بای^^

TT

♛لینـ בا♛
0-0
قربانت عزیزم^_^ من فیلم های اکشن خیلی نگاه میکنم...ولی جدا از شوخی دلم میخاد یروزی سر کسی ک ازش متنفرمو پاشیده شده رو دیوار ببینم....این واقعا قشنگه... تو ک دلوجرعت کشتن یکیو نداری پس چرا در این موارد کنجکاویت گل کرده¿¿¿
♛لینـ בا♛
کی من؟
از کجا میدونی جراتشو ندارم؟
:/
نداشتم نمیپرسیدم که :/
تو خودت دوس داری شخصیت چه جور قاتلایی رو دوس داشته باشی¿¿ قاتل غیرعمد¿ قاتلای زنجیره ای(من خصوصیات قاتلای زنجیره ای رو بر اساس داده ها.شنیده هام و چیزایی ک میدونستم بت گفتم) قاتل هایی ک فقط واس انتتقام کارایی رو انجام میدن و پولشونو میگیرن...ولی کسایی هستن که جسمو نمیکشن...بلکه روح انسان هارو خورد میکنن و اونهارو درهم میشکنن T_T
♛لینـ בا♛
قاتلایی که سفارش میگیرن
بدون اینکه از طرفی ک قراره کشته بشه اطلاعاتی داشته باشه
فقط پول بگیر برای هرقتل
قتل های کوچیک نه..قتلای بزرگ با پول زیاد
بالای دویست میلیون
حرفه ای باشی بیشتراز این بهت میدن^^

تومت موخوام ...:(

♛لینـ בا♛
براچی عزیزم؟

آهندا آپ نوموسه .‌.

میژنه پشوند فایل مداز نیش :(

♛لینـ בا♛
تو بیان میتونی بذاریش؟
بذارببینم چشونه

چشی ^^

♛لینـ בا♛
^3^

^3^

من بلم افطال بد بل میدلدم ^^

♛لینـ בا♛
قبول باشه دخملم^^

ولی من دارم:)

♛لینـ בا♛
خوب بگو :/

دیگه حوصله زندگی ندارم:)

ازین واضح تر؟؟

♛لینـ בا♛
:/

پوکر نشو..

♛لینـ בا♛
هیشکی حوصله زندگی نداره
ولی مجبوری زندگی کنی..

باشع ولی تو برام پوکر نشو..

احصاصه اضافی بودن میکنم...

♛لینـ בا♛
باشه عزیزم^^
این فکرو نکن !!

بابایی نوموشینه رو صندوق :(

ولی آهنگ آپ شد :)

♛لینـ בا♛
اوکی عزیزم^^

آپس کلدم ببین تتول سود ^^

♛لینـ בا♛
دانش کردم عالیه^^
برا این میگم ک خودمم یه زمانی ادعام میشد میتونم یکیو بکشم ولی زمانی ک دس ب خودکشی زدم فهمیدم جرات کشتن خودمم ندارم چ برسه یکی دیه...همه ی ما از بیرون احساس قدرت داریم ولی موقع عمل جا میزنیم...نمیگم توهم اینطوری هستی تباید زود قضاوت میکردم شاید دلوجرات اینو داشته باشی... ولی بدون اول از همه باید روح درونیتو بکشی...دل آدمارو بشکنی...و همه ی جهانو ب بازی بگیری...تو که انق بی رحم نیستی ک بخای با قلب معشوقت همچین کاری بکنی؟؟هستی؟
♛لینـ בا♛
نه نمیتونم با دلش اون کارو بکنم ولی با کسایی که معشوقمو
اذیت میکنن که میتونم ^^
خودکشی؟ من کلی اقدام کردم برم گردوندن :/
تیغ..قرص..پرت کردن از پشت بوم..کلییییی...
و راجب قاتلایی ک سفارش نمیگیرن...اونها در عالم واقع قاتلای زنجیره ای هستن...ب راحتی نمیتونی مث اونا بشی...کسایی ک اینطور هستن یا اختلال روانی دارن یا برای انتقام دس ب همچین کاری میزنن...تهش ب خودکشی یا اعدام منجر میشه فک کنم اینو خودت بدونی (من موندم چرا روانشناس نمیشم؟؟ کککک والا ب قرآن ..این همه اطلاعات روانی برا یه دختر 13 ساله زیاد نیس؟؟ معلومه ک نیس! چون منی ک کتابای روانشناسی میخونم باید مچین اطلاعاتی داشته باشم مگ نه؟)
♛لینـ בا♛
همم..نمد والا

اره دانشگاه روانشاسی بخون ^^
بابا سوسول نباشین.... ب قول یکی خوکشی خز شده! زندگی انقد بت سخت میگیره ک آرزوی مرگو بگور ببری....مسخرس نیس؟
♛لینـ בا♛
اره شایدم همینیه که تو میگی ^^
دانشگاه روانشناسی چیه خواهرم؟؟ منظورت رشتشه؟؟ من بعد 18 سالگی از ایران میرم (البته اگ از کرونا جون سالم بدر ببرم) ولی اگ موندمو بخام بخونم میرم رشته کاردرمانی..هم میتونم ب بچه ها کمک کنم هم اونا رو خیلی دوس دارم(راستش همه ی بچه ها با من خیبی خوبن نمد منو میبینن یاد کی میوفتن!)
♛لینـ בا♛
اوووو افرین بیبی گرل^^
کارخوبی میکنی^^
فایتینگ :)
قربونت گلگل*-*
♛لینـ בا♛
خدانکنه بیبی گرل^^
ینی من ازین تیکه کلام شما خواهران بیانی متنفرمممممم...منم مجبورم تو رودروایسی بگم خدانکنه-.- آخه بزار فدات شه تورو چ سننه؟؟ ملا منو دوستام میگیم فدات...اون میگ قربانت...اون یکی میگ گوه نخور من میخام فدات شم...اونیکی میگ تورو نمیخورم ولی گوه خواستی درخدمتم میدم بت..تهشم میگم بسه عنم اومد-.- آخه چیه اون میگ خدانکنه اونیکی میگ نههههه خدانکنههههه عر میزنم اک بخای فدام شی--.....--
♛لینـ בا♛
کککک باوشه باو
اصن فدام شو..کی بدش میاد
ککککک
ن نمیشم نظرم برگشت-.- تو فدام شو
♛لینـ בا♛
من فدای عشقم میشم فقط^^
پس گمشو-.-
♛لینـ בا♛
عچب..
خودت گم شو کککک
گم نمیشم جاگیم پیشمه^_^ ولی تو گمشو گرگا تورو بخورن ووووهاهاها@-@
♛لینـ בا♛
منم گم نمیشم دارم با جاگیم میحرفم
خودت گم شو گرگا منتظرتن @-@
من خودم یه گرگ دارمممممممم ک قبلا یه دور توسطش ب فاک رفتممممم و فندوق دار شده بودمممم^^ ولی با پریودیم فندوقم نابود شد! هقT_T
♛لینـ בا♛
عجببب..ککککک
مرگ نخند-.- تا الان خواب بودم!!! ساعتو دیدم باورم نشد....ولی خو دیشب تا ساعت 6 بیدار بودم*-*
♛لینـ בا♛
عجب :|
براچی بیدار بودی؟
چون من عادت کردم تا قبل سحری بیدار بمونم بعد ک خوردم یکم کتاب...فیک...چت با دوستان..بعدم خااااپیییش! تا اون موقع از 6 رد میکنه...خوبه پیشرفت واشتم..دیشب درسم خوندم قبل از سحری*-* آفرین بوگو-.-
♛لینـ בا♛
افرین :|
ککککککک

اول بهم بگو کیو میخوای بکشی تابهت بگم...

براهر کسی فرق داره

♛لینـ בا♛
خوب بیشتر لاشیا تو نظرمه
تو هر مقامی ^^

۱-یه ادمی که برای دله خودش زندگی میکنه وادما براش هیچن

۲-کشتنه یه عوضی براش لذت بخش باشه واحساسات رو راحت تونسته بزاره کنار

۳-فک نکنم نیاز به احساسات داشته باشه...تنفر ولی میتونه باشه

۴-توذهنش فقط انتقام و اولویت قرار دادنه خودش توهرشرایطیه

۵-از هرموقعیتی برا کشتنش دریغ نکنی...دلت برم نیاد براش...باارزش ترین چیزاشوهم ازش بگیری براش یه مرگ بحساب میاد

۶-تیپشو نپرسیدی😂😂سرتاپا مشکی باقیافه ای مخوف

♛لینـ בا♛
عالی بود هستی شه
کیف کردم از جوابت
مغسی^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ