دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


برو بمیر..

پ.ن: وقتی یکی میگه نگرانتم نگین نباش نگین مراقب خودمم و اینا..

اگه بگی میرم و نمیام دیگه..تا منی نباشه نگرانت باشه ..sad

خو بگم چى؟ 

بگم بیشتر نگرانم باش؟ (هرچند ک کسى تا الات بهم نگفته نگرانتم.. 😐😬😂😂)

 

♛لینـ בا♛
نه
پیشش باش
دلداریش بده
حرفاشو بشنو
(منم مث تو..همه اش من بودم که گفتم)

اره منم شنیدم اینو:)

♛لینـ בا♛
همم..

فعلا که کسى بهم نگفته

مطمئن کسى هم نخواهد گفت.. 😐😂(خو به عنم اه) 

ولى اگه کسى جدى بگه من همون لحظه غش میکنم پس به جواب دادن نیازى نیست(نمد تا الان فهمیدی یا ن ولى من خلى بى جنبم-_-)

 

♛لینـ בا♛
بعله بعله فهمیدم کککک

XD

من واقعاااااااا دوس نداشتم بهت بگم نگران نباش اگه معنیش اینه ...XD

♛لینـ בا♛
عجب :|
کککک

ای بابااااااااا ..... 

این عادتو خواهشا از کله هاتون بندازین بیرون هرچی میشه عجب XD

♛لینـ בا♛
نمیتونم خو کککک

ایه بابا ...XD

♛لینـ בا♛
بعله بعله^^
یه بار قهر بودیم...پیغام فرستاد بارون میاد سرده خودتو بپوشون:)))نمیدونی ک تا آسمون رفتم...
♛لینـ בا♛
عجب..
من که تاحالا نداشتم ازاینا..
همه اش من گفتم و حرفای مسخره شنیدم..
کم کم دارم فک میکنم شاید ایراد از منه :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ