دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


هیچوقت غریبه نبودی

باب اسفنجی:هوهو بترسین من روحم👻💫

پاتریک:عه باب اسفنجی چرا مث روحا لباس پوشیدی؟~😯🍁

باب اسفنجی:عهههه پاتریک چجوری منو شناختی😿🔥

پاتریک:برام هیچ وقت غریبه نبودی که بخوام دوباره بشناسمت😒😻❤🌌

 

+ حسودیم شدددد...

به باب اسفنجی علاقه شدیدی داری نه؟؟؟؟😍

هعییییی چه خوووف

atseh .r
ارههه😍😍
اوهوم یدونه اینجوری میخوامم

اووخخیی

چه کیوتت

atseh .r
اوهوم😍

❤️-❤️

💖-💖

🧡-🧡

🖤-🖤

💛-💛

💙-💙

💚-💚

💜-💜

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

منم دلم خواس:((((((

atseh .r
😍😍😍

یه دونه ازین رفیقا

atseh .r
نیستتتت گشتم نبوددد

:/ من این قسمتشو  دیدم مطمعنی همینو گفت !؟ خخخ

atseh .r
والا من خودم ندیدم😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂  خاک تو سرت 😂😂 همین و فقط میتونم بگم  

atseh .r
😂😂😂😂😂😂یخورده ادم باش😂😂

من ادممممم  😂😂ادمم که عکس هایی که درست میکردم اهنگاشونو هزار بار گوش داده بودم که هیچ تازه رفته بودم متنشونو کامل در اورده بودم که مبادا غلط املایی بشه 😂 که اونم یه چند مورد غلط املایی داشتم 😂

♛لینـ בا♛
افنر آدم جون ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ