دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


بارون..

...همه جا هوا بارونیه...

...اینجا هوا نه...

...چشمام بارونیه...

:(

♛لینـ בا♛
T~T

نکن ...چشات پف میکنه :(

♛لینـ בا♛
نمیتونم..

آم ...

پس یکم بینش فاصله بنداز ^^
اونجوری کمتر پف میکنه ^^

♛لینـ בا♛
باشه دخترم ^-^

میشی ^^

♛لینـ בا♛
عزیزمی^^

قربانت ^^

♛لینـ בا♛
فدامدا^^

این مال فاطمه نبود؟؟ککک

♛لینـ בا♛
فاطمه؟
من خودم الان این پست رو نوشتم از کسیم کپی نکردم :/

نه باوووو

اون فدامدا رو میگمممم ... اینو که میدونم ^^

 

♛لینـ בا♛
فدامدا از اول ورودم به بیان برا من بوده !!

اع ...

پس فاطمه چرا میگهه ؟؟

اه گیجیدم باااووو

ولش ^^

پاکش کن ^^

♛لینـ בا♛
کنچانا^^

نه کامنت نه 

اینو ...

و اشکاتو ^^

نزار ببینن ...

♛لینـ בا♛
بیخیال باو بذار بمونه ...
پاک کردم :)

آفرین ^^

♛لینـ בا♛
^-^

چرا گریه؟ 

♛لینـ בا♛
حالم اینجوریه شبا..

^3^

♛لینـ בا♛
^3^

خب چرا؟! 

نمیتونى دلتنگیتو برطرف کنى؟ 

♛لینـ בا♛
نه اصلا..
خیلی از خیلی دلتنگشم..

.....

سعى کن حواستتو پرت کنى

نمى تونى؟! 

♛لینـ בا♛
نمیشه..
دوهفته اس صداشم نشنیدم :(

خب.. نمى تونى باهاش حرف بزنى؟ 

نکنه قهر کردین؟! -_-

♛لینـ בا♛
نه نمیتونم :(
هم اره هم نه..چون میحرفیم تو یکی از وبهام گاهی :/

خب خودتو عداب نده برو باهاش حرف بزن

نکنه غرورت میاد؟! -___-

♛لینـ בا♛
نه..من ازش عدرخواهی کردم حتی..

خب پس چى میگه؟! میخواى برم بزنمش!؟

T_T

♛لینـ בا♛
نه دلم نمیاد..
یکاریش میکنم..
T~T

میخواى برم ى چى بهش بگم؟ 

خو گریه نکن... Y_Y

♛لینـ בا♛
نه نیست و نمیتونی بگی..
سعی میکنم..
اوکى... 💜❤❤❤💜❤💜❤💜❤💜
♛لینـ בا♛
:)

این کع چیزی نی

ماله منم بارونیه:)

♛لینـ בا♛
for me is more
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ