دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


اگه.. :(

پ.ن: میمیرم ... نمیرمم میکشم خودموsad

نگو اینجوری ... :(

♛لینـ בا♛
حقیقته :(

گاهی اوقات حقیقت اون چیزی نیس که تو فکر میکنی ^^

♛لینـ בا♛
میدونم..
من همیشه اشتباه فکرمیکنم..

حیف دول دادم ودلنه جدی باهات میحفیدم :/

♛لینـ בا♛
جدی بحرف اینجا ^^

اوکی

 

طعنه نزن خواهشااا ...

هممون اشتباه میکنیم ... 

برای هیچکیم همیشگی نیس ..

♛لینـ בا♛
کی؟

جنابعالی ^^

♛لینـ בا♛
باشه..

نکن اینجوری با خودت ...

همه چیو گردن خودت ننداز ...

تو همیشه تو همه چی مقصر نیستیی ...

♛لینـ בا♛
اگه نبودم وضعم این نبود :(

نیستییی ...

تو خودت میخوای که اینجوری باشه ... 

بقیه ام بدشون نمیاد از زیر منت و مشکل در برن ...

♛لینـ בا♛
خوب دل من چی؟

دل تو یکم باید سخت شه ... تا راحت کوتاه نیاد ..

♛لینـ בا♛
نمیشه..احمقه..

صاحبش میخواد اینجوری باشه ^^

♛لینـ בا♛
شاید..

حتما ...

♛لینـ בا♛
:(

آقا اخمووعههه

 

♛لینـ בا♛
T~T

princess doesnt cry 

♛لینـ בا♛
im not princess
im hell queen

اقا این حرفا چیه؟؟؟؟؟؟

من افسردگی گرفتم🤦🏻‍♀️

♛لینـ בا♛
sorry babe

😭😭😭

♛لینـ בا♛
mianhea
ن بازم حرفم عوض نمیشه
♛لینـ בا♛
but i cant..

نه خوشگلم

این حرفا چیه

♛لینـ בا♛
Tnx babe
:)

هر ملکه ای قبل از ملکه شدن پرنسس بوده ^^

حتی از نوع جهنمیش ^^

♛لینـ בا♛
i agree..
but..
never mind..

من نمیخوام بیخیال شم ^^

♛لینـ בا♛
:(
چی شده قل من؟
♛لینـ בا♛
ریدم به زندگی خودم و یکی..

من نمیتونم ببینم هر روز ناراحت تر میشی ...

پس بیخیال نمیشم ...

♛لینـ בا♛
بیخیال..

میدونی که بدم میاد از اینکه میگی بیخیال آره ؟؟

♛لینـ בا♛
اره..ولی چیکارکنم خو؟

کاری نکن ...

اینو به کار نبر فقط ^^

♛لینـ בا♛
سعی میکنم^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ