دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


بالاخره..

- بالاخره قاتل شدم..!devil

+ ینی چی؟ قاتل چی؟؟surprise

- قاتل خنده هام..!laugh

+ مسخره frown

- قاتل مهربونیام..!angel

+ ینی چی؟indecision

- قاتل نگرانیام..!crying

+ چیشده؟؟surprise

- قاتل غرورم..!cool

+ خل شدی؟؟indecision

- قاتل احساساتم..!sad

+ نگو دیوونهcrying

- قاتل روحم..!heart

+ ینی چی؟ ینی الان؟surprise

- آره..یه مرده متحرکم..!!!!broken heart

+ ....sad

- smiley

+ گریه چی؟؟crying

- تنها چیزی بود که نتونستم بکشمش..!no

 

تو میدونستی قاتل حال بقیه ام شدی ؟

♛لینـ בا♛
من با بقیه چیکاردارم..
مگه زندگی اشون به من وابسته است؟؟
برن پی زندگیشون خوشحال باشن..

من عاخرى رم تونستم بکشم:)

سخته ولى میشه 

♛لینـ בا♛
من نمیتونم شایدم نمیخوام..
چون تنهاتر میشم
اینجوری شبا یه همدم دارم..

آره ^^

نمیتونن وقتی تورو اینجوری میبینن رد شنو برن پی زندگی خودشون ^^

نمیگم به خاطر بقیه زندگی کن

نمیگم خودت نباش 

ولی اگر به فکر بقیه نیستی به فکر خودت باش ^^

♛لینـ בا♛
من برعکسم..
به همه ام غیرازخودم..
بهتره رد شن برن..

اونقدرم تنها نیستى... 

ولى.. فک کنم چون اونى ک میخوایو ندارى فک مى کنى تنهایى؟ 

 

♛لینـ בا♛
دقیقا..

میخوای رد شم برم ؟

♛لینـ בا♛
خوب اره..
نمیخوام دخترمم حالش بد بشه..

اونجوری بدتر حالم بد میشه ..

♛لینـ בا♛
میگی چیکارکنیم؟

.....

تنها نیستى

عادما دیگه ک بهت اهمیت میدن واقعا رو ببین.... 

همه چى ک عشق نیست.. 

♛لینـ בا♛
وقتی کل قلبم پیشش باشه چی؟
نمیشه که..
سعی میکنم ببینم ولی همه اش اون یادم میاد..

صب کنیم تا فردا دیگهه ..

♛لینـ בا♛
باشه..
بازم صبرمیکنم..

افرین ^^

♛لینـ בا♛
:)

نمد 

الان عاشق نیستم بدونم چ حالیه

خو فک کنم قبلن بودم... و تنهایى از پست بر اومدم.. 😓😓😓

پس... نمد چه کنى 

 

♛لینـ בا♛
منم نمد..
بیخیال باشم بهتره..
خواست خودش میاد..
هرچند بیخیالم باشم دلم میخواد الان باهام بحرفه..

مطمئنا اونم میخواد.... ولى نمیشه

 

♛لینـ בا♛
شاید..

تیسماتو پفتی نبونماااا

♛لینـ בا♛
خیلی وقته پفیه..
از دیشب..

تو دول دادی به من :(

♛لینـ בا♛
نشد..ببخشید..
حجمش زیاد بود..

شاید نه.... مطمئن باش

 

 

 

میگم تو کیا هستى اینجا؟! 

♛لینـ בا♛
هن؟
سوالتو درحد من بپرس؟
XD

میگویم چه زمان هایى در اینجا حضور دارى؟! 

مفهوم بود؟! 

♛لینـ בا♛
اری فرزندم..کککککک
نمد هرموقع نت روشن بید منم بید ^^
معمولا این موقع ها^^
چطو فرزندم؟

معذرت خواهی نکن عههه

♛لینـ בا♛
:)

همینطورى

صبا نیستى؟ 

صبح ها را میگویم پدر

♛لینـ בا♛
نوچ..من آنموقع درخوابی ناز بیدم فرزندم کککک

^3^

دیده دیله نتون دیدهه 😭

♛لینـ בا♛
باوشه سعی میکنم^^

:/

خب ى روز از خواب عزیزت بزن صب بیا باهاش حرف بزن:/

♛لینـ בا♛
بابامم خونه است نمیشه کلا!!

دبوونتتتتت ^3^

♛لینـ בا♛
فدامدا^^

اودا نبتوونهههه

♛لینـ בا♛
تعارفات رو گذاشته بودیم کنارها
XD

پوفف

نمى تونى با گوشیت بسته بخرى؟! 

♛لینـ בا♛
گوشیم دست بابامه..
محدودم متاسفانه ایییش

اع راس میگیی😂

اوکی پس قربونم بروی 😂😂

در این حدم نبود نه ؟؟😂

♛لینـ בا♛
پس توهم قربونم بروی ککککک

اوکی قبوله 😂

♛لینـ בا♛
خوبه
پذیرفته شد
دامپپپ(صدای کوباندن مهر)
XD

پایان دادگاهو اعلام میکنم 

تققققق تققققق 

😂

♛لینـ בا♛
متفرق بشین XD
( وی آر خلیون)

نمیدانم

زندگى سخت است 

ریدم توش 

♛لینـ בا♛
برو کنار جا باز کن منم برینم باو
تنها تنها نمیشه که 0-0

گمشین از تو دادگاه ییرون تا نفرستادمتون تیمارستان به تخت ببندنتون 😂😂😂

( وی آر هزیون )

♛لینـ בا♛
اره همینی که ایشون گفت
(رد دادیم فاتحه)

نه نه به اندازه ى کافى ریدم پر شده

دىگه کم کم این ریه داره از سطل زندگى خودم مى زنه بیرون میریزه تو سطل زندگى بقیه :/

♛لینـ בا♛
ککککک
بیا بریم جای دیگه تویه سطل دیگه 0-0

هی وایستا وصیت کنممممم😂

♛لینـ בا♛
باشه زود باش فقط وقت نداریم XD

وصیت من:
برینین به زندگی و برا خودتون جای تمیز نگه دارین
همین

😂😂😂😂خب.... از کى شرو کنیم؟ 

♛لینـ בا♛
نمد..تایم مشخص کن انجامش بدیم^^

تو رد نمیدی فاتحه بخونیم مث منو دخترم
وصیت نداری؟

تمام اموالمو به نام خود م بزنین و تمامشو خرج سنگ قبرم کنین

روزی سه وعده بگوزین به زندگی :)

دو بار برینین

هر شب قبل خواب تمیز کنین 😂

بیشتر از این نه بگوزین نه برینین

خدا اسراف کاران را دوست ندارد😂

 

♛لینـ בا♛
همینی که ایشون گفت رو هم انجام بدینXD

وایسین منم وصیت کنم:

فاک دیس لایف

فاک ده پیپل(موست آف دم) 

اند... 

یو دونت نو مى

دونت اور تینک... اند بلا بلا

♛لینـ בا♛
افرین زود جنبیدی ککککک
بریم دیگه برینیم
فاتحههههه

تایم رو نمى گم پرسن رو میگم(person) 

اه بهتره این کثیف کارى رو تموم کنیم احساس مى کنم عنى شدم

♛لینـ בا♛
دقیقا دیگه بسه کککککک
پرسن؟ شخصی درنظر نبدارم :/

خب من دیگه برم شما تنهایى برینین:/

الان وقته خوابمه؛ \

چون شبا نمى خوابم.... 

پس هو عه نایس ریدینگ این ده لایف

باى

♛لینـ בا♛
افرین افرین برو بخواب :)
بای بای

میان رفتم تکلیفارو بحلم😂😂

خب کجا بودیم ؟؟😂

♛لینـ בا♛
فاتحههه

اهااا😂😂

خب وصیتامو که کردم بریم یه خاکی بریزیم به سرمون منو تو دیگهه😂

♛لینـ בا♛
بریم بریم XD

از چه نوع خاکی باشه بهتره ؟

گل؟

اسفالت ؟

کود حیوانی ؟

کود انسانی ؟

کود گیاهی ؟

خاک رس ؟

خاک ماسه ؟

خاک شور ؟

خاک شیرین ؟

خاک باغچه ؟

خاک گلدون ؟

بازم بگمممم ؟؟؟؟؟😂😂

♛لینـ בا♛
خاک قبر کدوم نوعشه؟
خاک باغچه اس فکنم؟
از اون بریزیم XD

نومودونم 😂😂

♛لینـ בا♛
منم نمیدونم..باید تحقیق کنم ببینم تو چه
خاکی دفن میشیم؟؟ 0-0

برو تحقیق کن فقط خدا کنه نتایج بدی نشونت نده 😂

♛لینـ בا♛
دعا میکنم فقط توش کود نباشه 0-0

منمممم 😂

♛لینـ בا♛
لامسکن
چندمین تشابه 0-0

نمدانم همزاد عزیزم😂

از دست در رفته ..

♛لینـ בا♛
دقیقا^^

الهییی همه قربونمون برننن😂

♛لینـ בا♛
یسسسسسس
موافقم باهات^^

برییین همتون الهیییی 😂

♛لینـ בا♛
الهییییی به حق بنگتن XD

ولی این کاره درستی نیست:-(

ادم بااحساساتش زندس

توفقط باید یاد بگیری این احساساتو برا همه خرج نکنی لیندایی

زنده بودن خوبه...

♛لینـ בا♛
اره خوبه ولی اگه دلیل داشته باشی^^

دلیل بزرگتراز وجوده خودت؟؟

تو برا خودت باارزش ترینی.به خاطره خودت زنده باشوزندگی کن

♛لینـ בا♛
i will try ^^

مرسی از ترایت^^

لابلی لیندااااا

♛لینـ בا♛
خواهش هستی شه^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ