دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


مرد..

پ.ن: اغراق نباشه ولی کاملا صحیحه laugh

بابایی تی دوخمل سودی ؟

♛لینـ בا♛
ای بابا 0-0

هع:)

مرد کع زیر قولش نمیزنه:)

♛لینـ בا♛
من که مرد نیستم :)

بابایی :(

♛لینـ בا♛
جانم؟

هیتی :)

♛لینـ בا♛
:)

^3^

♛لینـ בا♛
:)

خودت گفتی از مردم مرد تری لینداشی:)

♛لینـ בا♛
که چی؟
مثلا مچمو گرفتی؟
برا موندن پای مردم گفتم اینو

چرا میزنی خو:)

خو بمون پایه مردت:)

کصی چیزی بهت نگفت کع لینداشی:)

♛لینـ בا♛
نزدم باو :/
اوکی :)

لیندا چرا وب وانشاتت بالا نمیاد؟

♛لینـ בا♛
حذفش کردم بیب :/
مجبور بودم
ولی تو فیک هاتو بنویس
قراره یه وب دیگه بزنم ^^

ایگوووو من عاشق اون وب بودم:(

منم دارم میحذفم وبمو یکی دیگه میخوام بزنم

♛لینـ בا♛
من الان یکی زدم
میخوای نویسنده ات کنم؟
این وبم مث اون میکنم بیبی^^
برا فیکه فقط این وب..همه نوع فیک
از همه گروه ها میخوام تبادل داشتم باشم^^

عالیه لیندا عالی ... نه مرسی نویسندم نکن ...

افرین حتما منم فیک بهت میدم ... فقط ادرسشو بده

♛لینـ בا♛
اخه چلاااا
نویسنده ات کردم که :/
باشه بیا اینم ادرس
fan-fiction-land.blog.ir

جون جون پاتوق جدید ... اشکال نداره هوووورا

♛لینـ בا♛
قربان شما^^
وب فعلا نیاز نیست بزنی
نگهدار برا چیزای دیگه که به ذهنمون اومد میزنیم^^
فیک هاتو همونجا میتونی اپ کنی
هرچند شناخته نیست
ولی دوست داشتی اپ کن^^

جون جون لیندا جونی دوستم داره خیلی مگه نه؟؟؟

ایگووو من وب زدم :/

توش موخوام نقد انیمه و سریال و کاپل ییژانو بکنم :)

♛لینـ בا♛
اره :)
واقعا؟ ادرس بده بدنبالم
ایده خوبی برا وب زدن یافتی
افرین^^

بیا بیا modaozushi-lovers.blog.ir

♛لینـ בا♛
حله ^^

یه سوال ... وقتی میخوام برا ادمه مطلبش چیزی بنویسم چیو باید بزنم؟

♛لینـ בا♛
یکم که مطلب مینویسی یا عکس میذاری
یه اینتر بزن
ادامه مطلب بذار
یه اینتر بزن بقیه مطلبتو بنویس همین^^

جون جون عاشقتم لینداشی مرسی

♛لینـ בا♛
فدامدا^^

عکس پروفایلمو عوض کردم ولی چرا همون قبلیس؟

 

♛لینـ בا♛
یکم طول میکشه عزیزم^^
یبار خارج شو
هیستوری ارو بپاک
دوباره وارد شو ببین درست میشه؟

درست شد میسی

♛لینـ בا♛
خواهش^^

من تورو نداشتم باس چیکار میکردم؟؟؟

♛لینـ בا♛
نمیدونم 0-0
فکر کن جوابتو بگو XD

امممممممممممم خوب میرفتم قبرستون خودمو چال میکردم ...نه از چال شدن خوشم نمیاد خودمو میسوزوندم بعد خاکسترمو میدادم برات بیان زنده یاد (اسم سانسور فامیلم سانسور)...

منتهی برام به جای فاتحه ادام لمبرت بخون

♛لینـ בا♛
ککککک خدانکنه عهههه !!
همینکه هستم از فرصت استفاده کن XD

لیندا میخوای کیو بکشی؟ یه چالش گذاشته بودی درمورد قاتل ماتل بودن و اینا...

♛لینـ בا♛
لاشیارو :/
اره گذاشته بودم
تو موضوع چالش عه

برو برچسب زرد وب خودتو ببین همین وبی که برا فیک میک زدی بدو

♛لینـ בا♛
اوکی^^

باشه قربونت برم ... رمز وب رو عوض کردم شده : 13141516

♛لینـ בا♛
کدوم وب؟
وب خودت؟
یا وبی ک من زدم؟

نه همین که مال انیمه و ایناهاس دیه وب خودم

♛لینـ בا♛
اها اوکی عزیزم^^

من برم کلمو بزارم بای

♛لینـ בا♛
باوشه عزیزم^^
بای^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ