دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


من..

پ.ن: معرفی من به هرکی که نمیشناستم angel

فقط خودت نیستی که اینجوریه:)

خیلیا اینجورین لیندایی^^

♛لینـ בا♛
هممم..
خیلیا..
جدییییی ؟؟؟
♛لینـ בا♛
اره^^
:)
♛لینـ בا♛
:)

از این حرفا نزن میام جرت میدم😂😂

♛لینـ בا♛
دروغه مگه؟

لیندا لیندا وقتی یه چیزی رو اپ میکنم چجوری کلید دانلودش رو بزارم تو وب؟؟

♛لینـ בا♛
لینک رو که کپی کردی
وقتی میخوای پست بذاری تو گزینه های پست
یه شکلی هست مث کره زمین که روش یه قفله
اونو بزن صفحه کوچیک میاد
تو قسمت URL اش لینک رو پیست کن
تو قسمت جاخالی بالایی اشم بنویس دانلود
بعد ذخیره ارو بزن^^
بعدم انتشار پست^^

خانوم دمدین لفطا دمدین نباسین ...:/

ودلنه لولوخوخوله موخولتتون :/

♛لینـ בا♛
غم که همیشه هست^^
مهم اینه با کی اون غمو ازبین ببری^^

با لولوخوخوله دمتو اژ بین میبلی ؟؟

*علی چپ :)*

♛لینـ בا♛
کککک اره اره^^

مرسی درست گشت^^

♛لینـ בا♛
خوهاش^^

تی عدیییب 0-0

♛لینـ בا♛
اره^^
شوخم هستی مگ؟؟؟
♛لینـ בا♛
اره^^
از دخترم بپرس^^
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۹۹ , ۱۴:۰۸ فاطـــღـــمـه ツ

می تو

♛لینـ בا♛
خوشوقتم ابجی :/
ن بنده با غول موافق ترم:'
♛لینـ בا♛
ok^^
ن بنده با غول موافق ترم:'
♛لینـ בا♛
:)

نخییییییلللل باباییه من دووول نییش :/

♛لینـ בا♛
دقیقا^^

ته تاییدم موکونه😂😂

♛لینـ בا♛
بعله XD

😂😂

اوتی باو ..

♛لینـ בا♛
XD XD

تس بل دودومبیده:)

♛لینـ בا♛
:)

تویژ اشم اندام سود ^^

شدام تس بل دودومبیده 

اوبی تس بل دولومبیده ؟

تی ابلا تس بل دولومبیده  ؟

♛لینـ בا♛
عجی 0-0
XD XD

مجی :)

لااا تلجی :)

😂

♛لینـ בا♛
XD

بیچاره کلمه رو پوکوندیم ما 😂

من میگم عدب

تو میگی عجی

اون میگه عژب 

شما میگی عجی مجی لاتلجی بهش میگیم 😂

 آنها میگن تجلی😂

😂

تن اینم تو گور لرزید 😂

♛لینـ בا♛
خدا ازمون نمیگذره با لرزوندنامون XD

والااا😂😂

♛لینـ בا♛
دارم پست میذارما^^

چی چی ؟

♛لینـ בا♛
وب جدید^^
آبای تو برا من دوله...مث راینر
♛لینـ בا♛
هن؟

من بودم:)

♛لینـ בا♛
-_-

اونی باز کع این اصتیکره رو گذاشتی:)

♛لینـ בا♛
لیندام نه اونی 0-0

اونیی دیگه:)

♛لینـ בا♛
با لیندا راحتترم :/

باشع لینداشی:)

♛لینـ בا♛
^-^

عرر الان میرم میبینم باباییم ^^

♛لینـ בا♛
برو برو^^

الان بصبر خو باباییم ^^

♛لینـ בا♛
باشی^^

من بیشتر :/

♛لینـ בا♛
اکثرا اینجورین :/
خوبی ابجییییییییی؟
خوش گذشت؟

:)

♛لینـ בا♛
(:
خودمم دولم
♛لینـ בا♛
عجب 0-0
بیا دول بازی تونیم همدیگه لو بخولیم
♛لینـ בا♛
همدیگه ارو برا چی؟
خب پس تی لو بخولیم؟؟؟
♛لینـ בا♛
غصه اتو :/

هیق...باچه بویا غصه مو بوخولیم

♛لینـ בا♛
نی نی شدی باز؟
ددی ات نازتو نمیکشه؟
بیا بخوریم هققق هققق

ددیم نازمو نمی تشه میده نینی نچم بدش مویاد:(مبده ملد باچم:(

♛لینـ בا♛
مرد؟
بگو بوقتش مردم بودم ولی ندیدی :|
من الان نازتو بکشم؟ :/

عایههههه ولی بدش مویاد

نحححح

یه عااااالمه چیز تلیف نتلدمممم

♛لینـ בا♛
خوب مگه تو نمیگی تو انتخابش نشدی بازم؟
پس چرا باید برات اهمیت داشته باشع بدش میاد؟

تعریف کن پس^^
خواستی خصوصی تو وب مامامو بگو

نح اون ددی نه ته!اون یکی ددی!

اون یکی بچم شده بود چند روز!منم همچین ددی طور رفتار میکردم...

بعد دعوامون شد رفت ی ددی دیگه گرفت منم به تخمام دایورتش کردم:/

تازهههه ددی هم میخواست پاپا بیاره نذاشتم:"انقد کرم ریختم بیخیال شد

ولییییی تازه فهمیدم ددی یه عالمه نینی دیگه هم دارههههه

تازشمممم میخواد دیل بزنه منو تهنا بوذالهههه

♛لینـ בا♛
من بجای تو بودم ولشون میکردم باو..هرروز یه ساز جدید میزنن
به درد نمیخورن :/

همش کرم از خودمه باور کن:"انقد اذیتشون میکنم ک مطمئنم بعضی وقتا از دستم وسط خنده گریه میکنن:"

♛لینـ בا♛
پس حقته :/
بیکاری دیه..

آره بدجور...دانشگاه نمیرم حوصلم سر میره اونام نه میذارن کاپ بگیرم نه وان نایت برم پس حقشونه:"

♛لینـ בا♛
خیلی اونارو سوار خودت کردی..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ