دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


کسی نیس

پ.ن: البته که حق میدم فراموش شده باشم😂

نخیررر

اصلااا

کوجا فراموش شدیی ؟؟

atseh .r
عههه بهیییی
نشدم؟! خبر ازت نگیرم خبر ازم میگیری؟!

(T-T) 

 

من که به یادتم اوما:/

اگه نخوام به یادت باشم هم نمیشه.. 😂

چون همش داریم باهم زر مى زنیم.. 😂😂

atseh .r
تو کلا بحثت جداس😂😂🍌

جانم ؟؟؟

آره :)

من فقط نمدونم کیا هستی :(

atseh .r
هیچی ذوق کردم گفتم صدات کنم
من همیشه هستم ینی شده توی هر ساعت یه سر میزنم غیر شبا که کلا نت ندارم

😂😂😂😂

گفتم ک.......... من خاصم.. 😎😎😎😎😎❤😂😂😂

atseh .r
😂😂عه ببخشید قرار نبود موز بزارممم❤

خو از فردا کامنت میزارم :)

عطیه نیستی جوابمو ندی :)

atseh .r
زوری نباشه دلم راضی نیستا😂
خبالت راحت عطیم جواب میدم😂😂

بله... اگه نمیشناختمت فک مى کردم منظورى دارى... 😂😂😂😂😂

لنتى دارم بت مى خندم.. 😂😂

atseh .r
😂😂😂😂 عه خو چه کنم اشتبا رف قرار بود قلب باشه😂😂

😂😂😂😂😂اوکى

 

 

atseh .r
😂😂

هعع کصی از من فراموش شدع تر نیص:)

atseh .r
عه نورا نگو اینجوری پستای تو بیشتر از من کامنت میخوره که...
تازه عادمای بیشتریم تو وبتن مال من همش فیکن

کو؟چرا من نمیبینمشون پص؟

atseh .r
یه پست گذاشتی اونایی که هستن بگن اینهمه ادم کامنت دادن
من از باطنش خبر ندارم ولی میدونم خیلیا هستن به فکرتن

یاد اهنگ من هستم بابک جهابنخش افتادم 😂  اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم 😂  من با یه حافظه شدیدا ضعیف که بعضی وقتا از کار میفته در خدمت هستم 😂  اونقدری از کار افتاده که امروز معنی کلمه «امضا» رو نفهمید 😂 😂 😂  و کلی مورد خنده دوستایی که خودم بهشون این کلمرو یاد دادم واقع شدم 😂

atseh .r
هی خدا😂😂😂😂😂 توم رد دادی پس

نبابا نفرمایید^^

atseh .r
چرا جمع:(

://////

atseh .r
////:

ای بابا من هستم

atseh .r
اوکیه😂

-.-

atseh .r
((:

:|||||||||

atseh .r
:))

بدبختم  سلاام :)😂

atseh .r
یه کلمشو جا انداختی😂😂 ولی سلامــــ

یادم نومویاد 😂😂

atseh .r
الکی؟!!

نه واقعیی😂😂

atseh .r
(شکلک ندارم همین خندهD;)خو بگم  یا نه زشته؟!XD

نه با  فهمیدم چیو میگی 😂

atseh .r
😂😂 
خب چیکار میکنی؟! زندگی بدون رها خوبه؟!

اره عطیه بهتره ^^

atseh .r
نههه من دلم برا رها تنگ شدههه

رها آدم گوشه گیر و مرموزی بود ^^

عطیه یه دختر شاد و پرحرفه ^^

atseh .r
واقعا😂😂 پس چرا حس میکنم برعکسه

😂 😂 😂 یه جوری میگی رد دادم انگاری خودت میدونی معنی امضا چی میشه 😂 😂 😂 اگه بدونی من دیگه جلوت زر نمیزنم 😂 😂 

atseh .r
من فخط یه امضا میشناسم که اونم به معنی تاییده ولی خو حدس میزنم منظور تو چیز خوبی نیس که کلا بیخیالش میشم😂😂

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂  اره 😂 😂 😂 😂 😂 😂 سر همین امضا کلی با یه عالمه خل و چل خندیدم 😂 😂 😂 😂  جات خالی شدیدا 😂 😂 😂 

atseh .r
نه اصنم جام خالی نبوده از این بحثا به من نیومدههه😂😂😂😂😂

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂  وا !​ بحث شیرین تر از اون پیدا نمیکنی 😂 😂 همه جوره شیرینه 😂  البته بعضیا هم میگن تورشه 😂 😂 😂 

atseh .r
عجب ولی من نمیخوامممم😂😂
عه هیچکس چه عجیبببب ای پی هامون مثه همه:// فقط رقمای اخرش عوض شده که اونا روز به روز عوض میشن ینی خیلی مهم نیسن

:/ 😂  چرا نمیخوای چرا نمیخوای 😂 

 

از کجا ای پی میبینی باو عجب حوصله ای داری باو 😂 😂 😂 اصلا از کجا میدونی روز به روز عوض میشن 😂 از کجا یاد گرفتی بگو منم برم ید بگیرم 😂 

atseh .r
نمیخوام دیگه😂😂

اع مریضی چیزی گرفتی این همه سوال میپرسی؟؟!😂😂 نمیگم سکرته😂
تازه روز به روز اصطلاح بود... منظورم این بود چند وقت یه بار که همونم بستگی دارهD;
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ