دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


بابا بزرگم..

امروز..

تو همین ساعتی که دارم مینویسم..

بابابزرگم..

19 رمضان..10 سال پیش..تویه تصادف فوت شد..

تصادف ساده ایم نبود..

ماشینش از اونایی بود که برا پمپ بنزین ها بنزین میبردن..

با یه کامیون تصادف میکنه..توی جلفا..سه راهیش..

بابابزرگم میمونه تو ماشین..نمیتونه بیاد بیرون..مردم اطراف میگن تلاششو کرد..

ولی درب ماشینش جرقه داد و ...

بابا بزرگم..تا آخرین قطره بنزین ماشینش سوخت..

دلم ریش ریش میشه وقتی یادش میفتم..

به من نشون ندادن جسدشو..ولی دخترعمه مامانم دید..دیوونه شد..

میگفت از اون مرد 190 سانتی یه قنداق بپه مونده بود..

خوشا سعادتش..په روزیم رفت..روز ضربت خوردن علی جان..

علی جان حواست بهش هست دیگه آره..

چندروز پیش خوابشو دیدم..برای اولین بار..میخندید بهم..

اینارو نگفتم که ناراحتتون کنم..گفتم بدونین که..

وقتی یکی رو دارین از لحظه لحظه بودنش لذت ببرین..

من داشتم بابابزرگمو ولی چون ازمون دور بودن سالی یبار میدیدمش..

برا منه دختر 11 ساله..غم بزرگی بود..من اون روز بزرگ شدم..

چون تونستم جلوی اشکمو بگیرم و مادرمو که جنون زده بود به سرش آروم کنم..

به بابابزرگم میگفتم آقاجون..

آقاجونم میشه یبار ببینمت..بریم باهم کل فروشگاه رو خالی کنیم تو سبد..

بعدش بیایم همه ارو باهم تمومش کنیم..یبار فقط..قول میدم دیگه نخوام..

 

ببخشید بچه ها که ناراحتتون کردم..ولی خوب گفتم قدر اطرافیانتونو بدونین..

بخصوص پدربزرگ و مادربزرگ..میدونم برا خیلیاتون عزیزن..خیلیاتونم عذادارین براشون..

یه فاتحه همینجا برا همه اشون بفرستیم تا روحشون شاد شه..

از علی جان هم بخوایم حواسش بهشون باشه..

نمازروزه هاتن قبول..

:(

♛لینـ בا♛
:)

سخته :(

درک میکنم ^^

منم قدرشو ندونستم :(

♛لینـ בا♛
خیلی..

ای کاش منم برم همونجا که ایشون رفتن

♛لینـ בا♛
هرکسیو خدا راه نمیده اونجا..

:(

تسابه :)

♛لینـ בا♛
:)

^3^

♛لینـ בا♛
(:

منم بابابزرگم که رف بدجوری شکستم یه ماه و خورده ای پیشم عموم رف... الان همه خاطره هاشون جلو چشمه... قدر عمومو ندونستم:((

♛لینـ בا♛
خدارحمتشون کنه عزیزم^^

خدا رفتگانتو بیامرزه لیندایی

♛لینـ בا♛
مننون ستاره ام^^

بنده ی خدا چقدر بد فوت شده :(

خوش به حالشون که اوضاع الانو نمیبینن...

خدا بیامرزه...

♛لینـ בا♛
اره خوشبحالش^^
خدارفتگان توروهم بیامرزه ابجی جونم..
خوبی؟

غم اخرت باشع =(

♛لینـ בا♛
ممنون عزیزم^^

اها...

ایشون حتمن رفتن بهشت..

من اونجارو نمیخام...

♛لینـ בا♛
-_-

این غمو منم تجربش کردم:)هنوز یه سال هم نشده.یکم زیادی سنگین بود.بخصوص اگه باهاش خیلی مچ بوده باشی...من درکت میکنم ولی الان جاشون خوبه.براشون خوشحال باش

♛لینـ בا♛
خدابیامرزتش عزیزم^^
ممنون
خوشحالم براشون^^

میتونی باهاش ارتباط برقرار کنی خب

♛لینـ בا♛
کردم..ولی دیگه نیومد..

چرا ؟

♛لینـ בا♛
نمیدونم..
فقط تازگیا یبار اومد به خابم..
اونم بعدا فهمیدم از مامانم(دخترش)عصبانی بوده که اومده
تا من بهش بگم..
:((

ای بابا )=

♛لینـ בا♛
از این استیکر یچی حدس میزنم که کی هستی =/

عه شناختی ؟ /=

♛لینـ בا♛
بعله =/

عه (=

♛لینـ בا♛
کککک خودت لو دادی داداچ =)

حواسم نبود /=

♛لینـ בا♛
کامل لو دادی XD
اشکال نداره =)

/=

♛لینـ בا♛
=))

=)

♛لینـ בا♛
;)

خخخ

♛لینـ בا♛
:))

😊

♛لینـ בا♛
^-^

( '-' )

♛لینـ בا♛
/(^-^)\

عهههه این چقد نازهههه 

♛لینـ בا♛
=)

/("-"/)

♛لینـ בا♛
افرین XD
(^3^)

بجا این " (= " ، از این " ッ " استفاده کن . قشنگتره

♛لینـ בا♛
چگونه؟
تو لبتاپ چجوری میشه؟

لبتاپُ نمیدونم . من خودم یه جا دیدمش کپی ش کردم استفاده میکنم . ولی بعید میدونم بشه با علامتا درستش کرد . تو هم اگه میخای ، کپیش کن استفاده کن . 

 

♛لینـ בا♛
اوکی اوکی :))

|=

♛لینـ בا♛

XDXD

خخخ

O.o

♛لینـ בا♛
@-@

XD

تخخ

♛لینـ בا♛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ