دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


صندلی داغ ملکه :)

سلام اهالی بیان

امروز اینجام تا به هرررررچی

هرچی سوال دارین پاسخ بدم

هرسوالی بپرسین میگم

منتظرم

angel

عشقت کیه؟؟؟(اسم؟؟)

من اخرش نفهمیدم واقعا://////

♛لینـ בا♛
سپهر

کی رو تو بیان بیشتر میدوستی؟

♛لینـ בا♛
خودمو

ب جز خودت:/

♛لینـ בا♛
سپهرمو :)

عام خب سوال بعدی

سپهر کیه؟؟؟؟؟😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
آقامونه :)

اوشون کیه؟

♛لینـ בا♛
آقامونه :)

😂

اشکار گشت کیس 😂😂

♛لینـ בا♛
اره فرزندم XD

😂😂😂

وااییی من کف زمین پخشم 😂😂

♛لینـ בا♛
جم کن خودتو خو XD

خب سوال خاصی ندارم

وب این آقای سپهر رو بده

♛لینـ בا♛
وب شخصیمونه که بنابه دلایلی پاکیدیمش :/
ببینمششششش
♛لینـ בا♛
کیو؟؟
سپهر خرو:/تو کی استریت شدی؟؟
♛لینـ בا♛
بی تربیتتتتتتتتتتتتتتتتتت :|
فحش نده بلاکت میکنما اخ مخ :/
بودم عسل :/

😂

پود تو دیبیمو تی میدی بعم ؟؟

♛لینـ בا♛
نمیدونم فکنم میگم XD

چه گیری دادید به من :/

♛لینـ בا♛
عشق ملکه ای خو
میخوان سردربیارن کی هستی خوب اقایی
:)

مگه نگفتی هر چی بخاین بپرصین جواب میدم

جواب بده دیگه لیندا اونی:/

♛لینـ בا♛
چون واقعا میخواستم باشم باهات :/

فک کن 😂

سه ماهه یادت برفته بدی 😂

♛لینـ בا♛
اوکی اوکی ارام ارام

ام مستر به تو گیر ندیم به کی بدیم ؟؟😂

♛لینـ בا♛
مستر من جواب گو باش XD

مستر تو فعلا موضوع داغترین بحثایی😂

ترند وبلاگ شدی 😂

♛لینـ בا♛
کککک اره

اوو نبابا

چه جدیم میگه ادم باورش میشه:/

♛لینـ בا♛
باور نکن به دوطرفینم :|

نمتاااانممم آرااااممم باااشممم

حقمممم داره ضاااایععع میشهههه😂😂

♛لینـ בا♛
ضایه نمیشه باو کککک

اینهمه آدم...

این همه سوال...

مگه فقط باید در مورد من بپرسید؟ :/

♛لینـ בا♛
cuz you are my man
:)

نیاز داریشونا😂😂

برا اقاتون😂😂

خرجه به قوله خودت چیزی که ارزش نداره نکن

♛لینـ בا♛
اقامون منحرف نیستن بیبی :/
فقط به اون چیزا فکر نمیکنن :|

حتمن همینطوره

حتمن که فک نمیکنه😂😂

حالا بیخی بیا واین بزن🍷

♛لینـ בا♛
قوی ترشو نبداری؟؟

صاری

همینو میخوری¿

نمیخوری خودم میخورماا

♛لینـ בا♛
خودت بخور بیب :/

مستر هنو ازم دلخوری ؟

♛لینـ בا♛
میگه نه عسلم
همین الان پرسیدم ازش
میگه اگه ازطرف من دلخور شدی ببخشید

اوکی

بیب بیب نکن هی رو مخ😑

♛لینـ בا♛
خوشم میاد :/

:/

دانم

منظورم یه جور ریگس

از نظر خوانوادگی؟؟؟؟!!!

♛لینـ בا♛
آقامونه ینی چی عسلم؟؟

بیماری چیزی هصتی:/

♛لینـ בا♛
بس میکنی نورا؟؟؟
هی هیچی نمیگم هی میگه..!!

خوشم میاد:/

♛لینـ בا♛
بوگو بوگو افنر

خوداروشکر ^^

احساس بدی داشتم :/

♛لینـ בا♛
:)

والا:/

خودت میری رو اعصاب اونوخ توقع داری من نرم:/

عجب:/

♛لینـ בا♛
من با اعصاب تو چیکاردارم
نشستم دارم پستامو میذارم

آ ام آراااااااااااااااامممم

ولییی بدشششش😂

♛لینـ בا♛
نمیدمششششششششش XD

آقااااااااا درستههه بیرووون نمیرمم ولییی اینترنت کههه هسسس

شاید خواستم چیزییی بخرممممم😂

انقددد زووووور نگوووو😂

♛لینـ בا♛
تو بگو من میخرم XD

قبل از اینکه اقاتون باشه چیکارتون بود؟؟؟

♛لینـ בا♛
مث یکی بود ک پشتم بود..
فامیل نیستیم
صمیمی بودیم بعد دیگه شد آقامون :)

عجب:/

همین الان داری میری رو مخ لیندا اونی😐

♛لینـ בا♛
بلا بلا بلا بلا

شاید خوصوصی بود نمیشد تو بخری😂😂

♛لینـ בا♛
عژب 0-0

تس بل دودومبیده بادالی بالستییییییی

صد دفه گفتممممم نکنننننننننن

مننننن دستتت ازززز خوونههه باباااام نیاااوردممممممم😂

♛لینـ בا♛
من دادم بردی دیگه دستو!!
چرا دروغ میگی کککک

ندیلم :/

دشتم ماد اودم بود :/

شاهاب نسو دشتمو :)

♛لینـ בا♛
باشه باشه مال خودت ککک

اوکی لیندایی^^

سوال دیگه ای ندارم🤭🤭🤭🤭🤭❤

♛لینـ בا♛
اوکی عزیزم :)

آفدین 😂

حالا شاید خودم از خونه بابام بیام دستم که نمیاد 😂

هرچند که دستمم به خودم وصل بوده ...

یه جورایی خب ...

 

دستمم از خونه بابام آوردم ینی ؟🧐🤔

♛لینـ בا♛
بعله بعله

ولی به یه چیزی کاملااا مطمئنم :)

اینکه دستم مال خودمه😂😂

♛لینـ בا♛
اوکی برا خودت کککک

افدین :)

بابایی دونی ؟

♛لینـ בا♛
جانم دخملم ؟

ددم بدات تند سوده بود :(

تا ادان تنها بودم :(

♛لینـ בا♛
من نصیحت میشنیدم :/

بابایی دونی یه شوال :(

♛لینـ בا♛
بپرس دخملم؟

تدا نشیحت ؟؟

♛لینـ בا♛
کنکور نزدیکه عزیزم :/

اها :(

بابایی بایش رکر ینی تی  ؟؟

♛لینـ בا♛
نمد عزیزم
شاید بایس زیاد اینا باشه نمدونم

فهمستم :)

 

بابایی دونییT-T

♛لینـ בا♛
جان؟

بابایی من نوموآم دوملس باسم :(

دوجس ندالمممم

داله اجیتم موتونهه😭😭😭

♛لینـ בا♛
اذیت کرد بلاکش کن

باباااااییییییی ...

♛لینـ בا♛
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ