دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


آی رفیق قدیمی

+برا لیندایی که حتی اگه نباشمم پشتمه

چاکرتم رفیق گلم :)

ویدیو نیامد :/

atseh .r
مخلصیم لیندایی
+حالا چی؟!

عطسهعه

atseh .r
جانممم
عه تو اسمونا دنبالت میگشتما... چه کردی؟؟!!

امد عسلم

دمت جیلیز ویلیز رفیق :)

(اشک شوق میچکد)

atseh .r
^^
فداتم😍
بخدا امروز دیدم این 157 مین پسته این وبه ینی دلم میخواست سرمو بکوبم به دیوار اخه فکر کنم پستای من به بیستام نرسه... تازه میدونستی پستای این وب از وب اصلی خودم بیشتره
بوف... باشد که ادم شوم

بعله بعله :|

چرا بکوبی حالا؟؟ بجاش ادم شو فعالیت کن

(باشد که ادم شوی)

atseh .r
چش سعی میکنم😂😂

چرا کامنتاتو بستی !؟

بهش گفتم -.- اسکریناشو برات بفرستم ؟؟

atseh .r
باز کردم دوباره
خوشحالم میشم^^

اوخییی

atseh .r
^-^

کجا بفرستم !؟

atseh .r
حوصلت میشه وب خودم کامنتاش بازه
انقدر دلم میخواد ری اکشنشو ببینم😂😂

بزا

atseh .r
اوکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ