دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


شخصیت های داستان :)

اهم اهم با سلامی دوباره

بریم سر اصل مطلب

.

.

معرفی شخصیت ها:

(اینم بگم برا نقش ها اول پیشنهاد میگیرم)

.

.

اول : (محنا) kim jung hyun

"من ادمیم ک خیلی میخندم و بقیه رو هم میخوندونم

اما خو غم و درد زیاد دارم رو نمیکنم

دختری ک همیشه لبخند میزنه و شادع و میخاد بقیه هم شاد باشن

ناراحتی دوستاشو نمیخاد برا همین همیشه برا خوشحالیشون همه کار میکنه

درحالی ک کلی درد و ناراحتی داره....و مهم ترین ویژگیش اینه ک

همیشه ب فکر خوشگذرونیهXd در همه حال "

.

.

دوم : (نورا) Min Noora"

"یه دختری که از بعضیا زخم خورده اما به رویه خودش نمیاره

و در لحظه خوش میگذرونه^-^

با محنام میتونم رفیقایه صمیمی باشیم"

.

.

سوم : (عطسه) PANDA

"دختری که از عاشقی بدش میاد و پایه همه خنگ بازیاس...

به وقتش میتونه جدی باشه به وقتش دیوونه... یخورده ترسناک بنظر بیادم بهتر"

.

.

چهارم : (صدرا) گوگولی :)

"مهربونم ولی نمیتونم نشون بدم

جدی 

کاری بخوام بکنم میکنم

برای دیگران هرکاری میکنم

اعتماد به نفس ندارم"

.

.

پنجم : (مینا) Jin Army

"عاشق اهنگ  

کودک درونم فعال بید

بامزه ،خل و چل ، تنبل"

.

.

ششم : (آیسا) PARK AY-SA

"من خیلی وختا خل بازیام گل میکنه..یهو جدی میشم

ولی ممکنع بعدش یهویی مسخره بازی در بیارم

احساساتی هم هستم..فیلم غمگین نگا کنم سریع گریم میگیرع..

عصبانی شدنامم خیلی وحشتناکه..

کلن نمیشه تو اون لحظه منو متوقف کرد"

.

.

هفتم : (سپهر) Мистер гитлеон

"کمی بی حوصله...

دارای پارانویا(😹)

مهربون

کم حرف و زیادی اجتماعی نیستم 🙄

علاقه بسیار عجیبی به رپ دارم :)"

.

.

هشتم : (هلیا) —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••—

"خب...خیلی اهل عشق و عاشقی نیستم.....بدم میاد

اصصصصلاااااا لوس نیستم....

و دچار الکسیتایمیا هستم(نمیتونم احساساتمو ابراز کنم😑)

حتی در حد عزیزم هم نمیتونم به کسی ابراز محبت کنم...😑😑😂

بی تفاوت...عبوس

یکم خشک"

حذف

.

.

نهم : هیچکس...

"؟"

.

.

دهم : (لیندا) Мертвая королева

"همتون میشناسین منو"

.

.

یازدهم : (معصومه) KIM TAETAE

"تو جمع زیاد حرف نمی زنم..

یه چیز غمگین بخونم یا ببینم سریع اشکم در میاد ،

ولی جلو کسی گریه نمیکنم.
خوابیدن رو دوست دارم ، یکم تنبل و غُرغُروام.
اگه یه روز کامل غذا نخورم چیزیم نمیشه ، مثل رباطم
دوستم (آیسا)بهم میگه آدم فضایی و منطق دارم درحد چیززززز"

.

.

دوازدهم : (رکسانا) MS 404

"برنامه نویس و هکر :)

اکثرا لش و بیخیال ولی گاهی هم جدی..."

.

.

سیزدهم : (سهیل)  Bad Bolossom

"بی اعصاب و از اونایی ک با

خودشون خلوت میکنن "

.

.

چهاردهم : (روشنا) a real army

"یه دختر قد و پررو که به همه زور میگه

ولی قلب خیلیی مهربونی داره "

.

.

.

خب خب خب

اینم از شخصیت هامون

اونایی که علامت سوال داره نگفتن بهم

سریع بگین بذارمش:)

.

.

حالا نقش پیشنهاد بدین :)

laugh

*سپهر و من رو باهم بگیرین :)*

منظورت ع نقش پیشنهاد بدیم چیه؟🤨😂

♛لینـ בا♛
بگین هرکی چه نقشی داشته باشه تو داستان
این شخصیت های اصل داستانن
پلیس باشن..مجرد..متاهل..دختر یکی..پسر یکی.. و و و ...

خب فک کردم

یه دختری که از بعضیا زخم خورده اما به رویه خودش نمیاره و در لحظه خوش میگذرونه^-^

با محنام میتونم رفیقایه صمیمی باشیم

♛لینـ בا♛
اوکی :)

ببین من فک نکنم این وسط پلیسی جال ب نظر بیاد

♛لینـ בا♛
منم :)
ولی خوب یه پیشنهاد بود دادن :)
میتونه از اون شخصیتایی پلیس باشن که خشک و جدی و مجردن :)

ببین دانشجویی باشه خوب میشه

من و نورا خیلی صمیمیم و همخونه ایم و تو دانشگاه مشکلاتی پیش میاد ک ب ماهم نمد چجوری مربوط میشه😂😂😂😂😂😂😂🤚🏻

♛لینـ בا♛
ایده ی خوبیه :)
ایده ی اول :)

ب نظرت با این رویه میتونم تو تابستون فیک بنویسم اونی؟😂😂😂😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
اره عزیزم چراکه نه :)

هوم با محنا موافقم...

♛لینـ בا♛
من نیز :)

منو لونلی شما همه😂😂😂

♛لینـ בا♛
اوکی :)

میدونی تنها ایراد این داستان چیه؟:(

♛لینـ בا♛
چی؟؟
هنو شروع نکردیم که :)

میدونم اما ایراد دارع

ک ن کاپلیه ن اسمات🤧🤧🤧🤧

♛لینـ בا♛
اوه اوه ککککک
بعد این اگه دیدم خوب پیش میره داستان اونجوریم مینویسم :)

لینداشی نمیشه هنو چیزیو ننوشتی فنفیکش کنی؟؟؟

هر نوع کاپلیم توش باشه؟؟؟

♛لینـ בا♛
نوچ :)
ایرانیه
اگه خوب پیش رفت بدونه کاپلیم شرومیکنیم :)

بابا ایرانی مگه نمیتونه هر نوع کاپلی توش باشه*-*

♛لینـ בا♛
فقط پسردختری :)

حیف شد:(

خو ایشالا بعدیا کاپلی باشع😂

♛لینـ בا♛
یس یس هست :)

هر چی فکر میکنم به ذهنم نمیرسه قراره کجای داستان باشم:/

♛لینـ בا♛
تو میتونی دختر یکی باشی
خلافکارم میتونی باشی
یا یه استاد تو دانشگاه

نمیشه ب جا این اونو بنویسی😂😂😂😂

با همین شخصیتا فقط کاپلی و اسمات😂😂😂

♛لینـ בا♛
نوچ
چون پسر داریم و مطمئنا نمیخان :)
جا بزنی میکشمتا 0-0

اوفف اوکای🙄

♛لینـ בا♛
خوبه :)
جا بزنی میزنمتا 0-0

پوففففف-.-

اینجا فقط صبر ب کارم میاد:|

♛لینـ בا♛
اری اری کککک

نع استاد نکنم که ازش بدم میاد😂😂

میشه خواهر یکی باشم؟!

♛لینـ בا♛
اوکی عزیزم :)

خواهر یکی XD

دلت میاد🥺

جا نمیزنم ولی اگه کاپلی بود بهتر بود

چون زیاد با دختر پصری حال نمیکنم

♛لینـ בا♛
قرار نیست که کاپل یکی باشی عزیزم :)

قول بده اونیکی کاپلی و اسمات باشع جا نزنم😂

♛لینـ בا♛
قول :)

همینی ک محنا میگه خوبه😎😎😎

اوسکول بازیاشم زیاد باشه

خخخخخخ😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
اوکی XD

مگه من گفتم میخام باشم:/

کلن حال نمیکنم

من یه صینگله بدبختم😭😭😭

♛لینـ בا♛
اوکی سینگل جون :/
دختر یکی میتونی باشی
یا استاد دانشگاهی چیزی :)

حله من تا تهش هستم😂

اینی ک الان دختر پسریه کلا ی صدرا رو داریم اونم ک بچس:/

پ این ن رمانتیکه ن کاپلی

♛لینـ בا♛
نوچ
سپهر و یکی به اسم هیچکس هم هست :)

نه ممنون:/

همون رفیقو هم خونه ی لونلی خوبه:/

♛لینـ בا♛
اوکی :)

رفیق و همخونه محنا :)

ما ادم نیستیم:/

اقا سپر ک کاپل شماس

اوشونم ک اصن نمیشناسمو علاقه ای هم ندارم:/

همون دائم الکمدی خوبه😂😂😂

♛لینـ בا♛
کککک بذاربیاد میشناسیش
ادم شوخ و باحالیه :)

درضم سپهر..نه سپر :|

کوول خوبه

مثلن همش شخصیتا با هم کل کلو بحث کنن ولی دوصتایه خوبی باشن

♛لینـ בا♛
یس موافقم :)
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۷:۴۰ —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

اینجور که بوش میاد من عابر پیاده میشم😐😂

هیچیییی به ذهنم نمیااااد 😭

♛لینـ בا♛
نوچ عزیزم
شخصیت داستانی تو
نقش میابم برات دونت وری :)

اشتب تایپی بود:|

 

ب نظرم تو و شوورت کاپل بقیه دائم السینگل😂

♛لینـ בا♛
کککک بذار بیان ببینم کجا گیرکردن این دوتا
باهاشون صحبت کنم ببینم چی میگن
درضم میتونین کاپلتونو یه شخصیت از خودتون داشته باشین
قرار نیس از این شخصیتا باشه که :)

 

 

 

خب خب خب به نظر من هم دانشگاه خوبه :/ ولی نقش اول سه چهار ترم از دو دوستش (از هر کدوم از بالایی ها که باشه ) بالاتر باشه و یکی از اون دوستا عاشق یه پسری باشه که نسل به نسل تو کار مواد مخدر باشن 😂 (ای جان چقدر من از این پلیس بازیا حالم به هم میخوره 😂  ) :/ بعد از شانس گند پسره دوسته دوست دخترش پدرش پلیس باشه التبه هیشکی نمیدونه که اوان تو کار موادن دختره هم بعدا متوجه میشه و اما این نقش اول ما (از اونجایی که نویسنده یه دختره صد در صد نقش اول دخی هستش 😂 حداقل از این چشم بترکون ها نباشه ها 😂 ) منحرف هست بعضی مواقع جدی :/ اکقر مواقع دوستاشو اسکل میکنه 😂  اصلا از عشق خوشش نمیاد معتقده پول حرف اول و میزنه اما همچنین میگه با پول نمیشه همچی رو خرید بعد تا حالا صد تایی دوست پسر عوضیده باشه 😂  خب بعد مدتی چرت و پرت گویی دو تا سلطان مواد مخدر اختلاف پیدا میکنن میزنن هم و میکشن اینا اونا رو شکست میدن اما اونا ( خاندان رقیب ) بازمانده هاش به فکر کشت و کشتار هستن بعد از طرفی یه هیچکس 😂  تو دانشگاه داریم کلا به عشق اعتقادی نداره مثلا سرش تو کار خودشه اما همیشه سرش تو چیز بقیست 😂  دیوونه وار کامپیوترشو دوست داره 😂  هک بلده 😂  از همین راه هم میفهمه پدر اون جناب مواد مخدری هستش 😂  اما به پشمشم نمیگیره 😂  از قضا این نقش اول قصه ما عاشق همین پسره میشه 😂 پسری که هیشکی از  اون جز اسم و فامیل نمیدونن :/ میخواد مخ پسررو بزنه (من بودم تا العان بچه دارشم کرده بودم یعنی چی این هیچکس قبول نمیکنه 😂 😂 😂 ) ولی هیچکس علاقه ای نداره 😂  ولی علاقه داره ولی نداره :/ فک میکنه دخی هه توهم زده دو روز دیگه از سرش میپره و میره پی کار و بارش 😂  (حالا روند عاشق شدنو خودت یه فکری براش بکن 😂 ​)بعد اون انتقام جو ها حمله میکنن همچی رو ویروس میکنن اون دو تا هم فرار میکنن میان پیش این دو تا بعد این دو تا میرن همچی رو به اون یکی دوستشون که پدرش پلیسه میگن و پلیس وارد ماجرا میشه :/ (عجب بزن بزنی شد حیف من نبودم :/ 😂 )  ال باقیشو دیگه مخ من یاری نمیکنه خودت یه فکری براش بکن 😂 😂  اما هیچکس خیلی مهمه ها 😂  اگه دختره عاشق اون نباشه هم باز یه نقشی باشه که هیچکس ناشناس و هیچکس بمونه ولی به یه دردی بخوره البته این هیچکس اگه تو کاری سودی براش نباشه بهش محل نمیزاره :/

♛لینـ בا♛
0-0
دهان نویسنده باز میماند XD
ماهی که کردیییی
افنر افنر خوبه خوبه ککککک

ایده بسی باحال XD
نظر؟

من از محنا بزرگترمم*-*

منو کوچیک نکنیناا*-*

♛لینـ בا♛
باشه باشه XD

#هیچکس

 

عاقا من عاشق این ایده مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

عررررررررررررررررررررررررررررررررررر

♛لینـ בا♛
اوکی اوکی :)


کسی نقش اول رو میخاد؟؟؟

چقد زیاده😂😂😂

کله داصتان ملوم بشد که😂

ادم باید صوپرایز شع موقه خوندن😂😂

♛لینـ בا♛
نه دیه تغییراتیم قراره بدم :)

کی شرو میکنی ایشالا؟؟

♛لینـ בا♛
امروز بنویسم نقش هارو
هروقت نت گیراوردم میام میگم که شروکنیم :)

عاااا من ک ب محنا گفتم هستم -.-

میشه کاپلی کنیننن !؟!؟

♛لینـ בا♛
نوچ نوموشه کاپلی :/
فقط دخترپسریه :)

من و ول کن بیخی

کاپلی کنینننن

♛لینـ בا♛
نوموشه خو ایرانیه :)

ینی مثلا کی ب کی

♛لینـ בا♛
نمد هنوز :)
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۸:۱۵ Мистер гитлеон

به منم یه نقش لش بدید :/

♛لینـ בا♛
روچشمم عزیزم :)
از اول داستان میخای باشی یا از وسطش؟؟
حرفا و کاراتم باید خودت بگی و بنویسی :)

توروخدا لز کنننن لنتییی

من طاقت اینو ندارم ک محنا بیوفته با صدرا T-T

♛لینـ בا♛
ای بابااااا
نمیشه
نمیفته نترس هوووووف

إیرانی لز نداریم !؟ :|

♛لینـ בا♛
چون احتمال داره بره سایتای دیه نمیشه لز کردش :/

عکاثغمساکسکاشفمش

میشه محنا سینگل باشه !؟

♛لینـ בا♛
نمد به خودش بوگو
اون شخصیته عزیزم
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۸:۱۹ Мистер гитлеон

من از اولاش هستم :)

♛لینـ בا♛
اوکی عزیزم :)
مودونی که کاپلمی ..
پس ازهمون اول کاپلمی یا بعدا میشی؟؟

میشه من بیام تُوی فیک ولی مرد باشم !؟

♛لینـ בا♛
هن؟؟؟
اینو نمیدوم واقعا 0-0
بذار فک کنم میگم
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۸:۲۲ Мистер гитлеон

بعدا...

اولش سینگل...

قشنگ تر میشه XD

♛لینـ בا♛
ای شیطون کککک باشه XD

اوکیه دیگ !

مرد میشم اسمم اسکای عه :| (نمیتونی بگی ک دخترونس چون نیس !)

کاپلمم خودت انتخاب کن

اسمات هس !؟

♛لینـ בا♛
نوچ اسمات نیس میگم ایرانیه :/
تاحالا فیک ایرانی خوندی عزیزم؟؟
اسمت اسکای نوموشه..یه اسم خوب بوگو

اسمات إیرانی خوندم خو ! تو دسشویی عمومی !

اسمم عه واقعا ! الان گفتی بده !؟

♛لینـ בا♛
یه اسم دیه بوگو میگم
چون از شخصیتا نیستی یچی دیه بگو

مامان نورا بدون هی کاپلی باشم البت 

مهربون و عاشق ی دونه دخترشه و نگرانشهه همیشع و همیشه حمایتش میکنه و هواشو داره

♛لینـ בا♛
چشم اونی :)

مادر نورا :)

خو چیزه نقش اول خودمم

♛لینـ בا♛
پست جدید پلیز :)

عااا کمککک من از اسمای ایرانی تنفر دارم -.-

چی بزارم بنظر خودت

میگما .. میشه هاپو هم باشه !؟

♛لینـ בا♛
هاپو؟؟ فک نکنم بشه چون همیشه نیست اینجا

بذار کارن :)

حیف ... خیلی کوشولو و دوس داشتنی بود !

اگ اسم انگلیسی میشه گذاشت چرا اسکای ن !؟ نیک نیمم عه بخداااا

♛لینـ בا♛
نمیشه عزیزم
مسخره میشه تو داستان :/
کارن خوبه؟؟
یا رضا؟؟

الان عطسه مسخره نمیشه تو داستان بعد اسم من مسخره میشه !؟ :|

خوبه یکی بیاد ب أسمت بگه مسخره !؟ اینجا منو اسکای صدا میکننننتنن

از هرچی اسم ایرانیه متنفرم

♛لینـ בا♛
عطسه نیس عطیه اس :)
هوووووف
میخای باشی یانه؟؟

اره :( 

میشه اسمم یچیزی ک میگی باشه ولی تُوی داستان اسکای صدام کنن !؟

♛لینـ בا♛
اوکی اوکی
ببینم چی میشه
یادم بنداز بازم بعدا اوکی؟؟
با محی هم صحبت کن برا نقشت الان اوکی؟

دارم صحبت میکنم باهاش

♛لینـ בا♛
نتیجه ارو حتما بگو بهم :)
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۹:۳۳ فاطـــღـــمـه ツ

فکر میکنم کاملا واضح در شروع کار نوشتن گفتم که ، اسکی رفتن کاملا ممنوعه!

♛لینـ בا♛
اسکی؟؟
چه اسکی؟؟
این ایده از اول ورودم به بیان بوده عزیزم
کسی اسکی مرفته عزیزم
بازم منظورتو از اسکی نفهمیدم :/

هیچکس ترکوندددد

ینی الان اون و محنا بوف چه شود😂😂

♛لینـ בا♛
نه باواا؟؟
محنا؟؟

مهربونم ولی نمیتونم نشون بدم

جدی 

کاری بخوام بکنم میکنم

برای دیگران هرکاری میکنم

اعتماد به نفس ندارم

♛لینـ בا♛
اوکی صدرا شی :)
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۳۹ فاطـــღـــمـه ツ

هیچی ، خودتو بزن به اون راه

فکر کن چیزی نگفتم

کامنتمم پاک کن

♛لینـ בا♛
نمیشه عزیزم :/
توضیح بده لفطا :/
همه فک میکنن من یه متقلبم با این حرفت 0-0
توضیح بده بدونن :/
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۴۲ فاطـــღـــمـه ツ

همه میدونن من شروع کردم به داستان نویسی ، از خیلی وقت پیشم قصدشو داشتم

اطلاعیه هم گذاشتم و توضیح دادم که شما نخونیدش

وگرنه میدیدی که گفتم من اینکارو شروع میکنم و کسی اسکی نره لطفا

بیای وبم میبینی که شروع هم کردم

♛لینـ בا♛
دیدم عزیزم
من نه داستانتو اسکی رفتم
نه ایده اتو
اول ورودم به بیان هم نمیشناختمت که بگم چون تو شرو کردی من نباید
همچین کاری بکنم :/
من فیکشن شرو کرده بودم
اینبار خاستم ایرانی باشه
چون خیلی وقته داستان تو نظرمه
چون تو داستان نویسی میکنی من نباید بکنم؟؟
هرکسی قلمش خوبه میتونه
پس اسکی نیس عزیزم :)
درضم من همکاری میکنم با همه و خودم نمینویسم ولی فکنم تو خودت مینویسی :)

#فاطمه خانوم

اینکه اسکی حساب نمیشه 😐

نه ایده ی شما رو برداشته نه چیزی

+منم میتونم بگم ازم اسکی رفتند 😐😐😐

♛لینـ בا♛
قربونت صدرا جون
من با بیانی ها مینویسم خودم نمینویسم
از قبل هم مینوشتم تو خودتم میدونی فیکشن مینویسیم همه امون
میشناسی که آرمی هارو..
اینبار خاستم ایرانی باشه و با بیانی ها

+ تو دیگه چرا؟؟ XD

خو این اسکس واقعا رو مخه

دلیل نمیشه چون ایده ها مث همه مردم اینو اسکی در نطر بگیرن:/

♛لینـ בا♛
قربونت عزیزم :)

نه شمارو نمی‌شناسم والا 😅😐

من و دوستمم چند وقت پیش داشتیم از روی بیانی ها بازی میساخیم😂😂😂😂

البته من نمیگم اسکی رفتیذا

چون ایده ای هست که به فکر خیلی ها ممکنه برسه

مهم اینه چطوری اجراش کنید

♛لینـ בا♛
بازی با داستان فرق میکنه صدراشی :)

یه دعوای حسابی داشتیم تو اون یکی سایتم XD
امیدوارم بخاطر اینکه من کیم داستانو و کامنت دادنو ول نکن 0-0

فدات^^

 

اگ اینطوریه  وقتی ع رقص بی تی اس تو بلک پینک استفاده بشه ما میتونیم بگیم اسکی؟:/

مسلما ن

چون این ایده ی افراده

♛لینـ בا♛
یس یس موافقم :)
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۲۰:۵۱ فاطـــღـــمـه ツ

اوکی این اسکی نیست دوستان بیخیال شید

♛لینـ בا♛
قربون کلامت مغسی :)
سوتفاهم بوده رفع شده دوزتان :)

می‌دونم بابا میگم ک فرق داره فقط کمی شبیه

 

 

اهااانننن ملکه جهنمی هستید؟؟؟؟

ببخشید اوندفعه رو 

 

♛لینـ בا♛
یس یس XDXD
همون ملکه بوگو بنا به دلایلی نمیخام اسمم فاش شه :/
اذیت و اینا :|
اسمم الا ملکه اس البته به زبون روسی :)

نبابا عذرخاهی چرا
درک میکنم گلم :)
ولی خیلی باحال بود کلی خندیدم XDXD

آهان

تلفظش چژوریه؟

منم خندیدم XDXD

 

♛لینـ בا♛
عجیب غریبه
بنویسمم نمیفهمی
کپی کن اسممو تو مترجم بزن تلفظشو گوش کن XD

دیه این به اون در بی حساب شدیم XDXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ