دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


میل سخن..

sad

:(

یدی با منم نوموحفی بابایی ؟

♛لینـ בا♛
تو فرق داری عزیزم

ودی بابایی ژود موآد ...

زود ژود ...

دلش داله دیده ...

♛لینـ בا♛
سه روز گذشته..

:((((

♛لینـ בا♛
:)))

میشی باباییم ‌.

بابایی امتحان داله دیده ...

یتم شبل تون :(

♛لینـ בا♛
منم باید برم که نبینم نیست :/

:(

باسی پش ..‌.

♛لینـ בا♛
:)))

اده بلی دلم بدات تند میسه بابایی :(

♛لینـ בا♛
میدونم عزیزم :)

ندو دیده :(

من دوشه موخولم :(

یه عادمه تنها میسم ایندا :(

♛لینـ בا♛
نه عزیزم عه :|
تنها نیستی عزیزم
خو نبودم توهم نیا اینجوری بهترع

تدا من ته تیسو به دیل تو ندالم ته :(

باسی منم نوموام :)

فدد دبلس بدیااا ته دالی میلی باسی ؟؟

♛لینـ בا♛
باشه عزیزم میگم :)

اما برا کرم ریختن پای تلفن من همیصه میل سخن دارم😹

♛لینـ בا♛
منم
ولی الان در حدیه که برااونم میل نبدارم :/

میشی بابایی :)

♛لینـ בا♛
:)

میشی بابایی :)

من حتا دم مرگمم حاضرم این کرمو بریزم😹

♛لینـ בا♛
تو دیه نوبری بیب کککک

من نمد چرا دوبار میاد :/

تقصیر من نیس به خدااا

♛لینـ בا♛
کنچانا عزیزم

:)

♛لینـ בا♛
(:

اونی اونی

♛لینـ בا♛
بله؟

اه ...یادم رف:/

 

اها ...خب...بنظرت کنار اسمم چی بزلرم ک ب شخصیتم بیاد؟

♛لینـ בا♛
ینی چی چی بذاری؟؟
لقب؟

فامیلی باشه که براتو رو گذاشتم

ن ن

منظورم اینه...ببین الان کنار اسمم ی یخه خب؟

ب نظرت چی بزارم ک بهم بیاد؟

♛لینـ בا♛
ینی استیکری چیزی؟؟

اوهوم

♛لینـ בا♛
اگه اسمت همین بمونه
دوتا استیکر قلب یا ستاره بذار هردوطرفش :)

خیلی دخترونه نمیشه؟

♛لینـ בا♛
مگه پسری ؟؟ :/
دوتارنگین کمان بذار
یا مثلا من بودم اسکلت میذاشتم

اوهوم...ممنون^^

♛لینـ בا♛
خوهش میشه :)

الان چطورع؟

یا اون یخه؟

♛لینـ בا♛
این قشنگتره

ممنون^-^

♛لینـ בا♛
خواهش میشه عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ