دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


مورچه :|

ینی الان من باید برم سرمو بکوبم به دیوار همسایه بغلیمون crying

یه مثل هست الان با نفرت میگمش

" مار از پونه بدش میاد دم دره لونه اش سبز میشه "

منم از مورچه بدم میاد angry

نه اینکه بترسما نه ... چندشم میشه روی وسیله هام راه بره

چون اون وسیله میره داخل زباله هاindecision

حالا چرا اینو بهتون گفتمenlightened

چون خونه امون تازه ساخته پس مورچه ها راحتتر میتونن تونل هاشونو بکننsurprise

درنتیجه دقیقا زیر در اتاق بنده ارو سوراخ نمودن و تشریف آوردن تو اتاقم

من دیگه تو این اتاق نمیمونمsad

دیشب از حرصم که وقتی دیدم تعدادشون زیاده و مثل یه لکه بزرگ سیاه دیده میشن

رفتم جاروبرقی ارو آوردم مثل جومونگ افتادم به جونشونangel

با یه کلمه حمله کنید سر جاروبرقی ارو گذاشتم رو لونشون و استارت laugh

با یه صدای خرچ و چرخ اینا همه ارو کشیدم تو بعدشم رفتم کیسه ی جاروبرقی ارو

تو سطل آب خالی کردم

دست و پا میزدن ولی آی أم خبیث نشستم و نگاشون نمودمdevil

 

تا خاطره ای دیگر بدرود smiley

عجب ادمی هصتیا:/

از مورچه بی ازار تر داریم ناموصن:/

♛لینـ בا♛
من بدم میادددد ایییش :|

 حیوون ازار بی احساس ! :|

♛لینـ בا♛
کککک مودونم ممنان 0-0

میازار موری که دانه کش عصت*-*

♛لینـ בا♛
بترس از عمویش که چاقوکش است 0-0

عموشونم میشناصی:/

کککک

♛لینـ בا♛
اره کککک

عججبب😂😂

♛لینـ בا♛
اری اری ککک

ایس اوب تالی تلدی :)

منم مش تییی بدم مواد اژسون :)

حدسونه ^^

 

شدام باباییم :)

♛لینـ בا♛
سلام دخملم

خب از این مورچه کشا بگیر بریز رو لونشون 😂  تا سال اینده مورچه ای نمیبینی یا یه فکر بهتر

 

گازوئیل با سرنگ دور اتاقت یا دور کل خونه بپاش (یه حسار کوچیک )​ نه تنها مورچه بلکه هیچ موجود جنبنده ای مخصوصا عنکبوووب نمیاد

♛لینـ בا♛
واقعا؟؟
به کشتنم ندن؟؟
بازدید و کامنت وبت کم میشه چون XDXD

تتولی بابایی ؟

♛لینـ בا♛
بهترم :)

بهی ب چ زبونی ح میزنی ک من هرچی مینونم نمیفمم ؟! :|

ب منم یاد بدین -ـ-

♛لینـ בا♛
زبون نی نی ها :))
که فقط باباشون که منم میدونن :))

تدا اوب اوب اوب نیشتی ؟

♛لینـ בا♛
میدونی که :)

هنو نعومده ؟ 

:(

♛لینـ בا♛
تا هفته ی بعد نیست :(((

اتاق منم پرههههههه مورچه سسسسسسسسسسسسسسس

مامانم قرار شده بیاد سم بریزه ولی دلم نمیاد :(

آخه خیلی بی آزارن بدبختا :|

(مورد داشتیم وقتی دارم یچیزی میخورم ی تیکه شو میریزم واسشون ک از گشنگی نمیرن :/ )

♛لینـ בا♛
تو دیگه از حرضت سلیمونم مهربون تری کککک

اودا تونه ژود تل بوآد :(

 

بابایی به اشتای بدو هل تی هل تالی تلده نفمیده من تی میدم توعم اودتو اژیت نتون😂

♛لینـ בا♛
باشه عزیزم :)

میشی بابایی :)

♛لینـ בا♛
:))))

من کاملن میفهمم بهی چی میگه

ینی منم باباشم:/

♛لینـ בا♛
نوچ من باباشم ککککک
تو عمه اش میشی 0-0

سنگدل حبوون ازار :/

♛لینـ בا♛
خوهاش بابت صفت های زیبا کککک
شرکت خدمات دهی غلط گیران املایی بیان XDXD

اهان:/

♛لینـ בا♛
یس 0-0

😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂  نترس زنده میمونی 😂  همونطور که من زنده موندم 😂 التبه من با تو فرق ها دارم 😂   نگران بازدید وب من نباش 😂  نگران بازدید وب خودت باش 😂

♛لینـ בا♛
من نگران نیستم برا وب خودم
نویسنده هست راست و ریستش میکنه XDXD
ازاین به بعد نمیام میفهمی قدرمو XDXD

😂 😂 😂 😂  شیطونه میگه یه مدت برم تا بفهمی کی باید قدر کی رو بدونه 😂

♛لینـ בا♛
برو ببینیم و تعریف کنیم XDXD

=\ منم از مورچه ها خیلی بدم میاد بچه که بودم دنبال مورچه میگشتم توی لیوان می کردمشون تا بمیرن 😂😂😂😂😂😂

 

♛لینـ בا♛
عین من بودی پس کککک

من بودم فرار میکردم

♛لینـ בا♛
در شأن یک ملکه نیست که فرار بنماید
ککککک
تو.... پس فردا جواب ننه باباهای این جوانارو چی میدی؟؟؟ چجوری میخای بگی من بدم میاد؟؟ مورچه هاهم در جوابت میگن نکه ما خوشمون اومد..تو راتو کج کردی اومدی سمت لونه ی ما کککککک... چرتو پرتم خودتون میگین... این موقع شب اصلنم بم فشار نیومده... بی نمکم خودتونین...عن-_-
♛لینـ בا♛
عجب :|

چطو دلت اومد😭😭

♛لینـ בا♛
عای أم خبیث !

بد😭😭

بیشور😭

ایش بهت😭😭😭😭😭😭

♛لینـ בا♛
ککک دیگه روزگارمجبورم کرده کککک

ای خبیییثثثث

زورت به روزگار نمیرسه مورچه میکشیییی😭😭

 

با کوچیکتر از خودت درنیوفت..اگه راست میگی برو با بزرگاش بجنگ

♛لینـ בا♛
بزرگترش کیه؟ کککک

امممم گوریل؟؟

خرس؟؟

(بی مزه-__-)

 

روزگارو میگم لاو...باهاش بجنگ..نزار بهت زور بگه

♛لینـ בا♛
هعیییی
سعی میکنم بجنگم ولی نیروم ته کشیده..

حتما راهی که در پیش گرفتی راهه خوبی نیست...

من دارم پیروز میشم لیندایی...پس توهم میتونی

♛لینـ בا♛
افرین
ولی من نمیتونم :/

چرا همچین فکری میکنی؟؟

♛لینـ בا♛
چون سه ساله نمیشه..

یا یا یا یا

همه محرمن من نامحرم؟

♛لینـ בا♛
چی میگی؟؟

چی میگممممممم؟؟؟؟هوووووومممممممممم؟؟؟؟

قهرمممممممممممممم

♛لینـ בا♛
چی میگی بچه؟؟
نمیفهمم واقعا منظورتو :/
انتظارداری بیام نازتو بخرم آشتی کنی؟

رههه چون کار بد کردیییی

♛لینـ בا♛
چه کاری؟
:/

بهم ندوفتی!

♛لینـ בا♛
چیووو؟؟

کامنتا لو بوخونننن

♛لینـ בا♛
خوندم کامنتای اینجارو ولی چیزی نبود :/

یاااااااااااااااااااااا الان این آقاهه که دوسش داری کیه؟

♛لینـ בا♛
چطور؟

بوگووووووووو همه میدونن غیر مننننننن

♛لینـ בا♛
خودت پرسیده بودی دیه تو صندلی داغ اخ مخ گیج :/
تبریکم گفتی حالا
یادت اومد؟؟

ره ولی فقط اسمشو گفتی

♛لینـ בا♛
نخیر
همه چیو گفتم بهت :/

نااااااااااااااااااااااااااااااا

♛لینـ בا♛
میگم گفتم تمام
بگی نه میام میکنمتا تو وبت خصوصی 0-0

بیا بکن ددیح*-*

کم نمیارمممم

♛لینـ בا♛
اوه شت :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ