دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


زندگی :)

"kim linda"

کپی=بی شخصیت

هادا دلس بدههه

♛لینـ בا♛
:))

بد نیص خره:/

♛لینـ בا♛
یس یس :|

عررررر اووووونی

سلااااام ^-^

♛لینـ בا♛
سلام عزیزم خوبی؟

ارهههههه عزیزم

تو خوبی اونیم؟

♛لینـ בا♛
خداروشکر
بهترم عزیزم
چخبرا؟

من بدم دوه اولدم اوتیه ؟؟

♛لینـ בا♛
این چه حرفیه عه :|

لان ژان سلام داره

وااای اونی با ی گروهی اشنا گشتم خعلی ناموسن خوبن عررر

.

.

راستی بیا وبم ی پستی گذاشتم (اگه از من بپرسن)

در مورد توام هس بیا ببینش

♛لینـ בا♛
چه گروهی؟

اوکی

لینداشیییییییییی

جان جعفر یکی از کاوراتو برام بفرس

اون ادام لامبرتت عااالی بوووود عررررررر

♛لینـ בا♛
کککک جعفر کیه؟
باشه باشه عزیزم

لاش میدم دیدهه

♛لینـ בا♛
نگو عه

اسمشون اگ اشتب نکنم the boys

ای خدااا خیلی خوبننن

♛لینـ בا♛
هووم میشناسم ولی خوشم نمیاد

جرررررر جعفرو نمیشناسی؟

شوهرم :/

♛لینـ בا♛
شوهردارییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عررررررررررر خوبن کهههه

عب ندارههههه

لینداشی فارسی هم کاور میکنی؟

♛لینـ בا♛
فارسی یدونه باران لعنت کاور کردم
نمیدونم کجان فقططططططططططط

عررررررررررررررررررر نعععععععععععععععععععع

زنننننن دارم اشتب شدددددددددددد

ساررررررررررررررررررررری

♛لینـ בا♛
وات ده فاخ :/
حالا کدوم؟

عررررررررررررررررررررر

زنم ندارمممممممممممم

سنگلی بدبخت بیش نیستم

ولی اگ قرار باشه ...

حتما زن میگیرم :)

♛لینـ בا♛
افنر افنر بگیر

جررررررررررررررر اونی بوخودا هیچکی نیس هاااا

چرت میگم باو

♛لینـ בا♛
میدونم اخ مخ

میدم :/

تون یه استبی دیسب تلدم دول دادم ادان نمتونم هیتی بدم😂

♛لینـ בا♛
چی؟

بلا اینا :)

♛لینـ בا♛
براچیا؟

:))))

♛لینـ בا♛
:|

مبالته باباییم :)

اوسمل سوده :)

♛لینـ בا♛
مرسی عزیزم

ادا پلتدالی :/

♛لینـ בا♛
XD

ادا بادالی

ادا بالستی

ادا بده

ادا بی اشاش :(

ادا نی نی ندوش :/

هووووف خالی سودم :)

♛لینـ בا♛
:)

XD

♛لینـ בا♛
XDXD

میشی تاملسون تلدی :)

♛لینـ בا♛
خاهش عزیزم

:)

♛لینـ בا♛
برچسب

دیدم :/

♛لینـ בا♛
هممم

ریده شده بهش به معنای واقعی :)

♛لینـ בا♛
دقیقا

معلوم نی باز از کجا ناراحتع :/

♛لینـ בا♛
شت فقط :|

شعععتتتتت

♛لینـ בا♛
شعععععتتتت

شعععععععععععععتتتتت

///////

منتظر یه زلزله از طرف مخترع شت هم باید باشیم فک کنم ...

♛لینـ בا♛
شششششعععععععععتتتتتتتتت
منتظرم کککک

شعععععععتتتتتت اندر شععععععتتتت اندررر شععععتتتتتت

شعععتتتت در حاااال شعععتتت کردن 😂

♛لینـ בا♛
زلزله اومد بسه دیه XDXD

نوموخواااام باباییییی

من جلجله دوج :(

♛لینـ בا♛
من نه :/

خوبی ؟

♛لینـ בا♛
نه..
سردرد دارم..
:/
♛لینـ בا♛
حوصله خودمم ندارم..

گفتم یه چیزی هس ...

♛لینـ בا♛
هممم..
بدلدمت بابایی بلو یتم اشتلاحت تون :(
♛لینـ בا♛
نمیشه..

بابایی نبینمت ایندولی دلفته اییی

♛لینـ בا♛
خوب میشم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ