دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


یک عدد سوال :/

سلام به دنبال کننده های بیکارمangel

یک عدد سوال دارم ازتونcool

وقتی تنهایین چیکارمیکنین؟؟؟frown

هرکاری که به نظرتون میاد بگینlaugh

فیک

رقص

اهنگ

فیلم

♛لینـ בا♛
من گزینه دو و سه بیشتر :)

جق

♛لینـ בا♛
://///
تو که هستی؟

قابل بیان نیس اونی :)

شوخی نومودم

وقتی تنهام قر میدم برا خودم

به صورت وحشیانه خودمو آرایش می کنم یه چیزی تو مایه های هالووین و اینا ^^

و فیلم میبینم از بی تی اس

یه وقتا هم عین چلا می زنم زیر آواز صدامو ضبط می کنم می خندم

♛لینـ בا♛
منم انجامشون دادم کککک

ولوم موزیکو تا ته میدم بالا بعدشم غرق میشم توش... شاید همینجوری یخورده راهم رفتم نمیدونم...

♛لینـ בا♛
افدین
منم انجامش دادم اروم میشه ادم یکمی

ی نانشناس ک دوسِت داره

♛لینـ בا♛
وات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا میشناسی که میگی؟؟
:////

اره

میشناسمت عسیسم

♛لینـ בا♛
:///
معرفی کن ببینم :|

زنگ میزنم به دوصتام زر میزنیم

♛لینـ בا♛
زدی به هدف XD

من برای بار سیصدم مو دائو و انتمد رو می بینم ^-^

♛لینـ בا♛
افنر افنر عزیزاونی^^

عاشق اندامت شدم

♛لینـ בا♛
هه هه هه وووو
برو بچه جون خودتی
پیشته پیشته :|

شکست عشقی خوردم عسیسم

♛لینـ בا♛
به درک
به جهنم
که چی؟؟؟؟
من پاسخگوام؟؟؟؟؟

اونی خاطر خاه پیدا کردی😹😹

پیشته پیشته😹😹😹

♛لینـ בا♛
بخوره به فرق سرم ایییییش
از این لاشیا متنفرم :///

اتافاقا تو لاشی بودن تفاهم داریم بچ

♛لینـ בا♛
عه نبابا :/
لاشیا مثل توان جناب :///
برو برو اینجا جای تو نیس
پیشته پیشته :|

#هوی ناشناس مادر سگ

گورتو گم کن اشغال خجالت بکش بی ناموس !

گم نشی به بیان خودم گزارشت میدم !

 

 

♛لینـ בا♛
ولش کن بذار زرهاشو بزنه
کامنتای وبم بالامیره XDXD

اونی دعوا نکنیا حالا

♛لینـ בا♛
با کی؟چرا؟

نمد  دیگه به هر حال گفتم

اون پیشته پیشتت خیلی باحاله😹😹😹

♛لینـ בا♛
ککککک ولی هرکی باشه میرینم بهش :)

کمیک میخونم

♛لینـ בا♛
افرین افرین پسرخوب

وقتی تنها باشم چیکار میکنم ؟! خب .. لذت میبرم !

♛لینـ בا♛
از چه؟؟

از تنهایی !

♛لینـ בا♛
چگونه؟
:/

بنظرم ک من خودم خیلی برای خودم لذت بخش تر از هرکس دیگه ایم !

کجاش جالبه ک یه گله گوسفند دنبالت باشه -ـ-

♛لینـ בا♛
یس یس اینو موافقم :|

موزیک با صدای فوق بلن ب همراه دنس

بلننننننننننننننننننننننند اهنگ خوندن^^

♛لینـ בا♛
می تو می تو XDXD

با باباییم میحفم :)

♛لینـ בا♛
افرین :)

اگح خدا بخاد ، نفص میکشم ...

♛لینـ בا♛
افرین
دممممممممم بازدمممممممممممممم
دوبارهههههه دمممممم بازدممممممم
XDXD

بازم بحفم ؟

♛لینـ בا♛
حوصله ندارم فعلا..

اونو میدونم :/

برا همین پرسیدم :/

♛لینـ בا♛
هوووممم

:/

♛لینـ בا♛
:)

خخخخ

خدا نکشتت 😂(=

♛لینـ בا♛
نمیکشه چون دارم نفس میکشم
دممممممممم بازدممممممممم
امتحان کت ببین زنده ای؟ XDXD

وای من فقط منتظرم تا تنهاشم اصن میمیرم از خوشی

اول میرم زنگ میزنم به دوستام میزریم بعد میرم قر میدم با اهنگ بلند

بعد میشینم ادا مدلا رو در میارم هی لباس ست میکنم

بعد میرم سریالامو که روهم تلنبار شده میبینم

بعد میرم نت

♛لینـ בا♛
منم همین کارارو میکنم
منتها با ترتیب متفاوت

اوه ترتیبشو ک درس نگفتم فقط اونایی ک به ذهنم رسید پشت سر هم گفتم☺☺☺☺☺☺☺☺

ا راسی سلام چطوری اونی؟😐😐😂😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
اوکی کککک
راستی سلام خوبم عزیزم XDXD

خخخ

♛لینـ בا♛
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ