دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


تولدت مبارک :)

سلام به همگی

امروز تولد یکی از بهترین آدمایی هست

که توی مجازی دارم

ولی مثل یه آدم واقعی کنارم بوده

و باهام حرف زده و درکم کرده

ممنونم ازت عزیزخاله

امیدوارم به عشقت برسی

از ته دلم دعا میکنم برات

تولدت مبارک

heart

جر جر جر بگو تولد کیه من همه رو میشناسم ولی هیچکی منو نمیشناسههه

♛لینـ בا♛
اونو نمیشناسی :)
عزیزخاله است فقط :))

/=

♛لینـ בا♛
=/

عرررر مگه خاهر داری اونی؟

بگووو شاید شناختمممم

♛لینـ בا♛
نه ندارم وای سر یه ماجرایی شد دیه
اینجا نیست عزیزم عه :/

چقد ســـریع جواب دادی /=

منتظر بودیـــا !

♛لینـ בا♛
XDXD
نه داشتم میرفتم یه سرزدم دیدم کامنت هست

باوشه باوشههههه

^-^

♛لینـ בا♛
XD

خخخ

♛لینـ בا♛
XDXD
تولد پسر خالم مبارکککککک
♛لینـ בا♛
مبارکههه :)))

فداتم که خاله

مرسی خاله جون ممنون که به یادم بودی و ممنون برای متن قشنگت

 

♛لینـ בا♛
عزیزمی قربونت برم من :))

عایگو !

اچ بی دی ! 💜🌸

♛لینـ בا♛
گوماوو:)

حاجــی مگه چن صالتـح خالــح ای ؟-

♛لینـ בا♛
آی غم دختر پس حاجی نیسم
ملکه ام
و اینکه مجازی خاله ام
21 سالمه

عـــا 😐

شرمنـــده 😐

♛لینـ בا♛
دشمنت شرمنده حاجی XDXD
توهم نامشخصی
پروفت دختره اسمت پسره
=/

خخخ (=

♛لینـ בا♛
XDXD
والا :/
حالا کدومو درنظربگیرم؟؟

اصممُ دیگح(=

♛لینـ בا♛
اوووکی داداچ =)
اصل میدهی آشنا گردیم؟
منظورم سن و شهره

خخ اصلُ که دیگه میدونم چیه /= 

نیاز به توضیح نبود /=

امیر ۱۵ طهرون

♛لینـ בا♛
کککک اخی کوشولویی که ککککک
ملکه بدونی کافیه :)
21 از آذربایجان شرقی

/=

 

♛لینـ בا♛
=/

من خیلی بیشتر بابایی :)

♛لینـ בا♛
من همیشه یدونه بیشتر از تو

نخیرم :/

😂

♛لینـ בا♛
بلیم :))

خیلیم نخیر :)

♛لینـ בا♛
خیلیم بلیم :))
نوت نوت نوت نووت نوت :)
♛لینـ בا♛
یس یس یس :)

دیله موتونماااا

دبول تون زود تون شلی ..

♛لینـ בا♛
باشه توبیشتر :)

بعدشم دوتا نوت من بیستل بود :)

♛لینـ בا♛
ککک باشی

افدین بابایی اوسملم :)

دوملی دوبونت :)

♛لینـ בا♛
فدامدا:)

تولدش مبارک

♛لینـ בا♛
ممنون بابت تبریک :)

:)

بابایی بهتلی ؟

♛لینـ בا♛
بهترم

بهتل تل سو باسی بابایی ؟

♛لینـ בا♛
باشه عزیزم

افدین :)

♛لینـ בا♛
خاهش :)

بابایی اون نی نیه تنال من تیه ؟؟؟

هدرت :)

♛لینـ בا♛
کککککک من و عطسه ایم مثلا

تو اده نی نیی پش من تیم ؟؟

♛لینـ בا♛
توهم نی نی ه نی نی ای :)

تدد نی نی ...

ژله نوموآد ادان با اینهمه تلمه نی نی ؟

♛لینـ בا♛
نه فک نکنم کککک

من ژله موآم :(

ژله دالین بعم بدی ؟؟

♛لینـ בا♛
نوچ :/

بابایی ژله ای :)

اشم ددییید :)

♛لینـ בا♛
کککک افرین

تدا ندالیم ؟

:(

♛لینـ בا♛
نمد :/

تدا نمد ؟😂

♛لینـ בا♛
نمد :/

بابایی اده بلام ندیلی باعات انداژه ۳ دده دعل موتونم :/

♛لینـ בا♛
چی؟

ژلژله موآی ...

 

اییی خداااااااااا

♛لینـ בا♛
نوچ :/

ودی من موخوام :(

♛لینـ בا♛
برو به خودش بگو بهت بده
به مغازه داره ککک

من ژله نوموآم :/

ژلژله موآممم

♛لینـ בا♛
ندارم :/

مده تو باعد داستع باسی ؟؟؟

♛لینـ בا♛
نمد شاید

بابا زلزلههههه نه ژله😂

♛لینـ בا♛
ندارم اونم

تدا هیتی ندالی تو ؟؟؟

پولم ندالی ؟؟

پود تو دیبیم :)

♛لینـ בا♛
نه ندارم :/

:(

بژال این دولی بپشم :)

تی دالی ؟؟

♛لینـ בا♛
قلب

اوووو دیده تی ؟؟؟

😂

من مَمول آمال شل شومالیم :)

 

♛لینـ בا♛
اونم برا یکیه :/
همه چیزمو دادم بهش..

مودونم :(

ینی هیتی ندالی بابایی دیده ؟؟ :(

♛لینـ בا♛
نه ...
دارم اهنگ کوکی رو میگوشمممممم
عوضییییییییی صداششششششششششششش
خداااااااااااااااااااا

بد :(

 

وووییی عااالییی بود اونکههههههههه

من گریه کردممم سرشششش😭😭😭😭

♛لینـ בا♛
هارتمممممممممممممممم فقطططططططط
روح نوازه عوضییییییییییییییییییییییی
صداش وای وای وایییییییییییییییی خوداااااااااااا

شبیهه یکی از اهنگاشونه انگار
آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شبیهه اهنگ sea عه کههههههههه
یکمی ریتمش و صدای اب و اینا
برو بگوش یه لخظهههه
یکمیم شبیهه house of cards عههه

اوکی اوکی اندرستند فهمیدم😂😂😂

مدانننننمممممم

عوضیییییییی معلوم نیییی این صدارو از کودوممم گوری میاارهههههه

♛لینـ בا♛
منم منم منم منم منم موافقمممممممم
عوضیییییییییییی خداااااااااااااااااااااا

کییییللللل مییییی گااااااااددددد پییلییییزززز

♛لینـ בا♛
مییییییییی توووووووووووووووووو عععععععرررررررررر

نخیرم :/

تو زنده باش :/

اینجوری ممکنه منو تو رو قاطی کنن گناهای منو بندازن گردن تو گناهای تورم بندازن گردن من :/

 

♛لینـ בا♛
:/

والا :/

ادا پوتدالی اخموعه :/

♛لینـ בا♛
:))

جدیدا زیاد پوکر میشیاااااا :/

حواسم بهت هس -_-

♛لینـ בا♛
دلیلش واضحه

دلیلش مهم نی ...

هرچیم باشه نباید پوکر شی :/

♛لینـ בا♛
مهمه :|
نمیشه :/
یه مین بیا جای برچسبام :)
♛لینـ בا♛
اوتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ