دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


گاهیـ ..

sad

آخی...

♛لینـ בا♛
هممم..
میدانم برا تو مخسره است..
و امیدوارم هیچوقت دچارش نشی :)

یکم دیره برای این دعا /=

توو زندگیم بیشتر عَ موهام شکصت عقشی خوردم/=

♛لینـ בا♛
ببخشید :|
با این سن کمت؟؟
منم اینجوری بودم تو اون سن..
بیشترم میشکستم :/

۱۵م دیگه /=

عَ ۱۳ سالگی شروع کردم /=

♛لینـ בا♛
همچین میگی شرو کردم انگار ورزشی چیزی بوده =/

دقیقننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

اههههههههههههههههههههههههه

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

♛لینـ בا♛
اییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خاله میاد من میدونم سرش شلوغه دلتنگ نباش خودتو اذیت نکن

♛لینـ בا♛
امیدوارم زودتر میاد عزیزخاله :)

ریدن به چین اههههه

^----------------------------------------------^

♛لینـ בا♛
برین افرین خداااااااااااااااااااااااااا

XDXDXDXD

عر فقد...

♛لینـ בا♛
اری XDXD

جررر اونی ساعت هشت میخام مراسم خدافظون را بندازم ساعت یازده و چلو سه وب می حذفه خودش

خاستی بیا ولی این خدافظی با تو محسوب نمیشه XDXDXD

♛لینـ בا♛
پس من تو مراسم چای پخش میکنم XDXDXD

جررررررررررر

صدرا پول خرما و چایی رو داده نگران نباش

فقط کسی هنوز حلوا درس نکرده

XDXDXD

♛لینـ בا♛
حلوا چرا؟؟
مگه کسی مرده کککک
اخ مخ

خخ /=

♛لینـ בا♛
:)))

خب خعش گذشت (=

بای (=

♛لینـ בا♛
بازم بیا پوکر =)
بای

اون هیچوخ خجالت نمیکشه

تازه طلب کارم هص

♛لینـ בا♛
اوکی

چطوری ؟

خبی ؟

♛لینـ בا♛
سلوم
خیبم چخفر؟

/=

♛لینـ בا♛
چیشده؟
عادت داری اینو بدی یا من حرف بدی زدم؟

نه عادتمه /=

♛لینـ בا♛
اوکی :))

(=

♛لینـ בا♛
=)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ