دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


فقط منم ؟!

سلام بروبچ

یه سوال دارم ازتون

میگم شمام وقتی تنقلات فرا فلفلی میخورین

پشت سرهم و با لذت میخورین و عین خیالتون نیست؟؟

یا فقط منم؟؟

مثلا کرانچی فرا فلفلی؟؟

cool

منم اینجوریم ولی بعدش باید بزور از پارچ اب جدام کنن😂

♛لینـ בا♛
مث خودمی رفیق :))

من چیز تند دوس ندارممم

^-*

چوتوری وجدانن ؟

♛لینـ בا♛
من دوست دارم شدییییییید

خوبم

منمممممممم

من یه وقتا انقدر تو سوپ فلفل میریزم که مامانم صداش در میاد ولی خودم خیلی حال میکنم :)

♛لینـ בا♛
اخ اخ نگو
سوپ باشه و فلفل نباشه من نمیخورمش XD

نه تنها نیصی اونی

همه چیزه تند خوش مزص

♛لینـ בا♛
یس مودونستم تنها نیستم XD

جوابتو خودت مودونی همزادم 😎

♛لینـ בا♛
مث منی مودونم

😹😹

♛لینـ בا♛
مودونستم کککک

اره ! 

یبار یه فلفلهایی بود همه میخوردن ب غلط کردن میوفتادن من ریلکس داشتم میجوییدم ... بنظرم خیلیم تند نبود :/

♛لینـ בا♛
شعت عین خودمی پس XD

😂 یس

♛لینـ בا♛
ینی تو نیستی؟؟ XD

دلم خاس:((((((

♛لینـ בا♛
جات خالی صرف نمودم تنهایی XD

-_-

اونی داستان چیشد؟

♛لینـ בا♛
تایم گذاشتم از فردا بنویسمش جیگر :)

😂  من از این تند و اتشی ها بزاری جلوم 😂 😂  تا به خاکستر تبدیل بشم میخورم میخور 😂

♛لینـ בا♛
از این حرفت دومنظور میگیرم من XDXD
اولیش همون مربوط به پسته
دومیشم که خودتم میدونی XD
کدوم گزینه؟

😂 😂 😂  منظور اولی 😂 😂 😂   😂 😂  تو گذینه دوم 😂 😂  حتی خاکستر بشمم باز میخورم 😂 😂 😂 😂 

♛لینـ בا♛
درد بگیری ماهی XDXDXD
بخور نوش جونت میدونم قابلیتشو داری XDXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ