دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


داغون..

"Kim Linda"

کپی=بی شخصیت

همه مسافرن مث اینه ک بگیم اگه قراره بمیری متولد نشو

موضوع رفتن نیس...چجوری رفتنه

♛لینـ בا♛
موافقم باهات..

قالبت چ ناناسه

♛لینـ בا♛
ممنون بیبی :)

یاااااااااااا نگو بیبی هی

من خیلیم گنده عم

70کیلوعم

♛لینـ בا♛
خیلی زیادی بیبی تپلی :)

چیششششش تپلم خودتیییییی من فقط یه کوچولووو اضافه وزن دارم در حد بیست کیلو

♛لینـ בا♛
بیست کیلو یه کوچولوعه؟

لیندا شی خوبی ناموصن؟؟

♛لینـ בا♛
اره :)

اگه نمیتونه باشه از الان بره درسته

ولی اگه میبینی نمیتونه باشه خودت بزار برو

خاله فلسفی شدی تازگیا ها

♛لینـ בا♛
یهو به ذهنم میان اینا..

میمونم تا اخرش و نمیذارم از کنارم جم بخوره :)))

سلام ‌... (=

♛لینـ בا♛
سلام =)

سنگین بید...

♛لینـ בا♛
مودونم
کمر خودم هنو صاف نشده 0-0

XDDDDDDDD

♛لینـ בا♛
اری دگر نتیجه ی سنگینی جمله است XD

هوم باشع

♛لینـ בا♛
:)))

=)

♛لینـ בا♛
=)
این عکست بهتره :)

خخخ

♛لینـ בا♛
ینی کل مکالمه هات اینن ها
خخخ
=) 
=(
=/

اعوم !

باشه دیگه مزاحمت نمیشم (=

♛لینـ בا♛
عه این چه حرفیه داداش
ببخشید
خوب اینطوری گفتم یه حرفی بزنی
نمیخاستم ناراحت شی
=(

اوهوم اوهوم

یه خورده گردالی عم فقط

تازشم گردالی بودن خوبه

بیست کیلوی وزنمم ک باسنمه تازه میخوام برم باشگاه بزرگترشم بکنم

♛لینـ בا♛
ککککک گردالی ککککک
کیوت بیبی ککککک
اونوقت هر عابری دست میزنه بهش که
:|

نه که همین الان مزاحم کم دارم!برا اینکه مزاحم نشن سوار ماشین پیرمردا میشم اونا هم لاس میزنن:////امروزیه دیگه خیییییییییییلی پررو بود:/

نینی گردالی توپولی پستونکم موخویم*-*فک کنم آخر یه مامی پیدا میکنم برا خودم...ددیم بفهمه زحماتشو به باد دادم دوباره نینی شدم سکته میکنه:"

♛لینـ בا♛
هنوزم که درگیر ددی ای :/
پوووووف 0-0

مامی؟ ککککک کی میاد مامی تو بشه اخه :/

چی میگفت که پررو بود ؟ XD

مگه میشه ددی رو ول کنم؟دو ساله بابامه ها...درسته اذیت میکنه ولی تهش بازم اونه که پشتمه

 

مگه چمه:(به این کیوتی و سکسی ای:(توپولی عم هسدم:(قدمم ک کوتاهه:(یه خورده سگم فقط...که اونم جلوی مامی آدم میشم:"

 

شمارشو داد دیوث:/هی میگفت کاری داشتی جایی خواستی بری کافیه زنگ بزنی بگی پریسا ام من سریع میرسونم خودمو

یا چم...میگفت شما که خانوم باکلاسی هستی و این مزخرفات

هی میخواست بحثو باز کنه من فقط میخندیدم

موقع پیاده شدنم هی گفتم چقد میشه گفت قابل نداره آخرشم فقط ده تومن گرفت گفت کم که هست ولی برا شما ده تومن:/روش کار ما اینه:/آخرشم گف خدافظ پریسا:/

ای کووووفت و پریسا

به یه مرد جوون ازین فرنگ رفته ها گفتم کمکم کنه یه نگاهم بم ننداخت حالا یه بار موقع کارت به کارت کردن اسممو از رو کارت خوند این پیرمرده هم رو هوا گرفت:/

♛لینـ בا♛
عژب :|
خوب چرا میخندی؟
من جای تو بودم(که عمرا نمیشم)طرفو میزدم لش میشد :/
اخرشم پول نمیدادم که هیچ یه تف هم مینداختم رو صورت
چروکیده اش :|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ