دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


room viber

سلام رفقای گلم

یه چت روم دارم براتون

برا خودمه تقریبا

چون کامل بلد نبودم دادم داداش گلم زد

ممنون میشم بیاین و عضو بشین

والبته همگی خیلی راحت اونجا میحرفیم

منتظرتونم جیگرای من

رومو زمین نندازین

وقتی اومدین بگین از طرف ملکه اومدم

ممنون smiley

roomviber.ir

من اومدم هی اکانتم از بین میرفت

چرا؟

♛لینـ בا♛
عه چرا؟
اسمت چی بود؟
با یکی دیه بیا بگو ملکه فرستاده
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹ , ۲۲:۵۶ بسته اموزشی . پایین !

من الان میرم کامپیوترو روشن میکنم با کله میاااااممم

♛لینـ בا♛
ممنونم عزیزاونی^^
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹ , ۲۳:۰۴ اخمخ (جرعت حقیقت مضر است)

sadra یا sadra14

♛لینـ בا♛
نگاه کردم نبود کلا
دوباره بیا من اونجام درستش میکنم

من که از اول بودم 😂

♛لینـ בا♛
ببین قالب درسته برا تووووووووووو؟؟؟
خداااااااااااا

سلام

سلام ویبلاگ فوق العاده جذاب و کاربر پسندی دارید :)
در صورت تمایل از وبلاگ منم بازدید کنید:)

ممنون

♛لینـ בا♛
سلام
ممنون
از قبل بازدید کردیم :)

خخخخ عیب نداره یبار دیگه هم بازدید کن :)

♛لینـ בا♛
باشه باشه کککک
راستی ببین قالب سر جاشه؟
برا من نمیاد :(

سلام یه رفرش کن هر از گاهی اینطور میشه اگه مشکلی داشت بهم بگو :)

♛لینـ בا♛
برا تو هم درست نمیاد ینی؟

رفرش کردم نیومد :((

اینجا همون چتروم لوسس نونا ؟!

همونیه ک کلی استیکر از همه جاش میریزه ؟ ^-^

♛لینـ בا♛
لوس؟؟
:/
لوس نیست فقط دورهم خوشیم گلم
استیکر هم که توی هرچتی طبیعیه :)

نه برا من عالی میاد :)

عیب نداره بعدا یبار دیگه امتخان کن آخه خودم با چنتا گوشی امتحان کردم درست بود :)

♛لینـ בا♛
چنتا گوشی؟؟ XD
ممنونم
حتما برا من اینطوریه :/
ممنووووون :)

نه ببین دور بر چترو پر از شکل های رنگی رنگیه ؟!

چون من توی اون چترو ثبت نام کردم میخام ببینم همونه یا ن ؟

♛لینـ בا♛
نمد :/
اسمت چی بود؟
ادرسش هست برو ببین هست یا نه :)
من الان اونجام

از اشنایی بات خوشحال شدم (=

♛لینـ בا♛
منم منم =)
اومدی روم؟

/=

چقد سریع جواب دادی !!

/=

♛لینـ בا♛
اری دگر =)

20 امتیاز میخاد ! از کجا جور کنم ؟

♛لینـ בا♛
براچی؟

برای اینکه بشه پیام فرستاد !

♛لینـ בا♛
میتونی بفرستی که
عضو شدی خو
یه امتحانی بکن

عه چ چت روم باحالیه 

♛لینـ בا♛
اهم :)
اومدی اصلا؟
کدوم بودی؟

مهمه الان ؟ 😐✋

♛لینـ בا♛
کککک حدس زدماااا =)
چرا نحرفیدی خو؟

حرفی نداشتم /=

و میگف ک برا حرفیدن باس ب سطح امتیاز 20 برسی /=

♛لینـ בا♛
خوب بهم میگفتی امتیاز میدادم دیه =/

😐

♛لینـ בا♛
XDXD

درسته درسته ^^

واییی دارم میمیرممم

♛لینـ בا♛
خدانکنه
مسکن بخور

هیچی ندارم ...

قرصارو تهران پیش دوس دخترش جا گذاشتم ..

وایییییی نمدونم چرا اینجوری شدم ...

من دل درد نداشتم اصنن

♛لینـ בا♛
میشه دیه
یه روتین داره عزیزم
بخر بین راه

پیدا کنم حتما میخرم ^^

به حرفت عمل کردم ^^

♛لینـ בا♛
افرین :)
شنبه ۲۴ خرداد ۹۹ , ۱۳:۴۳ روانشناس روانی

یه چت روم خوب با بچه های خوب

♛لینـ בا♛
اره اره :))
شنبه ۲۴ خرداد ۹۹ , ۱۹:۴۶ Мистер гитлеон

خیلی خوبه :)

ماشالله من دیشب بعد دو هفته رفتم دوستان شرمنده کردن D:

♛لینـ בا♛
عالیه :))
XDXD
بهترین چترومه که دیدم :))

صلام (:

♛لینـ בا♛
سلام :/
وبت کو؟
چرا آنفالو کردی ؟
:(

آنفال نکردم .

اکانت دوممه (=

♛لینـ בا♛
من که تورو نمیبینم تو لیست دنبال کننده ها :/

عا راص میگی /=

بذا ببینم چشه ...

♛لینـ בا♛
بعله =/

اعوم !

الان میبینی ؟

♛لینـ בا♛
بعله دارم میبینم =(
چرا آنفالو کردی هان ؟
=(

آنفالو نکردم )=

یهو همه ی کسایی ک میفالیدم پرید /=

ببخشید )=

♛لینـ בا♛
پذیرفته شد =)
دیه تکرار نشه 0-0

😐

♛لینـ בا♛
=)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ