دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


بدهکاری :)

"Kim Linda"

کپی=بی شخصیت

فهمیدم باو فهمیدم انقد نگوووووو 

شرمنده شدم دربرابر وجدااانم XD

♛لینـ בا♛
XD

رفتی تو فاز خنده اصن نهه ؟؟؟

♛لینـ בا♛
اهم XD

من از آخر خودم جر میدم :/

♛لینـ בا♛
XDXD

نخننننننننننننننننننننننننندددد

به جر خوردن من میخندییییییییییییییی ؟؟؟

بعدش یه دختره پاره داریا به من چه خودت ضرر مئنی :/

بعدتا آخر عرت میشینه  ور دلت :/

♛لینـ בا♛
نترس رو دستم نمیمونی :)

پوففف..چقد قشنگ 

♛لینـ בا♛
ممنون عزیزم

از کوج مدنی ؟؟؟

♛لینـ בا♛
نمد :)

اون بازیه کثیفو دوباره شورو نکننت

♛لینـ בا♛
باشه :)

خوبی ؟؟

♛لینـ בا♛
اهم :)

به خدا یه دفه دیه اینجوری جواب بدی میرم گورمو گم میکنم دیه نمیام😂😂😂

♛لینـ בا♛
*^*

؟

نیام دیه ؟

♛لینـ בا♛
بیا :)

لیندا شی یه سوال ...

♛لینـ בا♛
بپرس عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ