دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


واسه قلبم

Atseh

کپی=بی شخصیت

صحیح

atseh .r
^^

کامنت دادم ^-------^

 

atseh .r
ممنان
لیندا بیا ببین دوستت وفادار بودD;

یس من ب اونی لیندا وفادارم :)

ازین شونصد کامنتی ک دادم ب اینجا اولین باره که شما جواب میدین تبریک ب خودم XD

atseh .r
😂😂اوکی
ولی من میشناسمتون😂 حتی چند بار براتون کامنت گذاشتم خیلیم سمجم😂😂

هوم...بسی نفهمیدم:/

atseh .r
به یکی گفتم که:
با حرفات و حتی با بودنت قلبم اروم میگیره

تففف تو کدامین سمجی؟

به کدوم وبم کامنت دادی؟

نکنه ازینایی ک دویستا اکانت دارن ؟

atseh .r
😂😂خب من از اوناییم که دویست تا اکانت دارم ولی برا تو بدون اکانت کامنت گذاشتم😂
H نامی میشناسی عایا😂😂

خر :/

اچ نام تویی پس؟

چقد دلم میخاد بکشمت...!

عاقا کچلم کردی

ازینا یکیو انتخاب کن

1 نیسان 2 پیکان 3 ال نود

با کدوم از روت رد شم؟؟؟؟؟

atseh .r
یس یس😂😂😂😂
چرا بکشیم؟؟؟ غیر یه کامنت خصوصی کاری نکردما😂😂
ال نود😂😂😂

:/

صحیح !

جان ما دیگه به وب فیکای لیندا شه کامنت نده تورو ناموست ! منو کچل میکنههه ..

atseh .r
باشه میام وب خودت😂😂😂

:/

19 ساعت دیگه حذف میشه جرررر XD

 

atseh .r
کدوم وب؟؟؟؟؟ همونی که  کامنت گذاشته بودمممم شوخی نکننن

جررر عاره !

ن ب جان جعفر من شوخی ندارم :/

تازه پست خدافظیم گذاشتم XD

یه وب دیگه دارم ک قالبش ب ... رفته اونم 1 تیر حذف میشه جررر

چقد تو خوشبختی عزیزم ^------------------^

atseh .r
:///////////
چی میگی تو حالت خوبه؟؟؟
حتما فیکو هم نمینویسی؟؟

عاخ میدونی خیلی خوبم !

نه باو دارم وبارو ب فاک میدم تا فیکو بنویسم ک :/

خر

atseh .r
:/// بوف:(( چرا خو من میخوام بات بحرفممم
اوکی😂😂
یه لحظه فکر کردم کلا قراره بری://

ن باو من رفتنی نیستم ناموسن ..

خلاصه ک عاره دیگ :)

atseh .r
من امیدوارم یه وب دیگه میزنی:(

چرا؟ ^-------------------------------------^

atseh .r
امیدوار بودن عیب داره:(

تففف سرعتتو در پاسخگویی کامنت بگردم !

ماشالا عطی ماشالا !

atseh .r
😂😂دیر بود؟؟
نفهمیدم کی جواب دادم😂😂😂
تو منو میشناسی؟؟؟

ن منظورم این بود ک خیلی زود جواب میدی بزنم به تخته :/

ن باو از کجا بشناسمت ؟ :/

دو سه بار بهم گفتن قالبم به .. رفته بیام جا تو نیومدم :/

atseh .r
😂😂خوبه
اخه عطی عجیب بود😂
😂😂😂😂😂

صحیح ..

atseh .r
منظورم این نبود که نگیا... خیلیم خوشحال میشم بگی

عطییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی^------------------------------------^

atseh .r
یسسسسسسسسسسس😂😂😂

عطیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^-------------------------------------------^

atseh .r
😂😂😂😂دوس دارم اینجوریییییی

عطییییییییییییییییییییییییییی خرههههههه ^------------------------------^

اینجوری چی ...؟ دوس داری؟..

atseh .r
اری من اینجوری دوست😂😂😂😂

صحیح :)

atseh .r
😂😂

برات فیکمو اسپویل کنم ؟ ^-------------------------^

لو بدم داستانو ...؟

atseh .r
نه نه اینجوری ندوست زود زود بنویس اینجوری عشق میکنم😂😂 چقدر پروعم😂

بیشور :/

الان تو از من نزه غول تری یا من از تو...؟

ببخشید بی ادبما ^-----------------------^ (#از خداتم باشه با نادر جذابیت حرف بزنی ناموسن :/)

+ این جمله تو پرانتز حرف دلم بود ناموسن ^-------------------------^

atseh .r
😂😂😂
نمیدونم من شونزدم😂😂
خب وندامون خودشیفتم تشریف داره😂😂

تففف :/

خوشبختم من از تو نره غول ترم ی سال ^----------------------------^

خودشیفته کمه :/

باس بگی خدای جذابیت نادر ...

یا ورلد واید وندا ..

atseh .r
همچنین😂😂
اوکی ولد واید وندا😂😂😂😂

خاب فیکمو ببینی ایشالا

شب خوش عطییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ^------------------------------------^

atseh .r
ایشالا😂😂
شب خوش ولد واید وندااااااااااا😂

قربانت :/

عاقا اشتب تایپی از من بود ورلد واید وندا عم  😎

بای عزیزم ^----------------------------^

 

atseh .r
خدانکنه
من میگم ر داره ها😂😂😂
بای
شنبه ۳۱ خرداد ۹۹ , ۰۰:۱۵ Мистер гитлеон

شمام زدی فاز عشق و عاشقی؟ XDXD

atseh .r
اری😂😂

خخخ جدی نگفتم ناموسن XD

بای دیگه ^---------------^

# من هر وخ میگم بای ینی دوتا کامنت دیگه در انتظارته ^-----------------^ (#دیکشنری جذاب و نادر ورلد واید وندا :/ ) ... ( #از خداتم هس در انتظار کامنتام باشی ناموسن :/ )

atseh .r
اوکی😂😂😂
بای
بزار عادت میکنم😂😂😂😂

ب جذابیت من عادت کنی؟

خب بای عزیزم اینم کامنت دومی شب خوش :)...

atseh .r
اری😂😂😂😂
شبت بخیر

عطییی خرههه

دلم برات تنگ شدهعععع

atseh .r
😂😂جانممم
منم دلم برات تنگ شدههه

عررررررر

atseh .r
من بلد نیسم عز بزنم عه:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ