دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


تو میتونی

اونی که زمین میخوره و بلند میشه

خیـلی قوی تـر از اونـیه که...

هیچوقت زمین نخورده

...

پس خودتو نباز

محکم ادامـــــه بده

درود ^--------^

چی شده عطی؟

atseh .r
درود مقابل
هیچی چی شده باشه؟

درود

راستی چرا وب خودتونو اینجوری کردید

atseh .r
درود مقابل
مگه دیدین؟؟

اره همین چند دیقفه پیش دیدم ک این شکلی شده

لینکشو میشه بدید؟

atseh .r
اوه نمیدونستم وبو ببندم معروف میشم
لینک وبو؟؟

بیشور :/

تازه سرم خلوت شده بود میخاستم پستاتو بخونم :(

atseh .r
پستا خوندنی نبود ولی میتونی دعا کنی دعام قبول بشه اونموقع میتونی بخونی(چه جملم خفن شد...)

خخخخخ ن بخاطر بستن وب ک معروف نشدید من رفتم فالو کنم دیدم بستس

بعله

atseh .r
وب منو😂
اون پایین هست بزنین رو Atseh میره توش ولی واسه محکم کاری

نگرفتم چی شد ناموسن :/

باشه :)

موفق باشی ...

atseh .r
گرفتی به منم بگو
ممنون تو هم همینطور

^--------^

چاکر عطی ^-------------^

نادر ب فداش ^----------------------^

atseh .r
^-^
خدانکنه

منم جدی نگفتم XD

بای ^------------^

atseh .r
😂😂اوکی
بای

😂  ببین ادما به دو تا دلیل وبشونو میبندن 😂 یا شوهر میکنن میرن پی کارشون یا خسته میشن :/ تو کدومی ایا از ما خسته شد؟! اگه نه کی بیام شیرین عقدتو بخونم !؟​ 😂

atseh .r
😂😂😂بخدا تو چی
خسته شدم😂 نخیر از خودم و دنیا خسته شدم😂😂
:/تو خواب ببینی

😂 😂  اِ​ اِ  اِ​ 😂  میترسی بیام شوهرتو واسه خودم تور کنم !؟​ 😂 😂 😂 😂 😂  خاک تو اون مخت  زنگ زدت 😂 

 

😂  خب خواهر من دلتو بزار به فروش با پولش یکم گاز زندگی خستگی بزن به رگات :/ مثل من 😂  دنیا هم خره کی باشه !؟ 😂  اگه خرم باشه عمرش دو روزه فکرتو درگیرش نکن 😂 

atseh .r
خر://///😂😂😂😂

نمیشه😂😂


😂  عررررررررررررر 😂  از تو یاد گرفتم آآ​ 😂 

 

بشه یا نشه فقط دور نشو به اندازه ای باش که وقتی صدات زدم بگی جونم عزیز دلم 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 ع رررررررررررر 😂 😂 😂 😂 😂

atseh .r
بوف😂😂😂

:/// چی زدی😂😂😂😂

😂 😂  میشه بپرسی چی نزدم 😂 😂 😂  !؟

atseh .r
چی نزدی😂😂

😂  نمیدونم 😂  عرررررررر 😂

atseh .r
:/دیوونه😂

#خودتی 😂 

#عررررررررر 😂 

atseh .r
اصن من خفه😬😂

😂 اصن تو لال 😂 

atseh .r
زبونتو گاز بگیر بیشور😂😂😂 من حرف نزنم کی چرت بگه؟؟😂

😂  خب تو حرف نمیزنی که داری مینویسی 😂 تایپ میکنی 😂 بعدم 😂  لال شی حداقل زنده میمونی اما خفه شی میمیری بد بخت خنگ خدا 😂

atseh .r
چرت نگو بمیرم راحت ترم تا اینکه نتونم حرف بزنم😂😂😂
فک کن زنده باشی نتونی حرف بزنی:( خدایا توبه

😂 دنیا همینجوریشم ارزش زندگی کردن نداره چ برسه زمانی که نتونی حرف بزنی 😂 😂 ولی ب هر حال من چرت نگفتم 😂 تو بودی که گفتی 😂 

atseh .r
اوکی من چرت گفتم😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ