دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


خدا و زندگی..

خدا به انسان میگوید :

من خانه هستم...

در بزن.. باهم چایی میخوریم و گپ میزنیم...

تو سبک میشوی و ... من نظرم را درمورد تو عوض میکنم..

و کاری میکنم تا دلت گرم شود..

لازم نیست سر سجاده نماز باشی..

میتوانی همانطور که درحال چای خوردن هستی با من حرف بزنی..

یا همانطور که درحال گوش دادن به موسیقی هستی..

من هم از موزیک خوشم می آید..

خودم به انسان ها آموزش داده ام بنوازند..

به بعضی از آنها الهام کردم چگونه سازهای متفاوت بسازند..

و نغمه های شورانگیز از آن بیرون بکشند..

با رقص هم مخالف نیستم..

ببین پروانه ها چگونه میرقصند..

گل درحال رقص است..

ابر ها درحال رقص اند..

به کودکان نگاه کن..

پاک و معصوم اند و مدام درحال رقص اند..

 

گاهی خدا میگوید :

مزاحم نیستی..

در بزن.. باهم یک چای بنوشیم و گپ بزنیم..

جلوی من حرکت نکن..

من پیروی نمیکنم..

پشت سر من حرکت نکن..

من رهبری نمیکنم..

تنها کنارم قدم بزن و دوستم باش..

 

" چقدر زیباست..

انسان با این تفکر زندگی کند..

که همیشه و در هر حالت..

میتواند با خدای خودش حرف بزند.. "

heart

چه قشنگه لینداشی:)

♛لینـ בا♛
ممنون
چ عجب انلاینی :/

خخخخ خوبی؟؟

♛لینـ בا♛
عالی XD

خوبه^-^

♛لینـ בا♛
ممنون :)

تفکر قشنگیه ...

ولی حیف که بقیه چیزایه دیه ای رو به ما ها قبولوندن :/

تفکراتی زاده فکر و ذهن ادماییه که معلوم نی که وجود داشتن یا نه ...

یه ادم خیالی

♛لینـ בا♛
دقیقا موافقم :)

بایدم باشی😂🌸

آه خدااااا

ناهار چی خوردی ؟؟

♛لینـ בا♛
ماکارونی 0-0

😄

♛لینـ בا♛
:)

خوش به حالت :/

♛لینـ בا♛
چرا چیشده؟

ما کتلت داشتیم :/

♛لینـ בا♛
خوشبحالت
من کتلت دوست :/

هعییی ...

بیا جاها عوض :)

کلااا عوضااااا

تو بیا خونه ما

من میام خونه شما😍

♛لینـ בا♛
نمیتونی تحمل کنی همونجا بمون
اینجا بدتره

اونجا بهتره :)

♛لینـ בا♛
هه :/
چیزی نمیدونی پس نگو بهتره
جهنمه اینجا..

اینجا ما با شیطان متعال همنشین بیدیم :)

♛لینـ בا♛
شما همنشینی
اینا بهش درس یاد میدن 0-0

حرفی برا گفتن ندارم :/

همونجا بمون بپوس ...

منو باش پیشنهاد خوب به تو میدم 😂😂

♛لینـ בا♛
من نمیخام بیای اینجا 0-0

منم نمیخوام بیای اینور ..

این ور جهنمه :/

*جان فدایی *😂😁

ولی من حاضرم جامو بات عوض کنم حتی اگه بدتر از من باشه وضعت ...

♛لینـ בا♛
بیخیال باو :/

باش :)

♛لینـ בا♛
:))

صب بخیر :)

♛لینـ בا♛
صبح بخیر عزیزم :)
بهتری؟؟
♛لینـ בا♛
اری فرزندم :)
تازه بیدارشدم 0-0

تو خیلی زحمت میکشی ..

اینو میدونستییی ؟؟؟ -_-

♛لینـ בا♛
یس خیلی
اصلا کمرم داره خم میشه XD

:/

♛لینـ בا♛
منم 0-0
فقط میگم بذارین بخوابم :/

چی منم ؟؟

♛لینـ בا♛
نمد یادم نمیاد چی گفتم 0-0
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ