دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چالش من XD

شیرمو حلالتون نمیکنم شرکت نکنین XD

گزینه ی هیچ کدام نداره*-*

♛لینـ בا♛
نه نداره باید یکیو انتخاب کنی 0-0
سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ , ۱۳:۲۶ زندگیم هلیام (لعنت به ...)

همشو بده XD

♛لینـ בا♛
XDXD
یکیشو بگو صدرا XD

3

♛لینـ בا♛
من؟ 0-0

یعص*-*

خب بقیش یه جوریه*-*

♛لینـ בا♛
اوکی 0-0
سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ , ۱۳:۳۸ زندگیم هلیام (لعنت به ...)

9

♛لینـ בا♛
پی وی XDXD

16 !!

♛لینـ בا♛
چرااا؟؟
گناه دالم XD

خخخ P=

♛لینـ בا♛
XD
:)

6 7 8 15 16

دلم برات خیلی تنگولیده بود لیندایی^_^

♛لینـ בا♛
عجب 0-0
گناه دارم چرا 16 اخه -_-

۳

۱۶

♛لینـ בا♛
تسلیم 0-0

قاتلم پیدا شد 0-0

دوس داری با چی بکشمت هانی ؟😂

♛لینـ בا♛
جوون هانی 0-0
با عشقت XDXD

عشق ندرم🙄

میخوای یکی از فنای جیگسار رو روت امتحان کنم ؟😂

♛لینـ בا♛
هن؟ 0-0
نه ممنون مرسی صرف شد 0-0
XD

خیلی حال میده هااا

اول تویه بشکه گندما میندازمت :)

بعد از بالا رو سرت بیل و داس و اره و چاقو اینا میندازم

اگر نمردی اون فن اره برقی شو اجرا میکنم :)

به این صورت که تو گردنت زنجیر میندازم همچی میری جلو از وسط دو شقط میکنم که لذت دنیا رو ببری😂😂😂😂🙄

نظرت ؟؟؟

♛لینـ בا♛
0-0
من از الان مردم XD
فاتحه XD

😂  ی گذینه کمه 😂  نه دو تا کمه 😂 1 :​از اندامت خوشم میاد 😂 2:  میخوام همسرم شی 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 

♛لینـ בا♛
0-0
0-0
0-0
XDXDXD

هیچکدومو انتخاب نکردی جز اینا؟؟ XD

۳

۱۶

کرمم گرفته😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
پس کرم زدایی کن XDXD

چرااااااا

قبول نی هانیییی

من میخواستم بکشمتتت

*اصن ببین من دلم میاد ؟؟*

♛لینـ בا♛
XDXD
دستاتو به خون من اغشته نکن XD
سه شنبه ۱۰ تیر ۹۹ , ۱۷:۱۶ روانشناس روانی

:) خاله 2 6 7 8

خاله یدونه باشی

♛لینـ בا♛
اخیییییش
نظر عشق خاله چسبید
یدونه ای عزیزخاله :)

شالام لیندایى😍

6

7

8

15

16

♛لینـ בا♛
سلام گشاد
چه عجب یادت افتادم :(((

چرا همه اتون 16 ؟؟؟؟؟؟؟؟
0-0

میخوام اعشته کنم ببینم چی میشه😂😂

♛لینـ בا♛
باشه XD

بااااااااباااااااااییییییییییییی

♛لینـ בا♛
بلههههههههه؟

من کااااااااااااااادووووووووووووو میخخخخخوااااااااااااامممممممم

♛لینـ בا♛
باور میکنی هرچی تاریخه یادم رفته :(((

بگو چه جوری دوس داری بکشمت همونجوری بکشمت 😍

♛لینـ בا♛
ارام و اهسته XD

4

13

2

♛لینـ בا♛
چراااااااا سر به تنم نباشه ؟؟؟؟؟

8_5_2

این نظر اون بود :)

دلم تنگ شده بود براش گفتم یادی از قدیما کنم ...

♛لینـ בا♛
اهم اهم
از وقتی اومدی بیان اونی اتو فراموش کردی :/

۱۵

 

♛لینـ בا♛
ممنون عزیزممممم :)

حال نمیده اون گونه :/

♛لینـ בا♛
XD

😂

♛لینـ בا♛
XD

ببخشید این چند وخ نبودم:((((((

 

*-*

چون به بیماریه دگر ازارى مبتلاییم😂😂😂

♛لینـ בا♛
دووونهههه *^*


ممنونم واقعا XD

*.*

 

 

ککککککککک>~<

♛لینـ בا♛
0-0


XDXD
^*^

:(((

♛لینـ בا♛
بیا وب مهربونی ببینم
باید حرف بزنیم 0-0

اونی هم منو فراموش کرده :(

♛لینـ בا♛
من یا تو ؟
:////

اونی کامنت دادم اونجا :)

♛لینـ בا♛
اوکی عزیزم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ