دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


کدومش میبره؟

"Kim Linda"

کپی=بی شخصیت

خوبی (= ؟

♛لینـ בا♛
خوبم =)
چخبر؟

سلامتی (=

منُ یادت هس اصن ((: ؟

♛لینـ בا♛
اره چرا نباشه =)
خداروشکر :)

D;

♛لینـ בا♛
;)

هاه؟چی شد؟

♛لینـ בا♛
نمیبینی؟ 0-0
کدوم گوری بودی هان؟ قل بیشور من 0-0

میوووووووووووو*-*یوزر پسوردمو گم کردممممم

♛لینـ בا♛
مغز نداری که پوکه پووووووووک
بنویس یجایی خو خنگول 0-0
گربه ای مگه 0-0
این وبت چیه؟

وب جدیده*-*

عارهههه اسممو گذاشتم میومیو

...راس میگی باید بنویسم

♛لینـ בا♛
فعالیتش چیه؟ 0-0
میومیوXD
من یه آ4 دارم پراز رمز های اکنتمه هرکی پیدا کنه خوش بحالشه XD

هرکی پیدا کنه به فاک میری:""""

راجب انیمه ی خادم سیاه

فعلا اینه...انیمه های دیگه رم بعدا اضافه میکنم فعلا تو مود اینم

♛لینـ בا♛
اره دقیقا XDXD
مودت تو حلقم ادامه بده
منکه انیمه وقت ندارم ببینم :///

بعله بعله کنکور

دلت بسوووووووووزههههههههه

♛لینـ בا♛
یس یس T~T
داره میسوزه ولی یکی خوبش میکنه :)))

ایشششششش

اصنشم منم سباس جااااااااااااااااانم دلمو خوب میکنه

زبون درازی کردن*

♛لینـ בا♛
XDXD
باشه باشه خوب کنه به من چه 0-0

زبون درازی کردن بیشتر

کردن پشتم بهت

با شورت باب اسفنجی تکون دادن کیونم

♛لینـ בا♛
XDXDXD
خلی
خل شدی
از دست رفتی تامام

حرصم میدی خوووووو الان پنج ماهه سینگلممممم هی دقم بدهههه

♛لینـ בا♛
5 ماهه؟؟
تو که هربار یچی از کسی میدوستی میگی ://
سینگل باش بهتر :)
طرفت هرجابشه خودش میاد

خو فقط کراش میزنم عرضه ی رل زدن ندارم

رابطه ی یه روز و نیمه رل حساب میشه عایا؟

♛لینـ בا♛
نه حساب نمیشه :/
اون سرگرمیه..

یس خب ازینا زیاد داشتم

یهت

کاش میشد مثلا با سباستین رل بزنم

یا کلود

یا مثلا ویلیام

یا اش

یا....

♛لینـ בا♛
تو انیمه ان اینا یا تو اون گروهه؟

انیمه*_______________*

♛لینـ בا♛
میگم خل شدی قبول کن 0-0

خب....جذابن.....خیلی...جنتلمن...مهربون...بدجنس...شریف...بدذات...دوس داشتنی...زیبا و خوش هیکلم هستن...و کاوایی!

♛لینـ בا♛
://////////////////////////
تعطیل شدی ://

انیمه ها رو ببینی میفهمیییییییییی که همشو با هم هستننننننننن

من شوهر میخواممممممممم فقط سباس چانو میخوامممممممممم

♛لینـ בا♛
0-0
خداشفات بده 0-0
انیمه هم شد شوهر ؟
مگه تو از شوهرداشتن خوشت میاد؟ لزی..

اگه سباستین باشه تغییر گرایشم میدمممممم

...اونا همشون منو یاد ملیکا میندازن

منم ک دیوونه ی ملیکام

نتیجه میگیریم ملیکا-گرا ام^-^

♛لینـ בا♛
کی میخای ادم شی؟
هنو ولش نکردی؟؟
بیخیالش شو باو..
رفته رفته روانی و خرابت میکنه :/

شنبه سالگرد دوممونه...کم کم وقتشه ولش کنم...منتها....اون فرق داره...یه جورایی تو زندگیای قبلیم باهاش خاطره دارم...تو همشونم عاشقش بودم...و توی بیشترشون اون عاشق من نبود فقط اربابم بود...

♛لینـ בا♛
اشتابهت همینجاس که هنوزم باهاشی وقتی میدیدی فقط اربابته 0-0
شنبه کامل جدا شو ازش :|

اون اربابم نبود اربابی بود که با تمام وجود بهش وفادار بودم و عاشقش بودم

اون مرد بی گوشت و استخون...اون لرد...اون جادوگر...همشون اربابم بودن کسی که تو زندگی الانمم پیداش کردم

بهم بگو...تو بودی میگذشتی ازش؟

آیا شانس اینو خواهی داشت که همچین شخصی رو دوباره ملاقات کنی؟

♛لینـ בا♛
من هیچوقت ارباب قبول نمیکنم برا خودم
حتی اگه جونشو برام بده :/
من همیشه ارباب بودم و هستم..

منم همینطورم...فقط با اونه که همه چی فرق میکنه...

♛لینـ בا♛
نیستی بودی اربابش بودی نه عاشق و برده اش :/

حسی که بین ما دوتاست یک طرفست...هرچقدرم ادعا کنه که اینطور نیست وقتی تصمیم میگیره بره هیچی جلوشو نمیگیره

من نمیتونم اذیتش کنم و انتظار داشته باشم بمونه

حتی اگه بمونه هم...در برابرم خیلی شکنندست

با اینکه همیشه میگه مهم نیست وقتی میبینه توجهم به کسی جلب شده میشکنه

واقعا نمیدونم چطور باید برعکسش کنم

چیزایی رو هم که انجام دادم تا حسادت کنه براش عادی شدن اون واقعا قویه

قوی ترین کسی که میشناسم

♛لینـ בا♛
که اینطور
نمد واقعا..با این طرز فکرت همیشه تو این حال میمونی
اگه واقعا اینطوره پس بهت یذره اهمیت میده
ولی غرورش اجازه نمیده
تو برو اگه حسش بهت قوی تر از غرورش باشه میاد
نباشه قضیه اتون تموم میشه
ولی اگه اومد کم نیار تو
تو ارباب باید باشی نه اون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ