دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


مای بیبی تقلب 0-0 .. آزادی !!

اومدم یه چیزی از کنکور دیروز..کنکور تجربی بگم !! blush

البته از کنکور پسر ها indecision

گویا یک عدد داوطلب کُرد با یک عدد داوطلب از میانه تقلب کردن surprise

حالا گوش کنید چجوری .. این دیگه نوبرشه .. نوع جدید و شاخ درآر از عرصه تقلب !!!! cool

این دو عدد داوطلب یک عدد گوشی ارو گذاشتن تو مای بیبی !! frown

بعدش به خودشون بستنش !! indecision

بعدش با سیم و تشکیلات خیلی نازک به خودشون وصلش نمودن !! surprise

که طرف شخص ثالث از بیرون بهشون جواب میگفته !!!! angry

حالا نکته جالب اینجاس !! yes

وقتی مچشو گرفتن .. جو گرفتتشون و سیم کارت و قورت دادن !! indecision

الانم تو بازداشتگاهن و منتظر !! angel

یا برینه یا بالا بیاره !! laugh

آخه اسکول بجای این اداها یه هفته میخوندی میتونستی پشکل شناسی هم قبول شی !! yes

حالا این به کنار .. جایی که حرصم میده و نمیتونم قضیه ارو هضمش کنم اینجاس که .. broken heart

کودن !! آخه مگه از ساواک گرفتنت که سیانور خوردی ؟؟!! indecision

یا مدرکو خواستی نابود کنی چون إف بی آی گرفتت؟؟!!! frown

یکی برام حلش کنه لطفا !! enlightened

(حالا قضیه های بامزه هم دارم که براتون تعریف میکنم از کنکور امسالم)cheeky

.

.

.

و امــــــــــــــا ..

ینی خدا نصیب هیــــــــــــــــــــچ کسی نکنه !

این بلای آسمونی انسان رو زمین گیر میکنه !

کمرشو خم میکنه .. چشاشو ضعیف میکنه .. انگشتاشو میشکونه ..

مغزشو میپوکونه .. ما تحتشو صــــــــــاف میکنه ..!

ولی یقه امونو ولی نمیکنـــــــــــــــــــه کثافت !!

مدیونی اگه نفهمی دارم کنکور رو فحش میدمـــــــــــــــــــــ !!

آدم اینقدر نفهم !!

خدایا ممنــــــــــــون آزادیــــــــــــــــــــــــــــ !!

حالا معلوم نیست اصلا مجاز میشم یا نه !

ولی این یه ماه یا نتایج رو آزادمـــــــــــــــــــــــ آزاااااااااااااد !!

میفهمیـــــــــــ آزااااااااااااااااد !!!!!!

روزتون خوش دماغتون چاق !!

من برم بخوابم کمبود خواب دارم شدیــــــــــــــــــد !!!!!!!

شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۲:۱۴ لاو بى تى اس 😐😬

😂😂😂😂😂عرررررررررررر

هللللللووووووو لیننننننداااا

شوطورى؟ 

 

♛لینـ בا♛
هلووووووو زهرا شیییی ت شوطوری خوبی؟
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۲:۲۲ لاو بى تى اس 😐😬

یس یس خوبممم^~^

چه خبرا؟ 

♛لینـ בا♛
خداروشکر ^^
دارم عر میزنممممممممممممممممممممممممم
داناناناناناناناااااااااااااااااااا
همین0-0
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۲:۲۵ لاو بى تى اس 😐😬

😂😂😂

عرررررررررررررررررررررررر

تو دیگه عازاددددى:/💃💃💃💃💃💃

♛لینـ בا♛
ععرررررررررر
یسسسسسسسسسسسسس
آیم فرییییییییییی 💃💃💃💃💃💃
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۲:۲۹ لاو بى تى اس 😐😬

و من اسیر گشتم.. 😔😬😬😬😬😬😬😬

♛لینـ בا♛
توچرا؟
برا تو امساله آره؟
منم بازم احتمالا بمونم پشت 0-0
تا 1400 با روحانی 0-0
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۲:۳۴ لاو بى تى اس 😐😬

عاره

😂😂عررررر

خدا نکنه

واااى نه خدا نکنه:/

خسته میشى خیلللى:/

 

♛لینـ בا♛
خستگی پیش کش باو -_-
روانی شدم الانشم..بمونم باید برم دیونه خونه :/
چخبر؟ از کی شرو میکنی؟
تا اخر شهریور کیف کن بعد آسه آسه بخون تا کنکور
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۲:۴۷ لاو بى تى اس 😐😬

دور از جونت:/

 

عررررر من مدرسه الانم برامون کلاساى کنکور گزاشته عانلاین... ولى من اصلن...... همه ى کلاسارو ظبط مى کنم کم پیش میاد سر کلاس گوش کنم:/

عرررررررررررررر:/میدونم تهش میرم دانشگاه آزاد... XD

پس...... هیچى:/

♛لینـ בا♛
منم با ازاد موافقم
پس منم هیچی XD
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۲:۵۵ لاو بى تى اس 😐😬

😂😂

عاینده هامون درخشانه.... XDDDD

مخصوصن مال من ک اصلن چشم کور میکنه

♛لینـ בا♛
خداوند نور اسمانهاوزمین است
ما خدایی میشیم میدونم XD
هنو تو فاز کنکور و تستم XD

بلخره یه نفصه راحت میکشی لینداشی

♛لینـ בا♛
امیدوارمممممممممممممم -_-
مجازبشم برا انتخاب که چه بهتر 0-0

ایشالا میشی

♛لینـ בا♛
ایشالا به حق امام حسین
دیه روانی شدم بخدا -____-
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۳:۰۵ لاو بى تى اس 😐😬

XDDDDDDD

جرررررررررررررر

من همىن سال اول گوزم قبول شم میرم... XDDDD

والا کى حوصله داره اه

♛لینـ בا♛
منم قبول شدم پیام نور نذاشتن :///
خوب کاری میکنی برو راحت کن خودتو باو :|

شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۳:۱۵ لاو بى تى اس 😐😬

:/بمیرم

:/بابا عاخرش هممون میمیریم چ فرقى میکنه بریم چه دانشگاهى.. :/😂

منو اگه بزارن بجا دانشگاه میرم مهد کودک اصلن.. 😂خیلى ام فضاى شاد ترى داره

به منم بیشتر مى خوره.. 😂

♛لینـ בا♛
موافقم باهات XD
روحیه امونم شاد میشه XD

😂😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
والا XD

دور از جون

♛لینـ בا♛
:))
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۱۶:۰۰ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

اووو شت 😂😂😂😂😂😂😂😂🤚🏻

♛لینـ בا♛
یس شت XDXD
يكشنبه ۲ شهریور ۹۹ , ۱۷:۵۸ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

😂😂😂😂قورت داده وای

♛لینـ בا♛
آره 😂😂

:|

♛لینـ בا♛
منم شنیدم همین واکنش داشتم 😐🙄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ