دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


کیا؟/ممنون

نپرسین دلیل سوالمو

همه کسایی که منو میشناسن

بدون استثنا.. هر احدالناسی که منو میشناسه

بهم بگه چقدر اهمیت دارم تو بیان؟

برا خودتون چقدراهمیت دارم؟

و منو با چه دیدی نگاه میکنین؟

برم کدومتون ککش میگزه؟

ممنون میشم با صداقت جوابمو بدین همه اتون

.

.

دم اونایی که اومدن و با کامنتشون حالمو خوب کردن گرم

دیگه ازم گله نکنین چرا سرنمیزنم بهتون

همینایی گه کامنت دادن

فقط همینا جزو نزدیکا و خانواده ی منن

واسلام ^^

 

دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ , ۰۱:۵۰ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

تنها خانوادمی پس خیلی اهمیت دار برام دیه😂🤦‍♀️

♛لینـ בا♛
☺️
دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ , ۰۱:۵۴ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

با موبایل چجوری اومدی ؟😂

♛لینـ בا♛
مال ننه امه 😅
کش رفتم😒
دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ , ۰۱:۵۶ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

خسته نباشی😂🤦‍♀️

♛لینـ בا♛
😎✌️
دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ , ۰۱:۵۹ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

هعیی برو بخواب هانی ..‌.

دیه کنکورم تموم شد بدون استرس زندگی کن🤦‍♀️😂

♛لینـ בا♛
دقیقا دارم بدون استرس آهنگ جنتلمن میگوشم 🤣💃🕺

شما؟😂😂

نمیشناسمت😅😅

شایدم میشناسم🤔

ولی بیشتر حس میکنم نمیشناسمت🤣

♛لینـ בا♛
اینجانب لیندای اعظم میباشم
منم نمیشناسم 🙄
آشنا کن خودتو 🤔
دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ , ۰۲:۰۲ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

🤦‍♀️

♛لینـ בا♛
میدونم امیدت نسبت بهم ازدست رفت 😅🤣🤣

پشمام منو نمیشناسی؟😂😂

بابا من یا سلبریتی ام😂

تو قسمت معرفی هم که چیزی‌نگفتی😐

لیندای اعظم؟

در تموم این ۱۶ سال عمر با عزتم تا الان همچین اسمی نشنیدم😐

شایدم شنیدم🤔🤦🏻‍♀️

تف به این حافظه ی گوزنی🤦🏻‍♀️

♛لینـ בا♛
نوچ نمشناسم🙄
گفتم که
همون ملکه مهربونی ام.. 
نشنیده باشی پس عمرت بی عزت بوده😔
دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ , ۰۲:۰۸ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

دقیقااااا😂🤦‍♀️

من برم بابایی باشه ؟

♛لینـ בا♛
برو باشه عزیزم
شبت خوش 😂
❤️
دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ , ۰۸:۲۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

البته که اهمیت داری

خیلی زیاد :)

♛لینـ בا♛
گوماوو🙂

اونی سلااام

منو یادته؟؟ احتمالا یادته

خب برا من مهمی.تو یکی از اونی های مهربونی هستی که دارم

تو وب فن فیکشنت با یه اسم و آیدی دیگه میومدم درخواست میدادم چون روم نمیشد با اسم خودم بهت بگم😐

اونیییییی حق نداری بری

یعنی حقشو داری ولی نرو

تو برا خیلیا مهمی

خیلیااا

و خیلیا دوستت دارن😘

♛لینـ בا♛
سلام عزیزم
راضیه خودتی؟
بی معرفت کجا بودی؟ 😭
فعلا نمیرم 🙂
اون خیلیا خیلی کمن 🙂

خالمی دیگه خاله :) خیلی خیلی مهمی

 

خودتم میدونی مهمی بیشتر از هرکسی تو اینجا 

جاییم نمیری قول دادی همیشه باشی تازه کمک منم بکنی من کلی خالمو لازم دارم

حرف رفتن بزنی زنگ میزنم خونتون فوت میکنما

 

♛لینـ בا♛
😂😂
فوت چرا آخه؟

آره داری

♛لینـ בا♛
🙂☺️
دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ , ۱۹:۱۴ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

خب تو اونی لیندامی

معلومه ک اهمیت داری

و یپ .. میگزه ..

♛لینـ בا♛
ممنون عزیزم ^^

کامنت منو تایید نکردی نونا :[

♛لینـ בا♛
الان کامنت دادی عزیزم ^^
تا الان هیچی برام نیومده :)

بهت زیر پسته اولت {همونی ک نصف شب گذاشتی} گفتم ولی پاکیدیش

♛لینـ בا♛
نمد..شاید یادم رفته
بهرحال ممنون عزیزنونا ^^

خواهش میکنم😎🙌🏼🤣🤣

♛لینـ בا♛
چاکرتم 😎

 تو بیان اهمیتی نداری برام ادمین عزیز ... تو زندگیم اهمیت داری حکم خانواده - رفیق بی معرفت ... رفیقی که دونگسنگش براش اندازه مگسم اهمیت نداره .. ازش خبر نمیگرفت و در نهایت نمیدونست چقدر براش کنکورش دعا کرد .. از همون اول اشناییش .. از همون 7/8 ماه پیش ... از همون زمانا اره .

با چه دیدی نگات میکنم ... ؟ اوکی ! کسی که اصصصلا براش مهم نیستم اره همین درست ترین چیزه

بری ککم نمیگزه به هیچ وجه ! فقد ممکنه خودکشی کنم ... و برای بار هزارم بهم ثابت شه هیچ پشگلی نیستم برات

 

 

سلام ادمین 

 

♛لینـ בا♛
دیونهههههههههه
ونداااااااا😭😭😭
من بیمعرفتمممممممم
خودت نگفتی وبمو میپاکم میرم فقط تو وب فیکشن پلاس میشم
وبتو پاکیدی منم ازکجا پیدات کنم هااااان
نمیدونی چقدر دلتنگت شدم که نیستی
همه وب هارو میگشتم کامنت داشته باشی ازطریق پیدات کنم
هیچ جا نبودی 
دستت درد نکنه واقعا
عب نداره.. با اینم می‌سازم.. ممنون

فوت کنم گوشت سوت بکشه خب

چیکار کنم خب بلد نیستم حرف بزنم

اووم اصن نظرت چیه با داییام صحبت کنم هماهنگ کنم اذیتت کنیم ؟ اونا هم که پایه یه پا گودزیلان

♛لینـ בا♛
هعی خدااااا امیر مارو
داره نقشه میکشه خاله اشو اذیت کنه 😭
ای خدااااا 

زیاد مهمى

تورو مثه یه دوست خوب میبینم براى خودم

اگه برى ناراحت میشم:/و تموم تلاشمو میکنم ک نرى

:")

♛لینـ בا♛
ممنون ☺️
دوشنبه ۳ شهریور ۹۹ , ۲۳:۱۳ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

من مشکل ندارم ک سر نمیزنی چون حتما درگیری یا مشکل داری

الان من خانوادتم ؟😂😂😂

♛لینـ בا♛
یس یس 😍

تو خیلی مهمی 

♛لینـ בا♛
تو که حرفشم نزن
اصلا خبر نمیگیری مردم یا زنده 😐
بی ادپ بی معرفت😕

😭😭😭

♛لینـ בا♛
برو بیمعرفتتتت
من همیشه تو وبتم این دوسه روز نبودم
ولی تو کلا نیستی 
همینکه این پست رو گذاشتم یادم افتادی 😭😭😐🙄

.

♛لینـ בا♛
❤️

دلم نمیاد که اذیتت کنم ولی خب وقتی اذیتت میکنن یادت میره بقیه مسائل بهتره :)

بدجنسم نیستم اصنشم

♛لینـ בا♛
بعله یادم میره
خودمم یادم میره🙃
میدونم نیستی عزیزخاله 

مطمئنن برام مهمی لینداشی

♛لینـ בا♛
ممنون 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ