دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


دیدی؟ شدی تاحالا؟

فکر نمیکردم این ویدئو رو اصلا لازم باشه استفاده کنم.. 

ولی انگار خدا میدونست که به دلم انداخت ذخیره اش کنم.. 

کلیک

من الان اونطوریم..

يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۴:۰۰ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

منم ..

خیلی سخته ..

متاستفم اونی 

♛لینـ בا♛
زجرآوره..اتیشم میزنه.. نفسمو بند میاره.. 
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۴:۱۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

بعضی چیزا هستن ک بدست اوردنی نیستن

♛لینـ בا♛
دستم بود آخه.. رفت.. پر کشید.. حالا فقط روح و خاطراتشو دارم.. 

اونی اوکی ای؟

 

♛لینـ בا♛
بنظرت وقتی زندگی آدم بمیره اوکی میشه حالش؟ 

لیندایی؟چی شدههه؟؟

♛لینـ בا♛
دنیام رفت.. زندگیم دیشب فوت کرد.. رفت تنهام گذاشت.. 

اونی ...

ببخش متاسفم متاسفم متاسفم متاسفم ...

گریه کن عیب نداره ... منم پیشتم منم سعی میکنم گریه کنم ...

فقد میتونم متاسف باشم ...

متاسفم....

♛لینـ בا♛
تو چرا گریه کنی.. نکن..
من خودم وصیت کرده بود حق ندارم گریه کنم.. ولی.. 
باید آتیش قلبمو خاموش کنم.. 

واقن متاسفم لاو...بمیرم واسه دل تنگت...

ولی دنیا اینجوری نمیمونه...زندگی جریان داره...باید بتونی...بمونی..تسلیم نشی...نمی گم ناراحت نباش...چرا ...اتفاقن ناراحت باش...گریه کن..غصه بخور..خودتو دعوا کن...اما از ی جایی ب بعد تمومش کن..فراموش نکن...اما اون پشت مشتا قایمش کن کمتر یادت بیاد....بوس رو چشای اشکیت

:)

♛لینـ בا♛
چیزی نیست که بتونم کمترش کنم یا قایمش کنم..
عشقمون فراتراز عشق لیلی و مجنون بود.. 
روحمون بهم وصل بود.. 

نه دیگه تموم شد اشکم در اومد ... ببخش نمیتونم هیچ گوهی بخورم ...

اونی قربونت بشم لطفا فقط اروم باش خب ؟ خواهش میکنم

♛لینـ בا♛
نمیتونم آروم باشم.. تاالان دوبار رگمو زدم..
ولی چون قسمم داده بستمش.. 
ازش متنفرم که قسمم داد.. 

چیییییی؟؟؟

بامن شوخی نکنننننن

دوست ندارم سوال پیچت کنم لاو.واقعا متاسفم.گریه کن یکم خالی بشی.اون جاش خوبه مطمئن باش.

پووووف...اخه چرا؟کاری از دسته من برمیاد؟

♛لینـ בا♛
حقیقته..
کار؟ میتونی برش گردونی؟ 

لعنتی چرا اون کارو کردی باز ؟ مگه برات ارزش نداره ؟ مگه ب اون قول نداده بودی هان ؟ نزن زیر قولت لیندا !دیگه نزن خب ؟ خواهش میکنم ...

باشه باشه اروم نباش ! هر کاری ارومت میکنه رو بکن خب ؟ فقط این کارو بذار کنار خواهش میکنم تو بهش قول دادی مگه نه ؟

اونی مهمه ولی بیا برامون مهم نباشه خب ؟ میدونم چقد تلخه عزیزترینت بره و دیگه نتونی حرف بزنی باهاش . ولی همیشه تو قلبت میمونه مگه نه ؟ همیشه میتونی تو دلت باهاش حرف بزنی مگه نه ؟

 

 

♛لینـ בا♛
عزیزترین کمه برا توصیفش.. جونم بود.. نفسم بند بود بهش..
آره میمونه.. قول دادم بهش تا آخر عمرم برا اون میمونم.. 

نه...

تنهاکاری ک از دستم برمیاد همدرد بودن باهاته.واقعا متاسفم لیندا😢💔

من درکت میکنم لیندا...قوی بمون خواهشا.اینجوری اونم خوشحالتره

♛لینـ בا♛
نمیتونم.. به ولله اتیشیم.. 

تو کیم لیندای بزرگی نه ؟ 

میدونم اونیم خیلی قویه 

:`)

فدات بشم که من عزیزه دونسنگ 

 

♛لینـ בا♛
آره.. هستم.. ولی یه فرقی دارم..
عاشق شدم.. 

هی لیندا

تو کیم لیندای بزرگی ، همونی که شد تنها خانوادم

تو کیم لیندای بزرگ عاشقی

تو قوی ترین دختره بیانی در عین حال پاک ترین و احساساتی ترین

ما هر چقدم که متاسف باشیم همدردی کنیم بازم هیچ گوهی نیستیم ! نمیتونیم دل اتیش زدتو اروم کنیم پس بخاطر اونم که شده امید داشته باش ..

به خودکشیش فک نکن حتی یک لحظه ؛ فک کن زندس حتی با خیالش اروم بگیر و لبخند بزن خب ؟ حتی اگه فیک باشه ولی لبخند بزن

خاطره هاتو ب یاد بیارو بازم لبخند بزن حتی اگه با گریه باشه ... اونی میتونی ؟ میتونی قوی باشی؟ میتونی اینجوری باشی؟

 

♛لینـ בا♛
فعلا فقط یادم میاد نیست کنارم..
داشتم براش کادوی تولدشو آماده میکردم.. 
خودشم خوشش اومد.. گفت حتما میخوامش.. 

باشه ولی حتی با فکر کردن ب این قضیه هم لبخند بزن

متاسفم ولی مجبوری لبخند بزنی لینداشی بخاطر شاد بودنِش ...

♛لینـ בا♛
چرا مجبورم؟! چون اون ازم خواسته؟!
بخندم هم بلخره بغضم میترکه.. اونوقت دیگه مرده متحرک میشم.. 
با الانم فرقی نخواهم داشت.. 

با حال الانت فرق نمیکنه ولی لبخند بزن لعنتی

اگه فرقی نمیکنه پس مهم هم نیس که لبخند بزنی یا بغض کنی ب هر حال ب قول خودت مرده متحرکی پس اگه فرقی نمیکنه لبخند بزن

 

♛لینـ בا♛
☺️
(😭) 

اونی قرار نیست همه روزا خاص باشن متفاوت باشن !

هیچ بیناموس مادر سگی نگفته همیشه باید شاد باشیم !

زندگی بیشرفه خودت میدونی اونی

میشه منطقی فک کنی ؟ میشه برای یه لحظه بشی "من" !؟ میشه یه لحظه مثل من فکر کنی ؟

 متاسفم ...

♛لینـ בا♛
نمیتونم.. من منم.. جای هیشکی نیستم.. 
باشه اونی

 

♛لینـ בا♛
ولم کنین بذارین برم بمیرممممممممم
یادم نیارینشششششش
نگین بهم ازششششش

چشم چشم

♛لینـ בا♛
راحتم بذارییییییین
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۶:۱۶ فاطـــღـــمـه ツ

متاسفم 😥💔

♛لینـ בا♛
😢😭
دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹ , ۰۸:۱۳ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

خواستن...

همیشه خواسته ها به واقعیت تبدیل نمیشن...واین خیلی دردناکه...

♛لینـ בا♛
خیلی....... زجرکش میشه آدم.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ