دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


رفت..

کلیک

broken heart

خدافظ..

:(...

♛لینـ בا♛
:) ...
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۲۱:۴۰ 𝙠𝙞𝙢 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

مراقبه خودت باش ..

♛لینـ בا♛
دعاکن برم پیشش..

کی رفت کجا رفت؟

♛لینـ בا♛
زندگیم رفت.. 

:(

دوست داشتم کاری از دستم بربیاد..

میانه :(

میدونی..بعضی اوقات حرف زدن با یه غربیه بهتر از حرف زدن با یه اشناست..

میدونم منو نمیشناسی.. ولی.. باور کن دلم میخواد یکم از فشار قلبتو کم کنم.. :(

شاید بخاطر اینه ک میتونم درک کنم؟.. از کجا معلوم؟.. :(

لطفا اگ گوش  دادن ب حرفاتم بتونه ارومت کنه من حاظرم کمکت کنم.. :(

هوم..میدونم.. زخمی ک باز بشه..بستنش خیلی سخته..

♛لینـ בا♛
ممنون..
آره موافقم باهات.. گاهی یه غریبه.. 
همین زندگیمو غریبه بود.. حالا شده کل وجودم.. 
زخم؟.. کل تنم یخه.. قلبم آتیش گرفته.. چشام خونه..
نمیشه ترمیمش داد.. یه مرده متحرک.. 
دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹ , ۰۸:۱۱ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

حواست ب خودت باشه و خوب زندگی کن:))

♛لینـ בا♛
عمرا بتونم بدون زندگیم.. زندگی کنم.. 
دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹ , ۱۳:۳۸ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

میفهممت...از یه جایی به بعد زندگی برات میشه فقط نفس کشیدن....

میشی مرده متحرک....

♛لینـ בا♛
من الان دوروزه تو اون یه جایی به بعدم.. 
دوشنبه ۱۷ شهریور ۹۹ , ۱۴:۰۴ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

نباش....خودتو ازش بکش بیرون....خودتو از اون یه جایی ب بعد بکش بیرون...

♛لینـ בا♛
جای من نیستی درکم کنی..
نمیشه و نمیتونم.. 
هرطرف رو باچشام نگاه میکنم فقط اونه.. 
نمیشه.. 

چی شده خببببببب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

♛لینـ בا♛
عشقم رفت آسمونا.. 😭
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

....گریه نکن....گریه نکن ***** قلب اونم آتیش میزنی...

♛لینـ בا♛
نترس.. آتیش نمیگیره..
خدافظ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ