دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


گاهی چقدر زود دیر می‌شود..

کاش بیای بگی شوخی کردم

بگی بازم تاابد باهاتم

بگی تنهات نمیذارم

بگی حتما می‌رسیم بهم

بازم بگی نترس من پیشتم

..... 

ولی نیومدی.. 

رفتی.. 21:15..99/06/15..

گفتن جدی جدی رفتی.. 

همه گفتن تاابد ازکنارم رفتی.. 

گفتن دیگه تنهایی.. 

گفتن دیگه حتی برا بردنشم نمیرسی.. 

گفتن بترس.. 

نامه اتو پاک کردی.. 

میدونستم هستی.. جوابمو ندادی.. 

تاآخر عمرم عذاب میکشم.. 

دیر گفتم.. دیر فهمیدم.. 

دیر شناختمت.. 

حتی نذاشتی باهات بیام.. قول گرفتی زنده بمونم.. 

دیدین؟!..

گاهی چقدر زود دیر می‌شود.. 

يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۰۷:۵۱ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

همممم....

ناراحت نباش....هرچند خودممم میفهممت...

و آره...

خیلی زود دیر میشه...

 

♛لینـ בا♛
نمیتونم نباشم..
زنده نیست که بخاطر بودنشم نفس بکشم.. 
همه چیزمو با خودش برد.. 
دنیام بود.. حالا تنهام گذاشت تو این دنیا.. 
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۰۷:۵۹ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

زنده بودن یا نبودن مسئله نیست....

فراموش نکردن مهمه....

همین که فکرش باشه یعنی هنوز توی وجود تو خودش هست...

هممون محکومیم ب زندگی کردن...

درسته ک این ی قانون مسخرست ولی با خاطره دوستامون...با یادشون میتونیم این قانونو تحمل کنیم...بعضیا هم ...خب...تحملشو ندارن...

 

♛لینـ בا♛
من جزو اون بعضیام..
ندارم.. قشنگ حس میکنم دارم دیونه میشم.. 
بهتر.. اینجوری بهتر میتونم باهاش زندگی کنم.. 
گفته بودم بره به جنون کشیده میشم.. 
بازم گفت نترس نمیرم تاابد پیشتم.. 😢
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۰۸:۰۷ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

میدونم....تحمل کردن خیلی سخته...مخصوصا اگه بخوای نبودن کسیو تحمل کنی...

ولی خب...

راس گفته...اون تا ابد پیشته...کنارته...همیشه هست...کافیه ک بهش فک کنی.انوقت حضورشو احساس میکنی.اونوقت...

♛لینـ בا♛
چجوری حس کنم؟
من حتی نتونستم یه دل سیر از نزدیک نگاش کنم.. 
نتونستم دستاشو بگیرم.. نتونستم بغلش کنم.. 
من هنوزم تشنه اشم.. سیر نشدم ازش.. 
یکی بیاد عشقمو بهم برگردونه لطفا.. 😢
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۰۸:۲۱ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

اینجوری نگو منم الان گریم میگیره......

از دست دادن خیلی سخته...ولی خب خاطراتش هست...عکساش.....همیشه توی ذهنت هست..توی قلبت

♛لینـ בا♛
اینا به چه دردم میخوره وقتی حتی یبارم نتونستم راحت جلو همه اسمشو بگم
بگم عشقم بگم عاشقتم.. 
واقعا خیلی زود دیر شد برام.. 
نمیبخشم خودمو.. 
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۰۸:۳۳ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

با خود آزاری.....با خود خوری...داشتن حس اینکه تو مقصری و خودتو نمیبخشی همه چیو بدتر میکنه...

♛لینـ בا♛
واقعا هم من مقصرم..
دیر گفتم به اطرافیانش که برن جلوشو بگیرن.. 
نمیتونم خودمو ببخشم.. 
اگه همون یه دیقه ارو زود میگفتم الان زنده بود.. 
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۰۸:۴۰ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

شاید...شاید تقدیرش این بوده....من خیلی ب تقدیر و اینا اعتقاد ندارم ولی خب....

 

♛لینـ בا♛
تقدیر.. نه..
خودش خواست و رفت.. تقدیر نخواست.. 
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۰۸:۴۷ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

هعی..پس تو چرا خودتو مقصر میدونی؟؟؟

وقتی کسی تصمیمی میگیره نمیشه حلوشو گرفت....

رفتن خواسته ی خودش بود...انتخابش....ب انتخابش احترام بزار...حتی اگه غلط بوده باشه....

 

♛لینـ בا♛
کلی از این تصمیما داشت.. جلوشو گرفتم..
خودشم ممنون بود.. خودشم ازم قول‌ گرفت 
بازم اگه اینجوری کرد جلوشو بگیرم.. 
ولی دیرگرفتم.. 

من که باورم نمیشه 

باز چندساعت دیگه میاد از اون اهنگایی که فقط خودش میفهمیدچی میگه میزاره :(

♛لینـ בا♛
رفت امیر..
ابجی اشم تشیع جنازه امروز.. 
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۰۹:۴۳ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

متاسفم ...

♛لینـ בا♛
😢
يكشنبه ۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۴:۰۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

:"(

♛لینـ בا♛
😢😭

اونیییییی

سلام...

اونی از وقتی خبرو شنیدم خیلی اعصابم خرابه

اونی قوی باش

فکر کردی خوشحال میشه اگه ببینه داری اینجوری خودتو عذاب میدی؟؟ ایشون که دستش از دنیا کوتاهه ولی وقتی ببینه تو داری انقدر زجر میکشی غصه میخوره که نمیتونه خوشحالت کنه...نمی تونه بهت بگه نترس من پیشتم...پس به خاطر شادیش هم که شده کمتر غصه بخور...نذار اذیت بشه...

خدا بهت صبرشو میده اونی...من مطمئنم از پس این غصه های امروزتم بر میای و خوشحالش میکنی که همچین خواهر قوی ای داره

♛لینـ בا♛
عشقم بود.. زندگیم بود.. نمیتونم بدون اون..
کاش باشه بهم بگه نترس پیشتم.. هیچی ازش نمیخوام بخدا.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ